Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Zas_aná pojiš?ovna!

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
uncompromised
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 05.09.2003 00:00
Bydliště: Velké Bílovice
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od uncompromised »

Jawak píše:
uncompromised píše:
Shrek píše:[quote="Lukáš"]ber v potaz že to auto je v prodeji od roku 91. a v ty dobe se na to jeste relativne kaslalo. a vysledek modelu 97 s dvouma hvezdickama neni zas tak strasny na staři vozu......

Vždy? sakra povídám, že je to stará konstrukce, ne? Ad "není zas tak strašný" - no to je relativní pojem. Na papíře to tak strašný na ty léta není. V reálu už je to horší...


Hm, tak se prece jen podivam po nejake Koktavce. Holt, bezpecnost je bezpecnost :wink:

Já už jsem viděl tolik mrtvých v Koktávkách, je to smutný, ale nedávno v Brně se naháněl borec v Koktávce s Corollou do kopce jak se jede do Krpole a napálil to do pilíře mostu, na místě exnul.
Potom mi jeden člen klubu, nebudu ho jmenovat, vysvětloval, proč se jeho mladá bojí rychlé jízdy, její brácha zařval taky v Koktávce.
Je toho ještě víc, ale o tom tady nebudu psát.
Jen nechápu, proč tolik lidí zahynulo v dejmetomu "bezpečném moderním vozidle"?[/quote]

Neco takoveho jsem chtel slyset, ze ty testy az tak moc neznamenaji (OCT vs. E36 - 4:1,5) Kdyz jezdis jako prase, tak se da zarvat treba v Hummeru(zadny vetsi osobak me nenapadl). Ale zase, kdyz to do tebe napali nejaky idiot... :?
raff
Registrovaný
Příspěvky: 168
Registrován: sob 05.07.2003 00:00
Bydliště: Reichenberg/Oslo

#42 Příspěvek od raff »

bpytlik píše:Sem videl ten kia velkoprostorovy shit, dostalo to snad jednu hvezdicku jenom....
Ale stejne sou vsecky takove testy na picu, staci kdyz bude naraz pod jinym uhlem a treba v o 2km/h vetsi rychlosti a polovina aut se treba uplne rozsype. Vsak oni vyrobci auta obcas predelavaji tak, aby v tom testu dostaly super hodnoceni (viz treba laguna). Ale nerikam ze jakous takous vypovidajici hodnotu ty testy nemaji, moc bych na ne nesazel...


Borci švédský má u Götteborgu zařízení, kde ty bouráky (samozřejmě volva/saaby) posílaj do sebe v různejch úhlech a rychlostech, natáčej to na mega kamer, no a výsledkem jsou ty jejich tanky.

Jeden borec si minulej tejden udělal crashtest s Volvem 740 sám, ve 130 do škarpy a pak saltíčko na levej bok. Pomlácenej, ale zdráv, auto odjelo
po vlastní ose, jen s ním měli na vrakáči problém ho zmačkat :D 8)
Přílohy
P3.jpg
P3.jpg (117 KiB) Zobrazeno 843 x
P1.jpg
P1.jpg (98.03 KiB) Zobrazeno 843 x
Turbo
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 31.07.2003 00:00

#43 Příspěvek od Turbo »

Jawak píše:Jen nechápu, proč tolik lidí zahynulo v dejmetomu "bezpečném moderním vozidle"?


To je jednoduchy. Oktavek je tu vic, nez ostatnich aut stejny/podobny tridy. Pokud by si porovnal pocty mrtvych vztazenych na pocet automobilu(jeste lepe na pocet km ujetych v danem automobilu), tak by ti to divny nepripadalo. Ale tahle cisla asi nikdo nezna.

uncompromised píše:Neco takoveho jsem chtel slyset, ze ty testy az tak moc neznamenaji (OCT vs. E36 - 4:1,5).


Ty testy znamenaji velmi mnoho. Poznas to az se s tou Ochcavkou potkas v nejakem porovnatelnem smeru. Trefit cumakem nekoho na bok neni relevantni srovnani. Proste E36 bylo relativne bezpecny auto v dobe vzniku. Dnes to uz neplati. Samozrejme pokud potkas v E36 nekoho v petihvezdickovym pidiaute, tak nema sanci. Lepsi byt v 4* Peugeotu 607 nez v 5* Renaultu Clio.
uncompromised
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 05.09.2003 00:00
Bydliště: Velké Bílovice
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od uncompromised »

Turbo píše:Ty testy znamenaji velmi mnoho. Poznas to az se s tou Ochcavkou potkas v nejakem porovnatelnem smeru. Trefit cumakem nekoho na bok neni relevantni srovnani. Proste E36 bylo relativne bezpecny auto v dobe vzniku. Dnes to uz neplati. Samozrejme pokud potkas v E36 nekoho v petihvezdickovym pidiaute, tak nema sanci. Lepsi byt v 4* Peugeotu 607 nez v 5* Renaultu Clio.


No jo, to je jasny, ale co je lepsi, trefit do neceho (nebo nekdo do tebe) kdyz sedis v E36 nebo Koktavce???
Turbo
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 31.07.2003 00:00

#45 Příspěvek od Turbo »

uncompromised píše:
Turbo píše:Ty testy znamenaji velmi mnoho. Poznas to az se s tou Ochcavkou potkas v nejakem porovnatelnem smeru. Trefit cumakem nekoho na bok neni relevantni srovnani. Proste E36 bylo relativne bezpecny auto v dobe vzniku. Dnes to uz neplati. Samozrejme pokud potkas v E36 nekoho v petihvezdickovym pidiaute, tak nema sanci. Lepsi byt v 4* Peugeotu 607 nez v 5* Renaultu Clio.


No jo, to je jasny, ale co je lepsi, trefit do neceho (nebo nekdo do tebe) kdyz sedis v E36 nebo Koktavce???


Nechci te zklamat, ale ja bych si vybral Koktavku i kdyz bude trochu lehci a tim padem zranitelnejsi. Jak psal Shrek, ma bocni vyztuhy, v testu EuroNCAP se ji nezlomi A sloupky a nevleze predni kolo podbehem dovnitr.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#46 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Vo cem se tu bavite .. vy nevite ze boura jen blb? :-)
Turbo
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 31.07.2003 00:00

#47 Příspěvek od Turbo »

Ja uz se nekolikrat, bohuzel i vlastni vinou :oops: , blbem stal. Mozna jsem jim doposud(tady bych neprosil zadne rozvijejici komentare :) ) a proto hledim i na tyhle parametry. Ale kdyz ses pripoutanej a mas trochu stetsti, tak je to OK.
uncompromised
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 05.09.2003 00:00
Bydliště: Velké Bílovice
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od uncompromised »

LOPOLO píše:Vo cem se tu bavite .. vy nevite ze boura jen blb? :-)


No prave, jak se rika: nejhorsi je srazka s blbcem. A ze jich u nas je :)
MK
Registrovaný
Příspěvky: 308
Registrován: stř 03.03.2004 01:00
Bydliště: Praha

#49 Příspěvek od MK »

Turbo píše:
Shrek píše:Ale k tomu "Holt není to BMW" (hold si vzdávej někomu jinýmu ;) ), mno, nemyslím, že E36 by byl zrovna etalon bezpečnosti. Čelní náraz a: motor se zasune pod podlahu, áčkový sloupky se zlomí, kabina nevydrží a ta bytelná palubka ti rozmlátí kolena. Jo u úplně super uchycený pedály a nevyztužená podlaha před nimi ti poláme kotníky. Boční náraz je taky fajn, dveře bez výztuh.


Jen doplňující starší historka s E30 (tehdy ve velmi dobrém stavu): nezabrzděné auto mi ujelo 7 metrů, pod úhlem cca 15-20 stupňů z kopce a zastavilo se o zeď. Vzorový čelní náraz, nevím, co to mohlo být za rychlost, ale podle mě max. 10-15 km/h. Výsledek: náraz šel přes nárazník až do hrany kapoty (!), nalomená palubka, vyražená 1 cm k řidiči, pár dílů v motoru se napasovalo do sebe, dveře u řidiče šly zavřít jen s velkou silou.
Turbo
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 31.07.2003 00:00

#50 Příspěvek od Turbo »

uncompromised píše:
LOPOLO píše:Vo cem se tu bavite .. vy nevite ze boura jen blb? :-)


No prave, jak se rika: nejhorsi je srazka s blbcem. A ze jich u nas je :)


Na kazdyho jednou dojde a hod kamenem, kdo si bez viny. :P
Odpovědět