To ja bych krakonosovi auto klidne sveril a furt vo tom i kdyz je to totalni hovadina premeslim. Jen se trochu bojim ceny.. Bubi, moh bys prosim vysondovat na kolik prijde ta jeho uprava M52jky? Vazne bych o to stal abych prinejmensim vedel jestli se ma cenu o to dal zajimat nebo ne.
LOPOLO píše:To ja bych krakonosovi auto klidne sveril a furt vo tom i kdyz je to totalni hovadina premeslim. Jen se trochu bojim ceny.. Bubi, moh bys prosim vysondovat na kolik prijde ta jeho uprava M52jky? Vazne bych o to stal abych prinejmensim vedel jestli se ma cenu o to dal zajimat nebo ne.
LOPOLO píše:To ja bych krakonosovi auto klidne sveril a furt vo tom i kdyz je to totalni hovadina premeslim. Jen se trochu bojim ceny.. Bubi, moh bys prosim vysondovat na kolik prijde ta jeho uprava M52jky? Vazne bych o to stal abych prinejmensim vedel jestli se ma cenu o to dal zajimat nebo ne.
A stálo by to zřejmě ne moc výrazné zvýšení výkonu vůbec za to?
LOPOLO píše:To ja bych krakonosovi auto klidne sveril a furt vo tom i kdyz je to totalni hovadina premeslim. Jen se trochu bojim ceny.. Bubi, moh bys prosim vysondovat na kolik prijde ta jeho uprava M52jky? Vazne bych o to stal abych prinejmensim vedel jestli se ma cenu o to dal zajimat nebo ne.
A stálo by to zřejmě ne moc výrazné zvýšení výkonu vůbec za to?
se mrni na K4 2,8 a 260 PS, to neni zas tak nevyrazne... ale raci eMko Nebo zrovna tu 645 CI?
LOPOLO píše:To ja bych krakonosovi auto klidne sveril a furt vo tom i kdyz je to totalni hovadina premeslim. Jen se trochu bojim ceny.. Bubi, moh bys prosim vysondovat na kolik prijde ta jeho uprava M52jky? Vazne bych o to stal abych prinejmensim vedel jestli se ma cenu o to dal zajimat nebo ne.
A stálo by to zřejmě ne moc výrazné zvýšení výkonu vůbec za to?
Mno jde zhruba o 65 kobyl coz je slusny, ne? Samozrejme ze by bylo Mko v tomhle lepsi ale ja auto menit nechci. Kdyby to stalo prijatelny penize, tak bych do toho sel. Zeptej se na to prosim.
Petr píše:A nebylo by lepší rovnou skočit do emka, něž nasypat peníze do úpravy toho tvýho motoru? Stejně časem řekneš, že je to i po úpravě slaboučký.
To reknes u Mka po chvilce taky .. jde o zvyk ale ty kone tam proste jsou. Kdyz sem menil 318 na 328 tak sem byl unesenej. Dneska mam pocit ze to nejede a sem si vedomej ze to tak bude pravdepodobne vzdy
..tak ja jako posledni jeste taky pochvalim Robertovi M5. Asi tak posledni 3 tejdny po nich koukam do Annonce a rikam si mit tech 800-900k, je to jasna volba....tudiz ses 100% shodnul s mym vkusem. At slouzi..
LOPOLO píše:To ja bych krakonosovi auto klidne sveril a furt vo tom i kdyz je to totalni hovadina premeslim. Jen se trochu bojim ceny.. Bubi, moh bys prosim vysondovat na kolik prijde ta jeho uprava M52jky? Vazne bych o to stal abych prinejmensim vedel jestli se ma cenu o to dal zajimat nebo ne.
A stálo by to zřejmě ne moc výrazné zvýšení výkonu vůbec za to?
Mno jde zhruba o 65 kobyl coz je slusny, ne? Samozrejme ze by bylo Mko v tomhle lepsi ale ja auto menit nechci. Kdyby to stalo prijatelny penize, tak bych do toho sel. Zeptej se na to prosim.
neblbni, nebo skoncis jako jini nebozaci, ja ti to klidne napocitam cca 15-20 tisic vyhodit original sani a maf a dat tam tlustou rouru s teplotnim cidlem a pocitac od MOTECu + 2tisice mapy na ten pocitac nebo u nekoho na stolici za jiny prachy. = + cca 20kobyl u tvyho auta. Jiny vacky (coz zrovna u vanosu nebude takova prdel jak to vypada) takze +15tisic a +cca 15 kobyl, jsme na 35ti konich. Vejfuk s 2.6psi zpetnyho tlaku od milltecu nebo podobne = + 5 koni a zas naky prachy. Kratka skrin a diferak protoze nepotrebujes jezdit 250+ (nebo jo ? jedina cesta kde se v cr da jet souvisle pres 200 je dalnice praha plzen, fakt to potrebujes a nedas si radsi tocak do nizsich rychlosti ?) v realu maximalne 40kobyl v celym spektru a hodne penez v prdeli nebo 60 -80posazenejch nekam. Pak zjistis ze potrebujes jiny stabilizatory a tehlice protoze se to neda udrzet na blby silnici. No a pak te to taky zacne srat protoze budes na fyzicky hranici koncepce auta. nebo se na to rovnou vysrat, a zajet na vejlet do UK kde ti za stejny prachy narvou profesionalne kompresor a budes mit cca +100kobyl.
Petr píše:A nebylo by lepší rovnou skočit do emka, něž nasypat peníze do úpravy toho tvýho motoru? Stejně časem řekneš, že je to i po úpravě slaboučký.
To reknes u Mka po chvilce taky .. jde o zvyk ale ty kone tam proste jsou. Kdyz sem menil 318 na 328 tak sem byl unesenej. Dneska mam pocit ze to nejede a sem si vedomej ze to tak bude pravdepodobne vzdy
Tenhle pocit znám a nejsem určitě jedinej. Udělal jsem podobnej výkonovej skok a dneska řikám, že je to slaboch.
Pravda, naš?ouchat tam ještě 65 kobyl je hezký, ale co tomu ten motor bude po čase řikat. Samozřejmě že má rezervu, jen si řikám jestli tohle nebude moc. A při takovým nárůstu nebude investice nijak malicherná.
Páni, tak zas o krásny auto víc , přeju hooooooooodně mooooc štastnejch km, a jestli tě někdy na křižovatce potkám, tak budu jak ti v dodávce a asi nebudu sám, tak jez hodně ořechů, ty sou dobry na nervy a? ten nápor čumilů zvládneš eštěc jednou :super:
Mno jo .. vzdyt ja vim ze je to hovadina a za pul roku bych se bil do hlavy. Ten proces samotnej by me ale jistym zpusobem bavil. Kompresor ... hmm ...to se mi z myho laickyho hlediska zda jeste brutalnejsi zasah ( i kdyz celkove cistsi) .. pocitam ze vsechny casti motoru kterejch se to tyka nejsou na tak "velkej" vykon staveny a asi to taky nebude zadna prdel.
LOPOLO píše:Mno jo .. vzdyt ja vim ze je to hovadina a za pul roku bych se bil do hlavy. Ten proces samotnej by me ale jistym zpusobem bavil.
To si měl říct hned, že si kutil Tim.
nene .. ja si stezi vymenim mikrofiltr
Jen se nepodceňuj, ale taky by mě zajímalo co by ten nárůst výkonu udělal s životností motoru. Jak moc poddimenzovanej vlastně je a koli ještě dlouhodobě unese.