Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Závody do vrchu

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#41 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Zatroubil aby pozdravil kamose cihajiciho v zatacce a podle vseho pridal plyn v nepravej cas coz se spatnym najezdem do zatacky a nedotacivosti udelalo svy :-)
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od psena »

Ne pilot se nezalekl,sel po brzdach na plyn uz na upati zatacky asi si spletl zatacku,jako kdyby chtel jet temer rovne.Na brzdy sel az ve chvili kdy uz s tim stejne nemohl nic delat.Ta chyba nastala tim spatnym najezdem a predevsim tim plynem.Dost poucne!
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#43 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

psena píše:....,jako kdyby chtel jet temer rovne....

Nedotaciva predokolka mno :-)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

No, na upati zatacky sel na plyn, ale me pripadlo, ze kdyz videl celou zatacku tak zalekl a sel na brzdy. Ztratil se zvuk motoru a je slyset jen susteni zablokovanych kol.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět