To ze jedu pomalu snad neznamena ze neprojedu, ne?darmon píše:asi jo, na retarderu na konci sokolovsky si se tvaril ze vystoupis a auto preneses na zadech, dtto na kazdym zeleznicnim prejezduLukas H. píše: Asi mam kratkou pamet, kde ze jsem neprojel?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
neco se stalo :)
N54 PWR
-
vally
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 567
- Kontaktovat uživatele:
Já nevim, mně se tuning obecně moc nelíbí a u sedmičky už vůbec ne. Je to podle mýho luxusní kára s lehkým nádechem do sportovna a spojlery, vytažený blatníky apod. už jen plzní tak krásný auto, jakým je sedma už v serii. I když známej má 728i, je celá černá, černý folie, páradní origo kola a vzadu čtyři laufy - včetně svodů origo remus. A nevypadá to vůbec špatně...
Hlavní je to nepřehánět a tahle stříbrná se mi už zdá dost přeplácaná.
Hlavní je to nepřehánět a tahle stříbrná se mi už zdá dost přeplácaná.
-
vally
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 567
- Kontaktovat uživatele:
Neni tuning, jako tuning. Když si dá někdo na káru pořádný kola, nějaký ten decentní spojler ( žádný WRC ), dozadu pěkný vejfály ( tím nemyslím okapový roury a řev jak závoďák ), tak tomu říkám pěknej tuning.
Už ale nemusim, když někdo tahá z nízkejch obsahu mega výkony a pak takzvaný opticky tuning, neboli, jak jsem se dozvěděl na jednom tuning serveru = auto 40 - 50 koní, spojlery všude kam se podíváš - čím větší tím lepší, polepy ( nesmí chybět nike, tuning, remus a hlavně NO FEAR ), výfuk - roura jak od kamen a samozřejmě šílenej řev, velmi důležité jsou imitace všech možnej pikačovin. Málem bych zapomněl na nejdůležitější věc, tj. rádio - minimálně 1 000 watt, samozřejmě čím víc tím líp, výšky a středy nejsou důležitý - hlavně basy!!! Kdo po půhodině cesty vyleze z auta a nemá hlavu jako meloun neni prostě in!!!
Už ale nemusim, když někdo tahá z nízkejch obsahu mega výkony a pak takzvaný opticky tuning, neboli, jak jsem se dozvěděl na jednom tuning serveru = auto 40 - 50 koní, spojlery všude kam se podíváš - čím větší tím lepší, polepy ( nesmí chybět nike, tuning, remus a hlavně NO FEAR ), výfuk - roura jak od kamen a samozřejmě šílenej řev, velmi důležité jsou imitace všech možnej pikačovin. Málem bych zapomněl na nejdůležitější věc, tj. rádio - minimálně 1 000 watt, samozřejmě čím víc tím líp, výšky a středy nejsou důležitý - hlavně basy!!! Kdo po půhodině cesty vyleze z auta a nemá hlavu jako meloun neni prostě in!!!
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
ja mam rad funkcni tuning, proto zadny megasiroky kola, a plasty ale kobyly do motoru, lepsi brzdy a podvozek a tak. Ale tohle mne proste opticky zaujalo, jak bylo poznamenano autor je Koenigvally píše:Neni tuning, jako tuning. Když si dá někdo na káru pořádný kola, nějaký ten decentní spojler ( žádný WRC ), dozadu pěkný vejfály ( tím nemyslím okapový roury a řev jak závoďák ), tak tomu říkám pěknej tuning.
Už ale nemusim, když někdo tahá z nízkejch obsahu mega výkony a pak takzvaný opticky tuning, neboli, jak jsem se dozvěděl na jednom tuning serveru = auto 40 - 50 koní, spojlery všude kam se podíváš - čím větší tím lepší, polepy ( nesmí chybět nike, tuning, remus a hlavně NO FEAR ), výfuk - roura jak od kamen a samozřejmě šílenej řev, velmi důležité jsou imitace všech možnej pikačovin. Málem bych zapomněl na nejdůležitější věc, tj. rádio - minimálně 1 000 watt, samozřejmě čím víc tím líp, výšky a středy nejsou důležitý - hlavně basy!!! Kdo po půhodině cesty vyleze z auta a nemá hlavu jako meloun neni prostě in!!!
Stejne jako tobe se mi libi "tuning" - vetsi kola + pekny vyfuk, ale ten zbytek trochu moc skatulkujes nemyslis? Nechci se hadat, ale kazde vytunene auto (vic nez jen kola + vyfuk) nemusi byt stromecek neco 45kW kara s tunou plastu extra... nebo stary vrak s radiem, 2 zesilovaci a 2x 30cm subwoofery. Me prijde ze trochu zapominas na auta (kterych u nas myslim neni moc), ktera jsou opravdu vypiplana (ne preplacana!). Tak treba - vypilovany motor s velkym vykonem, podvozek, brzdy, kriklava barva a velke vyfuky s velkym kravalem... ja vim ze to neni nejlepsi priklad, ale kazdy videl F&F. Proti tuningu jaky delaji v tomhle filmu fakt nic nemam a kdybych mel hodne cashu tak do toho sam jdu. A ted abych nebyl za blbce - je mi jasne, ze je to film tak mi prosim vas nerikejte jaka je realita. Nejsem z tech co se ridi tim co videli ve filmu (to bude mozna tim, ze se moc nedivam na tv).vally píše:Už ale nemusim, když někdo tahá z nízkejch obsahu mega výkony a pak takzvaný opticky tuning, neboli, jak jsem se dozvěděl na jednom tuning serveru = auto 40 - 50 koní, spojlery všude kam se podíváš - čím větší tím lepší, polepy ( nesmí chybět nike, tuning, remus a hlavně NO FEAR ), výfuk - roura jak od kamen a samozřejmě šílenej řev, velmi důležité jsou imitace všech možnej pikačovin. Málem bych zapomněl na nejdůležitější věc, tj. rádio - minimálně 1 000 watt, samozřejmě čím víc tím líp, výšky a středy nejsou důležitý - hlavně basy!!! Kdo po půhodině cesty vyleze z auta a nemá hlavu jako meloun neni prostě in!!!
Vim ze je to tvuj nazor a ten respektuji, ale neskatulkuj TUNING - neni tuning jako tuning - kdyz nekdo rika stromecku tuning tak to je spatne
(sorry ze jsem se trochu rozepsal
pěkně si odporuješ: říkáš že když si dá někdo na auto kola, spoiler, vejfál -tak to je podle tebe tuning (a proč to tam má dávat?, proč spoiler a výfuk, aby to jelo pomalejc?:))vally píše:Neni tuning, jako tuning. Když si dá někdo na káru pořádný kola, nějaký ten decentní spojler ( žádný WRC ), dozadu pěkný vejfály ( tím nemyslím okapový roury a řev jak závoďák ), tak tomu říkám pěknej tuning.
Už ale nemusim, když někdo tahá z nízkejch obsahu mega výkony a pak takzvaný opticky tuning, neboli, jak jsem se dozvěděl na jednom tuning serveru = auto 40 - 50 koní, spojlery všude kam se podíváš - čím větší tím lepší, polepy ( nesmí chybět nike, tuning, remus a hlavně NO FEAR ), výfuk - roura jak od kamen a samozřejmě šílenej řev, velmi důležité jsou imitace všech možnej pikačovin. Málem bych zapomněl na nejdůležitější věc, tj. rádio - minimálně 1 000 watt, samozřejmě čím víc tím líp, výšky a středy nejsou důležitý - hlavně basy!!! Kdo po půhodině cesty vyleze z auta a nemá hlavu jako meloun neni prostě in!!!
A na druhou stranu neuznáváš zvyšování výkonu? I třeba z 1.2 litru, to je jedno:) na sprintech je nejlepší ve své kategorii a o to mu asi šlo.
Tuning ala F&F je tak trochu realita ale ne v Evropě, stačí mrknout na káry z Japonska.adam píše:Stejne jako tobe se mi libi "tuning" - vetsi kola + pekny vyfuk, ale ten zbytek trochu moc skatulkujes nemyslis? Nechci se hadat, ale kazde vytunene auto (vic nez jen kola + vyfuk) nemusi byt stromecek neco 45kW kara s tunou plastu extra... nebo stary vrak s radiem, 2 zesilovaci a 2x 30cm subwoofery. Me prijde ze trochu zapominas na auta (kterych u nas myslim neni moc), ktera jsou opravdu vypiplana (ne preplacana!). Tak treba - vypilovany motor s velkym vykonem, podvozek, brzdy, kriklava barva a velke vyfuky s velkym kravalem... ja vim ze to neni nejlepsi priklad, ale kazdy videl F&F. Proti tuningu jaky delaji v tomhle filmu fakt nic nemam a kdybych mel hodne cashu tak do toho sam jdu. A ted abych nebyl za blbce - je mi jasne, ze je to film tak mi prosim vas nerikejte jaka je realita. Nejsem z tech co se ridi tim co videli ve filmu (to bude mozna tim, ze se moc nedivam na tv).vally píše:Už ale nemusim, když někdo tahá z nízkejch obsahu mega výkony a pak takzvaný opticky tuning, neboli, jak jsem se dozvěděl na jednom tuning serveru = auto 40 - 50 koní, spojlery všude kam se podíváš - čím větší tím lepší, polepy ( nesmí chybět nike, tuning, remus a hlavně NO FEAR ), výfuk - roura jak od kamen a samozřejmě šílenej řev, velmi důležité jsou imitace všech možnej pikačovin. Málem bych zapomněl na nejdůležitější věc, tj. rádio - minimálně 1 000 watt, samozřejmě čím víc tím líp, výšky a středy nejsou důležitý - hlavně basy!!! Kdo po půhodině cesty vyleze z auta a nemá hlavu jako meloun neni prostě in!!!
Vim ze je to tvuj nazor a ten respektuji, ale neskatulkuj TUNING - neni tuning jako tuning - kdyz nekdo rika stromecku tuning tak to je spatne
(sorry ze jsem se trochu rozepsal
Jasne, vim, jen jsem to psal aby nekdo nerypal ze jako u nas takove kary ne-eJFK píše:Tuning ala F&F je tak trochu realita ale ne v Evropě, stačí mrknout na káry z Japonska.adam píše: Stejne jako tobe se mi libi "tuning" - vetsi kola + pekny vyfuk, ale ten zbytek trochu moc skatulkujes nemyslis? Nechci se hadat, ale kazde vytunene auto (vic nez jen kola + vyfuk) nemusi byt stromecek neco 45kW kara s tunou plastu extra... nebo stary vrak s radiem, 2 zesilovaci a 2x 30cm subwoofery. Me prijde ze trochu zapominas na auta (kterych u nas myslim neni moc), ktera jsou opravdu vypiplana (ne preplacana!). Tak treba - vypilovany motor s velkym vykonem, podvozek, brzdy, kriklava barva a velke vyfuky s velkym kravalem... ja vim ze to neni nejlepsi priklad, ale kazdy videl F&F. Proti tuningu jaky delaji v tomhle filmu fakt nic nemam a kdybych mel hodne cashu tak do toho sam jdu. A ted abych nebyl za blbce - je mi jasne, ze je to film tak mi prosim vas nerikejte jaka je realita. Nejsem z tech co se ridi tim co videli ve filmu (to bude mozna tim, ze se moc nedivam na tv).
Vim ze je to tvuj nazor a ten respektuji, ale neskatulkuj TUNING - neni tuning jako tuning - kdyz nekdo rika stromecku tuning tak to je spatne
(sorry ze jsem se trochu rozepsal
-
vally
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 567
- Kontaktovat uživatele:
To Darmon: pořádnýma kolama jsem nemyslel mega-široký, prostě nejaký pěkný disky s odpovídajícím rozměrem a nízkoprofilový pneu. Lepší brzdy a podvozek - absolutní souhlas!
To Adam: ten příspěvek byl narážka na některý tuningáře, který z pěkných aut udělaji jezdící tuny plastu, máš pravdu, že jsou i pěkně udělaný auta, ale spíš převažuje první skupina. Je to přesně jak píšeš - není tuning jako tuning.
To JFK: nevím, proč bych si měl "pěkně odporovat". Když má někdo pěkný auto a dá si tam nějaký ten decentní spojler ( kterej mu mimochodem na rychlosti asi moc nepřidá
), pěknej vejfál, kterej nebude řvát přes tři bloky, ale bude mít decentní zvouček a nasadí nějaký pěkný kola, tak tím podpoří vzhled auta. Už ale nemusim tuny plastu, imitace, polepy atd. Co se výkonů týče nemám rád, když si někdo koupí 1,3 ( třeba kvůli pojistce ) a pak chce mít výkon jak 2,5 litr, a? si raději ušetří prachy za vačky, chipy, filtry atd. a koupí káru se silnějším motorem. To jestli si někdo staví speciál na sprint, je úplně o něčem jiném. Ale jestli je tvůj idol 1,2 - nejlepší ve své třídě s hromadou plastů, tak se asi nikdy neshodnem 
To Adam: ten příspěvek byl narážka na některý tuningáře, který z pěkných aut udělaji jezdící tuny plastu, máš pravdu, že jsou i pěkně udělaný auta, ale spíš převažuje první skupina. Je to přesně jak píšeš - není tuning jako tuning.
To JFK: nevím, proč bych si měl "pěkně odporovat". Když má někdo pěkný auto a dá si tam nějaký ten decentní spojler ( kterej mu mimochodem na rychlosti asi moc nepřidá
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
no jiste, a uz je to tady naprosto zbytecne tam cpat naky megavelky prumery a misto 16tek 18ky a proto se tam nic jinyho nez nejaky "okruhovy" nizkoprofily nevejdou a vypada to jak zeleznicni vagon. Co se tyce lepsiho podvozku a brzd, to u 99,999% zkonci nesmyslem typu snizeny pera a stavitelny tlumice (hehe koni urcitevally píše:To Darmon: pořádnýma kolama jsem nemyslel mega-široký, prostě nejaký pěkný disky s odpovídajícím rozměrem a nízkoprofilový pneu. Lepší brzdy a podvozek - absolutní souhlas!
me se u tebe hrozne libi ten pojem hromada plastů, to mluviš o seriovem aute, ktere ma hromadu plastu taky + listy apod???:)vally píše:To Darmon: pořádnýma kolama jsem nemyslel mega-široký, prostě nejaký pěkný disky s odpovídajícím rozměrem a nízkoprofilový pneu. Lepší brzdy a podvozek - absolutní souhlas!
To Adam: ten příspěvek byl narážka na některý tuningáře, který z pěkných aut udělaji jezdící tuny plastu, máš pravdu, že jsou i pěkně udělaný auta, ale spíš převažuje první skupina. Je to přesně jak píšeš - není tuning jako tuning.
To JFK: nevím, proč bych si měl "pěkně odporovat". Když má někdo pěkný auto a dá si tam nějaký ten decentní spojler ( kterej mu mimochodem na rychlosti asi moc nepřidá), pěknej vejfál, kterej nebude řvát přes tři bloky, ale bude mít decentní zvouček a nasadí nějaký pěkný kola, tak tím podpoří vzhled auta. Už ale nemusim tuny plastu, imitace, polepy atd. Co se výkonů týče nemám rád, když si někdo koupí 1,3 ( třeba kvůli pojistce ) a pak chce mít výkon jak 2,5 litr, a? si raději ušetří prachy za vačky, chipy, filtry atd. a koupí káru se silnějším motorem. To jestli si někdo staví speciál na sprint, je úplně o něčem jiném. Ale jestli je tvůj idol 1,2 - nejlepší ve své třídě s hromadou plastů, tak se asi nikdy neshodnem
Tvuj decentni spoiler muze take znamenat serii, jde o to, co cim mas namysli, protoze si pod tim kazdy muze predstavit neco uplne jineho. Jak pises o tom, ze kdyz ma nekdo pekne auto (co to znamena?:) je good si tam dat ten "decentni" spoiler (takze aby neslo vlastne poznat, ze tam je jiny nez serie?:), peknej vejfal (k cemu peknej, kdyz je pod autem a k cemu vlastne vejfal, kdyz nesahnes na motor:):) a decentni kola (to je nejaka znacka ty decentni?:). Tak efekt je nulovy. Pojede to pomaleji (spoiler, nevyladeny vyfuk, a tezká kola -i kdyz budou vlastne decentni, takze skoro stejna, takze kola jsou ok:):):):) Jde o to co si pod tema pojmama kdo predstavuje. A jestli suplovat vyrobce aut tim, ze si vlastne predelavas karu jakoby na novejsi face-lift, tak to jo, ale otazka je, jestli je to to prave. Pro me je idealni kompromis mezi vyssim vykonem, designem a funkcnosti a nebo uplny brutal: jenom vykon, vaha, jizdni vlastnosti...
vzhled typu "zelznicni vagon" me dostal..darmon píše:no jiste, a uz je to tady naprosto zbytecne tam cpat naky megavelky prumery a misto 16tek 18ky a proto se tam nic jinyho nez nejaky "okruhovy" nizkoprofily nevejdou a vypada to jak zeleznicni vagon. Co se tyce lepsiho podvozku a brzd, to u 99,999% zkonci nesmyslem typu snizeny pera a stavitelny tlumice (hehe koni urcitevally píše:To Darmon: pořádnýma kolama jsem nemyslel mega-široký, prostě nejaký pěkný disky s odpovídajícím rozměrem a nízkoprofilový pneu. Lepší brzdy a podvozek - absolutní souhlas!) a jinejma kotoucema
P.S. kolega by mel mit na prodej prave jednu "nesmyslnou" sadudarmon píše:Co se tyce lepsiho podvozku a brzd, to u 99,999% zkonci nesmyslem typu snizeny pera a stavitelny tlumice (hehe koni urcitevally píše:To Darmon: pořádnýma kolama jsem nemyslel mega-široký, prostě nejaký pěkný disky s odpovídajícím rozměrem a nízkoprofilový pneu. Lepší brzdy a podvozek - absolutní souhlas!) a jinejma kotoucema
"nesmyslne" snizenych pruzin od HR na e46... tak kdyby mel nekdo zajem:)
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
ale je to tak, ja za sebou mam proste jinou skolu, trochu jinejch lidi, kterejm jde o to dosahnout z auta na silnici maximum a to nejde tak ze na nej budes cpat veci co ti budou naobtizabdul píše:
vzhled typu "zelznicni vagon" me dostal..starousi nepis tu tak hanlive o stelovatelnych tlumicich koni a jinyk kotoucich nebo se bpytlik urazi:)
-
vally
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 567
- Kontaktovat uživatele:
To JFK: OK zkusim to vysvětlit víc polopaticky -
hromada plastu = spojler na kufru velikosti lavičky a větší, polepy, stromečky a imitace chrom. víčka nádrže atd. ( nemyslím tim plastové nárazníky, ochrané lišty na dveřích atd. )
decentní spojler = spojler, jehož velikost je úměrná velikosti a charakteru vozu. Např. na Subaru impreza WRX bude větší - třeba styl WRC, naopak na BMW 3 bude menší a třeba na pětku bych asi nedával žádný.
pěknej vejfál = máš pravdu, že velká část výfuku není vidět, ale jeho zakončení většinou ano a když třeba na M5 E39 koukaji vzadu čtyři laufy, vypadá to velmi pěkně. O tom, že výfuk nemůže být laděný jsem nic nepsal - pozor neplést s úpravami šroubovákem a výsledným nesnesitelným řevem.
slovo decentní = nepříliš výrazný - ono nikdy méně bývá více. Mimochodem jsem ho použil pouze u velikosti spojlerů a zvuku výfuku.
Pro názornost - vrchol toho jak může vypadat auto, je pro mě seriové BMW M5 E-39. Pěkný kola, laufy a spojler tak "decentní", že to snad ani neni spojler, spíš jen taková hranka na kufru.
- vrchol toho jak by auto nemělo vypadat - BMW 316i, na kufru spojler ze Subaru WRC, na okně nápis NO FEAR a výfuk velikosti malé popelnice s neuvěřitelným zvukem startujícího raketoplánu.
Tím nechci nikoho urážet je to věc mého osobního a subjektivního vkusu.
Jak to napsal JFK, " každej na to má úplně jiný názor a o tom to je " !!!
hromada plastu = spojler na kufru velikosti lavičky a větší, polepy, stromečky a imitace chrom. víčka nádrže atd. ( nemyslím tim plastové nárazníky, ochrané lišty na dveřích atd. )
decentní spojler = spojler, jehož velikost je úměrná velikosti a charakteru vozu. Např. na Subaru impreza WRX bude větší - třeba styl WRC, naopak na BMW 3 bude menší a třeba na pětku bych asi nedával žádný.
pěknej vejfál = máš pravdu, že velká část výfuku není vidět, ale jeho zakončení většinou ano a když třeba na M5 E39 koukaji vzadu čtyři laufy, vypadá to velmi pěkně. O tom, že výfuk nemůže být laděný jsem nic nepsal - pozor neplést s úpravami šroubovákem a výsledným nesnesitelným řevem.
slovo decentní = nepříliš výrazný - ono nikdy méně bývá více. Mimochodem jsem ho použil pouze u velikosti spojlerů a zvuku výfuku.
Pro názornost - vrchol toho jak může vypadat auto, je pro mě seriové BMW M5 E-39. Pěkný kola, laufy a spojler tak "decentní", že to snad ani neni spojler, spíš jen taková hranka na kufru.
- vrchol toho jak by auto nemělo vypadat - BMW 316i, na kufru spojler ze Subaru WRC, na okně nápis NO FEAR a výfuk velikosti malé popelnice s neuvěřitelným zvukem startujícího raketoplánu.
Tím nechci nikoho urážet je to věc mého osobního a subjektivního vkusu.
Jak to napsal JFK, " každej na to má úplně jiný názor a o tom to je " !!!
me to je jasny doktore:) ono je to potom ale financne narocnejsi sranda...darmon píše:ale je to tak, ja za sebou mam proste jinou skolu, trochu jinejch lidi, kterejm jde o to dosahnout z auta na silnici maximum a to nejde tak ze na nej budes cpat veci co ti budou naobtizabdul píše:
vzhled typu "zelznicni vagon" me dostal..starousi nepis tu tak hanlive o stelovatelnych tlumicich koni a jinyk kotoucich nebo se bpytlik urazi:)
a vim ze stelovatelny tlumice ti dokazou akorat to ze se kastle na samonosnym podvozku nebude tolik hejbat ale bez vymen minimalne tehlic a stabilizatoru nikam dal nepujdes a ty vicepistovy brzdy taky nejsou jen tak pro srandu
Podle mě at se podíváš do jakýhokoliv časáku a na net tak soutěže o tuningu sou o plastech,kolech a super barvě a třeba i doladěnym interieru už si někdy viděl výtěze soutěže kterej přijel rovnou z továrny se základem na autě?Já ještě nikdy a mám na autě sportovní podvozek i tlumiče a myslim,že prujezd zatáček je fak o něčem jinym než bez toho a čirý blinkry mám taky a suo určitě hezčí než ten oranžovej na 500 m viditelnej plast.
