Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Zas_aná pojiš?ovna!

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Lopatta
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: ned 14.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Lopatta »

Tak sem byl dneska v pojiš?ovně vodnýst nějaký formality a při tý příležitosti mi ''technik'' řek co dostanu na opravu. Když sem to slyšel tak jsem si myslel že si dělá srandu. Komplet včetně práce a lakování 43 tisíc!!! I cajti co byli u nehody zapsali do protokolu 70k a to ani nevyděli ten mrdník pod kapotou. Já počítal 80-100k a voni todle.

Tenhle systém že člověk nezaviní nehodu, má rozmrdaný auto, furt lítá do pojiš?ovny aby aspoň něco dělali a pak nakonec dostal almužnu a zbytek si doplatil sám mě ............. ................. ...........................!!!

Nemáte někdo nějakej osvěčenej způsob jak z těch ............ vytřískat co nejvíc?

PS: Taky jestli někdo z Pražáků a okolí má ETK na 325i coupé, jestli by byl od té dobroty a vysmahnul by mi ho. Chci si spočítat opravdovou cenu dílů a né ty kraviny co mi cpal do hlavy.

Ď
Přílohy
Zdá se vám to jako škoda za 43 litrů??? M3 nárazník, čirý světla s AE....
Zdá se vám to jako škoda za 43 litrů??? M3 nárazník, čirý světla s AE....
Obr zek(6).jpg (17.97 KiB) Zobrazeno 1786 x
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od psena »

mam cloveka kterej to resi ale je to v Brne ale minimalne ti poradi kdo to dela v Praze.
Malokdo vi ze kazdy pojistenec ma v pripade nehody pravo na pravniho zastupce,toho plati pojistovna tedy nikoliv TY!!!
Vse zaridi misto tebe,s pojistovakama to umi(take se uz dobre vetsinou znaji)a pojistovny na ne nic nezkousi!!

Navrhnou formu plneni jak je to pro klienta nejvyhodnejsi.

Hlavne toto cele te nestoji ani korunu!
Uz jsem to sem na forum mel hodit driv,za to se omlouvam,myslim ze to je dulezita informace.

Doufam ze to mas ve fazi,kdy s tim pujde jeste neco udelat!Telefon sem hodim zitra,ted uz nemuzu mam to pod betlou kde spi mlada.

nebo pis na ICQ
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od patras Čestný člen »

Lopatta píše:Tak sem byl dneska v pojiš?ovně vodnýst nějaký formality a při tý příležitosti mi ''technik'' řek co dostanu na opravu. Když sem to slyšel tak jsem si myslel že si dělá srandu. Komplet včetně práce a lakování 43 tisíc!!! I cajti co byli u nehody zapsali do protokolu 70k a to ani nevyděli ten mrdník pod kapotou. Já počítal 80-100k a voni todle.

Tenhle systém že člověk nezaviní nehodu, má rozmrdaný auto, furt lítá do pojiš?ovny aby aspoň něco dělali a pak nakonec dostal almužnu a zbytek si doplatil sám mě ............. ................. ...........................!!!

Nemáte někdo nějakej osvěčenej způsob jak z těch ............ vytřískat co nejvíc?

PS: Taky jestli někdo z Pražáků a okolí má ETK na 325i coupé, jestli by byl od té dobroty a vysmahnul by mi ho. Chci si spočítat opravdovou cenu dílů a né ty kraviny co mi cpal do hlavy.

Ď



to vubec neres, zjisti si likvidatora, zavolej si ho a strc mu 5k do kapsy. To je standardni postup. Pokud bude sikovnej, vezme si sebou voskovky a nakresli sem tam jeste skrabanecek. Ver mi, to je jistota
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od patras Čestný člen »

napis jaka je to pojistovna !!
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#5 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

patras píše:
Lopatta píše:Tak sem byl dneska v pojiš?ovně vodnýst nějaký formality a při tý příležitosti mi ''technik'' řek co dostanu na opravu. Když sem to slyšel tak jsem si myslel že si dělá srandu. Komplet včetně práce a lakování 43 tisíc!!! I cajti co byli u nehody zapsali do protokolu 70k a to ani nevyděli ten mrdník pod kapotou. Já počítal 80-100k a voni todle.

Tenhle systém že člověk nezaviní nehodu, má rozmrdaný auto, furt lítá do pojiš?ovny aby aspoň něco dělali a pak nakonec dostal almužnu a zbytek si doplatil sám mě ............. ................. ...........................!!!

Nemáte někdo nějakej osvěčenej způsob jak z těch ............ vytřískat co nejvíc?

PS: Taky jestli někdo z Pražáků a okolí má ETK na 325i coupé, jestli by byl od té dobroty a vysmahnul by mi ho. Chci si spočítat opravdovou cenu dílů a né ty kraviny co mi cpal do hlavy.

Ď



to vubec neres, zjisti si likvidatora, zavolej si ho a strc mu 5k do kapsy. To je standardni postup. Pokud bude sikovnej, vezme si sebou voskovky a nakresli sem tam jeste skrabanecek. Ver mi, to je jistota


Pokud je to Cesk poj. tak likvidatora nezjisti tomu ver, zkousel jsem to skoro pul roku... :x
N54 PWR
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od darmon »

ale zjisti, zalezi JAK to zjistujes :)
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#7 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Tohle je system uplne na picu kdyz musis bejt zasranej zlocinec abys nebyl skodnej kdyz do tebe naboura nejakej kokot. Ja tohle proste nikdy nepochopim. Vzdyt se muzes o zbytek rozdilu soudit s tim, kdo to zavinil, ne? Pokud to cely spada do kompetence pojistovny, tak pak teda s ni. Prece do hajzlu nebudu doplacet na nejakyho idiota. Sezen si slusnyho pravnika a musis to vyhrat i s uslym ziskem po dobu cos kvuli tomu behal. Tohle me fakt toci. :anger:
Leni Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 954
Registrován: čtv 15.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Leni Čestný člen »

Já myslela že to chodí tak, že si dáš auto opravit, pak doneseš do pojiš?ovny fakturu a ta by ti měla vyplatit celou částku. Aspoň u nás ve firmě se to takhle dělá a myslím že to jakž takž funguje...
Blbý na tom je, že do toho musíš vrazit svoje prachy a teprve pak je vymáhat na pojiš?ovně... :x
cabadaj
Registrovaný
Příspěvky: 249
Registrován: pát 17.10.2003 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#9 Příspěvek od cabadaj »

darmon píše:ale zjisti, zalezi JAK to zjistujes :)

Dnes uz tonezjisti nikdo protoze likvidace je par mesicu prevedena do dvou center v republice a mistni likvidatori uz jenom foti.
cabadaj
Registrovaný
Příspěvky: 249
Registrován: pát 17.10.2003 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#10 Příspěvek od cabadaj »

Nech si od nejakého servisu vyjet rozpocet kolik to bude stát a porovnej to z rozpoctem ktery by ti mela vydat pojistovna.Ta ale zaplati vzdy jenom zaklad a ne tuning.To musis vytahnou z toho kdo te naboril pres pravniky ktereho ti zase zaplati pojistovna.Zni to jednoduse ale priprav se na maraton.
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#11 Příspěvek od Dan td »

Akorát, že ten trouba, co tě nabořil, bude celkem logicky argumentovat tím, že když platí např.desítku ručení, nebude nic doplácet.

Co já vím, máš dvě možnosti, buď to nechat opravit a poslat jim fakturu, nebo to nechat zpočítat podle cen ND, oni to zamortizujou a ty se pak starej. Podle mě nejlepší je ta druhá varianta v kombinaci s tím, co psal Lopolo,tzn. tu škodu šikovně nadsadit, nechat si to zpočítat z novejch dílů a pak objet pár vrakáčů nebo zavolat Hanzovi :D
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od darmon »

cabadaj píše:
darmon píše:ale zjisti, zalezi JAK to zjistujes :)

Dnes uz tonezjisti nikdo protoze likvidace je par mesicu prevedena do dvou center v republice a mistni likvidatori uz jenom foti.

zcela spravne, ale toho kdo to pak fyzicky resi a ke komu se to dostane na stul toho zjistit muzes a to je TA SPRAVNA osoba
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od bpytlik »

darmon píše:
cabadaj píše:
darmon píše:ale zjisti, zalezi JAK to zjistujes :)

Dnes uz tonezjisti nikdo protoze likvidace je par mesicu prevedena do dvou center v republice a mistni likvidatori uz jenom foti.

zcela spravne, ale toho kdo to pak fyzicky resi a ke komu se to dostane na stul toho zjistit muzes a to je TA SPRAVNA osoba


Ale i ten se musi ridit vnitrnima smernicema, takze zadne velke kouzla cekat nemuzes...
Kaca2
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: stř 21.01.2004 01:00

#14 Příspěvek od Kaca2 »

Lopatta píše:Tak sem byl dneska v pojiš?ovně vodnýst nějaký formality a při tý příležitosti mi ''technik'' řek co dostanu na opravu. Když sem to slyšel tak jsem si myslel že si dělá srandu. Komplet včetně práce a lakování 43 tisíc!!! I cajti co byli u nehody zapsali do protokolu 70k a to ani nevyděli ten mrdník pod kapotou. Já počítal 80-100k a voni todle.

Tenhle systém že člověk nezaviní nehodu, má rozmrdaný auto, furt lítá do pojiš?ovny aby aspoň něco dělali a pak nakonec dostal almužnu a zbytek si doplatil sám mě ............. ................. ...........................!!!

Nemáte někdo nějakej osvěčenej způsob jak z těch ............ vytřískat co nejvíc?

PS: Taky jestli někdo z Pražáků a okolí má ETK na 325i coupé, jestli by byl od té dobroty a vysmahnul by mi ho. Chci si spočítat opravdovou cenu dílů a né ty kraviny co mi cpal do hlavy.

Ď


Podle mne, pokud to nepůjde po dobrým...vzala bych to po zlým....tudíž přes soud ale každopádně bych si nechala vypracovat posudek přes soudního znalce... :wtf: a taky bych ale chtěla vědět podle čeho posuzovala pojiš?ovna náhradu škody..prostě je otravovala a klepala na dveře až by mi nedaly adekvátní částku... :fuckdual: Jinak to ale volá po změně pojiš?ovny.... Taky jsem slyšela, že existuje společnost tady u nás...kruci název neznám...že pokud se u nich pojistíš a opravdu se ti stane pojistná událost a? už jsi viník ty nebo ten druhý, tak veškeré kroky zajiš?ují oni a popř. ti spor vyřídí i u soudu, jelikož mají své právníky.... :ucta: Jooooo ta společnost se jmenuje DAS myslím. Mluvila jsem s pár řidiči o tomhle a sami říkají , že je to prý výhodné a hlavně pro ty co jezdí denně dálky :drive: :super:
cabadaj
Registrovaný
Příspěvky: 249
Registrován: pát 17.10.2003 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#15 Příspěvek od cabadaj »

Změna pojištovny asi moc nepomůze, protoze jde o pojistovnu toho kdo způsobil nehodu.Navíc česká patří pořád ještě k těm lepším.S tou DAS je to fakt, je to pojištění právní pomoci.Vyjde to asi na 4K ročně a je v tom pojištěna celá rodina.Sám o tom vážně uvažuju.
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#16 Příspěvek od JFK Čestný člen »

DAS je v pohode, ale nepujde do kazdeho sporu, kdyz je predem jasne, ze to projedou, coz ale neni tento pripad.
Ceska pojistovna ma nyni novy system. Neni sance se dovolat kdo co likviduje apod. Pouze jsou v kontaktu postou a faxem.
U novych aut je jasne, ze pojistovna proplaci celou fakturu, kdyz je oprava provedena v autorizovanem serv., a to je vzdy, protoze by clovek u noveho auta prisel o zaruku. U starych aut dochazi k amortizaci, rozumej: nebudou ti platit nove dily na starej pekac, kdyz ti nekdo znicil stary dil, tak nemuzes chtit po pojistovne novy. Jenom v pripade, ze dolozis nakup treba rok stareho dilu, ktery ti opet dotycny rozmrdal... A to potom nastupuje pravnik a musis to dosoudit po dotycnem, ktery zpusobyl nehodu. Nakonec to docvaka pojistovna u mymosoudniho vyrovnani, ne uplne celou castku, protoze je oboum pravnikum jasne, ze jsi na stary vrak nekupoval nove dily u autoryzovaneho servisu, ale druhovyrobu a nebo vrakac. Ale presto dostanes vic, nez poprve navrhla pojistovna:)
cabadaj
Registrovaný
Příspěvky: 249
Registrován: pát 17.10.2003 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#17 Příspěvek od cabadaj »

Konečně jasný stručný a přesný názor. :idea:
uncompromised
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 05.09.2003 00:00
Bydliště: Velké Bílovice
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od uncompromised »

Presne jak rika JFK. Kdyz sem ja mel nabouranou tu Subaru, prijel likvidator, vsecko nafotil, do papiru napsal kazdy skrabanec aby nam to uznali jako totalku. Protoze kdyby sme meli dostat procenta z opravy, tak za tak stare auto(rv 86) by sme prej dostali tak 30%-40%. Volalo se na ČP do Brna, aby nam rekli kolik vlastne dostanem, tam tyden hledali to auto v tabulkach a nakonec rekli ze je to totalka a dali nam 21'700, oprava stala 13'000. Sice sme vydelali, ale uz to neni ono :cry:

Ale nasim znamim se stalo neco podobneho, nejaci borci jim nepojistenym zigulem nabourali Vento (rv95 asi), ale druhy den nechali teho zigula pojistit u ČP. Nechali to spravit a pojistovna jim dala o 11tis min. A likvidator jim rekl, ze nemaji pravo tu castku vymahat od vinika, protoze tim, ze jsou tam nove dily, to auto nabylo na hodnote, nebo tak neco. Ale nastesti jim to ten borec zaplatil sam od sebe.
Lopatta
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: ned 14.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Lopatta »

Je to UNIQUA. Kontakt mám přímo na likvidátora. Kámošova matka v tý pojiš?ovně dělala, tak prej toho likvidátora popožene aby pořádně pustil žílu. Tak doufám že to vyjde. Pokud ne tak zatuhle oblož sem ochotnej jít k soudu.

Na kolik odhadujete škodu? Je to v prdeli i s chladičem, motor na svým místě, je zmačkanej i ten nosník co je na něm konzole na nárazník. Ale kára jezdí rovně, nikam se nestáčí.

Ta kára kterou sem trefil (Opel Omega kombajn), má hlou celou kastli. Půlka auta různě zdeformovaná. Hold to není BMW.
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Shrek »

Lopatta píše:Je to UNIQUA. Kontakt mám přímo na likvidátora. Kámošova matka v tý pojiš?ovně dělala, tak prej toho likvidátora popožene aby pořádně pustil žílu. Tak doufám že to vyjde. Pokud ne tak zatuhle oblož sem ochotnej jít k soudu.

Na kolik odhadujete škodu? Je to v prdeli i s chladičem, motor na svým místě, je zmačkanej i ten nosník co je na něm konzole na nárazník. Ale kára jezdí rovně, nikam se nestáčí.

Ta kára kterou sem trefil (Opel Omega kombajn), má hlou celou kastli. Půlka auta různě zdeformovaná. Hold to není BMW.

UNIQUA nemá moc dobrou pověst...

Ale k tomu "Holt není to BMW" (hold si vzdávej někomu jinýmu ;) ), mno, nemyslím, že E36 by byl zrovna etalon bezpečnosti. Čelní náraz a: motor se zasune pod podlahu, áčkový sloupky se zlomí, kabina nevydrží a ta bytelná palubka ti rozmlátí kolena. Jo u úplně super uchycený pedály a nevyztužená podlaha před nimi ti poláme kotníky. Boční náraz je taky fajn, dveře bez výztuh.
Odpovědět