Právě jsem se vrátil z hor a zde jsou moje poznatky:
1. na sněhu se chová celkem dobře ( jel jsem na letních gumách předek 235, zadek 255 - jen jednou jsem byl ve škarpě )
2. Při jízdě z kopce na sněhu docela plave ( opět letní pneu )
3. Antiprokluz funguje bezvadně
4. ABS funguje taky v pohodě
5. Celkový dojem je dobrý ale Octavie 1,8 20V mi do kopce regulérně ujížděla hlavně zatáčkách.
wetsak píše:Právě jsem se vrátil z hor a zde jsou moje poznatky:
1. na sněhu se chová celkem dobře ( jel jsem na letních gumách předek 235, zadek 255 - jen jednou jsem byl ve škarpě )
2. Při jízdě z kopce na sněhu docela plave ( opět letní pneu )
3. Antiprokluz funguje bezvadně
4. ABS funguje taky v pohodě
5. Celkový dojem je dobrý ale Octavie 1,8 20V mi do kopce regulérně ujížděla hlavně zatáčkách.
A ty se divis kdyz jedes na lyzich? Pochybuju ze ta oktavka mela v predu letni 255...
wetsak píše:Právě jsem se vrátil z hor a zde jsou moje poznatky:
1. na sněhu se chová celkem dobře ( jel jsem na letních gumách předek 235, zadek 255 - jen jednou jsem byl ve škarpě )
2. Při jízdě z kopce na sněhu docela plave ( opět letní pneu )
3. Antiprokluz funguje bezvadně
4. ABS funguje taky v pohodě
5. Celkový dojem je dobrý ale Octavie 1,8 20V mi do kopce regulérně ujížděla hlavně zatáčkách.
A ty se divis kdyz jedes na lyzich? Pochybuju ze ta oktavka mela v predu letni 255...
[quote="wetsak"]Právě jsem se vrátil z hor a zde jsou moje poznatky:
jel jsem na letních gumách předek 235, zadek 255 - jen jednou jsem byl ve škarpě[quote]
K tomu bych se ani nepriznaval. Jet na hory na tomhle?
Blázne! Na bavo patří dobré zimní pneumatiky 205 - 225 a jsi v pohodě. Díky tomu, jak se dá řídit plynem, je dobře řízená zadokola se samosvorem na sněhu rychlejší než předohrab, ale chce to trénovat.