Ani se neptejLukas H. píše:A co stalo?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Moje první auto.
- 
				HEERY
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 281
 - Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
Skoda 100 - Upadlo kolo a pote i motor
LADA 2107 - kvalitni a na tu dobu cool vuz
Golf II GTI 16V 4dver- rosekal jsem ho v lese
Golf II GTI 16V 2dver tuning - prodano se slzou v oku (zacinam podnikat)
Skoda Forman - spolehlive a hlavne levne auto na provoz/servis
BMW E34 M5
No a do budocna bud E39 M5 ci Mutsu EVO,Subu STi
nesplnene sny - Corrado,Fiat Coupe Turbo,ale uz je nechci - predni nahon
			
			
									
						
										
						LADA 2107 - kvalitni a na tu dobu cool vuz
Golf II GTI 16V 4dver- rosekal jsem ho v lese
Golf II GTI 16V 2dver tuning - prodano se slzou v oku (zacinam podnikat)
Skoda Forman - spolehlive a hlavne levne auto na provoz/servis
BMW E34 M5
No a do budocna bud E39 M5 ci Mutsu EVO,Subu STi
nesplnene sny - Corrado,Fiat Coupe Turbo,ale uz je nechci - predni nahon
1. Š 130 RS od M. Šefra AMK Železný Brod  - 1986
2. Š Garde 1989
3. Ford Escort múj první dovoz v roce 1991
4. MB 115 200D 1992
5. MB 123 220D 1993
6. Š 110R 1994
7. Š 120 L 1995
8. BMW 316 plas?ák 1996 můj první bawor
9. Š 120L 1996
10. BMW 318 coupé 1997 E30 plast
11. MB 190E 1997
12. Forrd Escort Combi 1998 toho mi ukradi z garáže, kapitál =0
13. Ford Fiesta 1999
14. MB 190D 1999
15. BMW 524td 2000 to jsem zjistil jak se jezdí v AUTĚ
16. Opel Omega Caravan 2001 dovoz NL
17. BMW 525tds Tour. 2002 dobří holubi se vracejí nedá se zvyknout na jiné
18. MB 124 230 TE 2003 takový robotník abych si přes zimu ušetřil bawko
			
			
									
						
										
						2. Š Garde 1989
3. Ford Escort múj první dovoz v roce 1991
4. MB 115 200D 1992
5. MB 123 220D 1993
6. Š 110R 1994
7. Š 120 L 1995
8. BMW 316 plas?ák 1996 můj první bawor
9. Š 120L 1996
10. BMW 318 coupé 1997 E30 plast
11. MB 190E 1997
12. Forrd Escort Combi 1998 toho mi ukradi z garáže, kapitál =0
13. Ford Fiesta 1999
14. MB 190D 1999
15. BMW 524td 2000 to jsem zjistil jak se jezdí v AUTĚ
16. Opel Omega Caravan 2001 dovoz NL
17. BMW 525tds Tour. 2002 dobří holubi se vracejí nedá se zvyknout na jiné
18. MB 124 230 TE 2003 takový robotník abych si přes zimu ušetřil bawko
- 
				Leni
							 - Čestný člen
 - Příspěvky: 954
 - Registrován: čtv 15.01.2004 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Klubové ID: 36
 - Kontaktovat uživatele:
 
Jo to jerene kurc píše:Náhodou to je dobrá příprava pro jízdu bokem.....Leni píše:Já měla Suzuki Vitara 1.6 Cabrio z 93., koupená po bouračce, hnutý osy - celejch 5 let co jsem jí řídila, mi táhla do prava![]()
Ale byla s ní sranda...
- 
				Anonymous
 
Rok 2000  první auto Vento 1,8i GLX 55kw r.94 na naučení (Učitel v autoškole řikal, že na začátečníka moc silný) ve 170km/h se to rozpadalo , 2001 Laguna 2.0 16v 102kw r.98- to už jelo i 230 z kopce, dobrý auto, od 11/03 nemám manželku, ale mám třetí auto BMW 330i r.2000 170kw, supr kára, jen nevim , kam to spěje, s těmi výkony, ale vim, že 4tý bude Báwo.  že by M?
			
			
									
						
										
						tak to sis bez manzelky pekne polepsil, z laguny do 330i to je skok:)Mrzák píše:Rok 2000 první auto Vento 1,8i GLX 55kw r.94 na naučení (Učitel v autoškole řikal, že na začátečníka moc silný) ve 170km/h se to rozpadalo , 2001 Laguna 2.0 16v 102kw r.98- to už jelo i 230 z kopce, dobrý auto, od 11/03 nemám manželku, ale mám třetí auto BMW 330i r.2000 170kw, supr kára, jen nevim , kam to spěje, s těmi výkony, ale vim, že 4tý bude Báwo. že by M?
Něco na tom je,já nemít manželku jezdím dneska CSLkem...Mrzák píše:Rok 2000 první auto Vento 1,8i GLX 55kw r.94 na naučení (Učitel v autoškole řikal, že na začátečníka moc silný) ve 170km/h se to rozpadalo , 2001 Laguna 2.0 16v 102kw r.98- to už jelo i 230 z kopce, dobrý auto, od 11/03 nemám manželku, ale mám třetí auto BMW 330i r.2000 170kw, supr kára, jen nevim , kam to spěje, s těmi výkony, ale vim, že 4tý bude Báwo. že by M?
hold drahej špás ta rodinka....
- 
				Anonymous
 
Jsme chtěli (teda kompromisně) novou Lagunu, ale při shánění 2,2DCI jsem si řekl, že za ty prachy můžu mit klidně 3 roky starý BMW v plný palbě a s nejlepším motorem (mimo speciality)a protože se už rozhoduju sám (je to blbý , že to tak píšu, byla nemocná), tak je teď auto moje jediná radost . Ale obecně - žensky ječej : Na co tak drahý auto? , zpomal, dělá se mi špatně, zastav na čůrání, nelep se mu na kufr. Čest vyjímkám.rene kurc píše:Něco na tom je,já nemít manželku jezdím dneska CSLkem...Mrzák píše:Rok 2000 první auto Vento 1,8i GLX 55kw r.94 na naučení (Učitel v autoškole řikal, že na začátečníka moc silný) ve 170km/h se to rozpadalo , 2001 Laguna 2.0 16v 102kw r.98- to už jelo i 230 z kopce, dobrý auto, od 11/03 nemám manželku, ale mám třetí auto BMW 330i r.2000 170kw, supr kára, jen nevim , kam to spěje, s těmi výkony, ale vim, že 4tý bude Báwo. že by M?![]()
hold drahej špás ta rodinka....
Ja se tady nemam moc o cem rozepisovat, pac sem uz rok porad na svym zacatku a doufam, ze to tak bude i dalsich par mesicu/let, pac moje e34 je pro me vsim. Obcas mi chybi par koniku, ale jinak mi proste naprosto vyhovuje. Nejhorsi to bylo ted v utery v podvecer, kdy sem ji na hlavni poslal dverma do protismeru proti P106. Vedel sem, ze je to nadlouho konec my ridicsky kariery a mel u toho hrozne casu na premesleni 
 ..nakonec sem jeste stihl pred tim P106 prolitnout dal a pak uz to jisty bylo...zelezobetonova zed mostu celne...ale taky ne, pac obrubnik se osvedcil a docela nesetrne moje karo zastavil. No pecka to byla solidni...
...Buh se nademnou smiloval a ustedril mi nejmensi zlo...Slo to rovnou do servisu a uz vcera sem o 30.ooo lehci odjizdel s perfektni karou (diferak, rameno, rafky, tlumice a naky drobnosti). Takze timto chci podekovat servisu Cetuli za bleskovou a perfektni praci. Co me mrzi, ze auticko ted tahne minimalne doleva, ale s tim uz se prej asi nic moc delat neda..
			
			
									
						
										
						...Buh se nademnou smiloval a ustedril mi nejmensi zlo...Slo to rovnou do servisu a uz vcera sem o 30.ooo lehci odjizdel s perfektni karou (diferak, rameno, rafky, tlumice a naky drobnosti). Takze timto chci podekovat servisu Cetuli za bleskovou a perfektni praci. Co me mrzi, ze auticko ted tahne minimalne doleva, ale s tim uz se prej asi nic moc delat neda..
To nevim za co jim dekujes, pekne se na tobe nakapsovali...Martinéz píše:Slo to rovnou do servisu a uz vcera sem o 30.ooo lehci odjizdel s perfektni karou (diferak, rameno, rafky, tlumice a naky drobnosti). Takze timto chci podekovat servisu Cetuli za bleskovou a perfektni praci. Co me mrzi, ze auticko ted tahne minimalne doleva, ale s tim uz se prej asi nic moc delat neda..
N54 PWR
			
						