Jeste pridam Lukasovo 325tds a snad M5 at je co porovnavat Pak by to chtelo nekoho s 318i 318is 320 atd. Jestli nekdo mate nejaky jiny kary 100-200, tak mi dejte vedet.
Já se hlásím s 320i Příští týden musím koupit ten digi?ák a prubnem to hned, jak bude sucho, včera sněžilo, dneska pršelo a já mám obutý krásný letní slicky
Dobre jsi Jawaku pripomnel ze zalezi take na gumach, ja s Lopolem jezdime na nestandartnich 195/65/15 takze to kolo je vetsi nez ma byt... A tim padem je vetsi konecna rychlost nez na 205/60/15 a i horsi zrychleni...
Lukas H. píše:Dobre jsi Jawaku pripomnel ze zalezi take na gumach, ja s Lopolem jezdime na nestandartnich 195/65/15 takze to kolo je vetsi nez ma byt... A tim padem je vetsi konecna rychlost nez na 205/60/15 a i horsi zrychleni...
s tema 195-kama by jsi mel byt celkove rychlejsi, ne?:) Mas pravdu o te rychlosti, ale take mas jinou rychlost pri startu (100 km/hod), takze tohle bude asi jedno, protoze si nepamatuju, ze by jsi pri tom hrabal, takze o adhezi nemuze byt rec:). A s 205-kama mas vetsi spotrebu, tzn. ze to (logicky) jede hur. A az bude sucho (a bude vice C°) tak ti naftak pojede take hur... Takze tohle bylo docela optimum...
Lukas H. píše:Dobre jsi Jawaku pripomnel ze zalezi take na gumach, ja s Lopolem jezdime na nestandartnich 195/65/15 takze to kolo je vetsi nez ma byt... A tim padem je vetsi konecna rychlost nez na 205/60/15 a i horsi zrychleni...
s tema 195-kama by jsi mel byt celkove rychlejsi, ne?:) Mas pravdu o te rychlosti, ale take mas jinou rychlost pri startu (100 km/hod), takze tohle bude asi jedno, protoze si nepamatuju, ze by jsi pri tom hrabal, takze o adhezi nemuze byt rec:). A s 205-kama mas vetsi spotrebu, tzn. ze to (logicky) jede hur. A az bude sucho (a bude vice C°) tak ti naftak pojede take hur... Takze tohle bylo docela optimum...
Tam jde spis o to ze cim das vetsi pneu (obvod) tak tim mas horsi zrychleni...
Lukas H. píše:Dobre jsi Jawaku pripomnel ze zalezi take na gumach, ja s Lopolem jezdime na nestandartnich 195/65/15 takze to kolo je vetsi nez ma byt... A tim padem je vetsi konecna rychlost nez na 205/60/15 a i horsi zrychleni...
s tema 195-kama by jsi mel byt celkove rychlejsi, ne?:) Mas pravdu o te rychlosti, ale take mas jinou rychlost pri startu (100 km/hod), takze tohle bude asi jedno, protoze si nepamatuju, ze by jsi pri tom hrabal, takze o adhezi nemuze byt rec:). A s 205-kama mas vetsi spotrebu, tzn. ze to (logicky) jede hur. A az bude sucho (a bude vice C°) tak ti naftak pojede take hur... Takze tohle bylo docela optimum...
Tam jde spis o to ze cim das vetsi pneu (obvod) tak tim mas horsi zrychleni...
to jo, ale ted co je horsi na zrychleni: valivej odpor se sirokejma gumama a nebo vetsi pneu na obvod ???
S nizsima gumama bych pravdepodobne nejakou desetinku usetril ale urcite nic podstatnyho. Jinak sem se zrychlenim celkem spokojenej, skoda ze mi tam pak vjelo auto, mohl sem to tahnout dal.
LOPOLO píše:S nizsima gumama bych pravdepodobne nejakou desetinku usetril ale urcite nic podstatnyho. Jinak sem se zrychlenim celkem spokojenej, skoda ze mi tam pak vjelo auto, mohl sem to tahnout dal.
No ja myslim ze by to bylo o dost vic nez nejaka desetinka...
Ja to natocim s 525 E.34. U nas je to naopak, 195/65 15" je nizsi nez dalsi uvadene moznosti(205/65 15", 225/55 16")
Odchylka je ovsem kolem 3% tedy asi 6b´km/hod.Coz muze byt ovsem v rychlosti kolem 200 i sekunda.Ale jak rikal JFK ta rychlost je vyssi i pri startu o stejneou procentualni hodnotu takze nakonec to tak vyrazny rozdil neni.Spis bych se soustredil na SKLON dalnice, nebo jezdite vsichni na absolutni rovine???
psena píše:Ja to natocim s 525 E.34. U nas je to naopak, 195/65 15" je nizsi nez dalsi uvadene moznosti(205/65 15", 225/55 16") Odchylka je ovsem kolem 3% tedy asi 6b´km/hod.Coz muze byt ovsem v rychlosti kolem 200 i sekunda.Ale jak rikal JFK ta rychlost je vyssi i pri startu o stejneou procentualni hodnotu takze nakonec to tak vyrazny rozdil neni.Spis bych se soustredil na SKLON dalnice, nebo jezdite vsichni na absolutni rovine???
Stim bych si dovolil nesouhlasit, urcite je lepsi zrychlovat z 90- 190 nez ze 110-210. Kdyz dam dozadu 235/40/17 coz je pro moje auto povolenej rozmer, bude tachometrova akcelerace 100-200 minimalne o 5s lepsi nez na 195/65/15, tim jsem si jistej... Samozrejme zalezi na tom jakej ma sklon dalnice, proto by se mel najit usek kde to budeme zkouset... Jinak je takovyhle mereni pouze orientacni...
hodne zajimavy, kdyz sem to parkrat shledl, pochopil sem rozdil ropy a benalu... proste kdyz sem slysel podle zvuku co tocil lopolo, tak ja uz bych tam davno sazel dalsi.... taky me hodne udivil obrovský rozdíl mezi lukashovo tds a lopolovo 328?, myslel sem ze to nebude obrovský rozdíl, ale je, takze az bude prilezitost, zkusim to taky...