
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
boze ja chci jaro!
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Vcera jsem jel na Spindlerovku, rovna upluzena neposolena silnice bez koleji, krasny bily snih, nadherne prostredi pro ctyrkolku. Jen skoda ze jsou mantinely moc vysoke a neni do zatacek videt, asi si tam zajedu nekdy v noci
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Já mám zimu rád, člověk může posílat auto bokem a neni mu lítu gum. Taky mě baví přesvědčovat lidi, který zastávaj názor, že bavor nic nevyjede. Když jsou dobrý gumy, tak kolikrát docela překvapí, teda nesmí se zastavit, to je potom konec. A úplně nejlepší je, když se člověk chvástá, co všechno vyjel, pak zastaví na náměstí v břečce a nemůže se z toho vyhrabat. Ne, že bych to znal z vlastní zkušenosti... 

Podle mojí zkušenosti je bávo lepší než běžná auta typu octavie a fabie. Mám to teprve třetí měsíc a doopravdy jsem měl strach ze zimy. Po tom, co jsem viděl jak oktávky hrabou na sněholedu do kopce i na rovině /ani se nerozjedou/ a kompakt se zcela bez problémů rozjede jsem změnil názor. Je to daný asi rozložením váhy - půl na předek a půl na zadek. On to málokdo ví, že jsou báva takle vyvážený. Takže já mám zadek zatížený 750 kg a to v podstatě váží celá fábie a určitě je to podstatně víc, než má zatížený předek oktávka. Pryč jsou doby, kdy se do kufru dávaly pytle s pískem.
a to je dobře.

kompakt píše:Podle mojí zkušenosti je bávo lepší než běžná auta typu octavie a fabie. Mám to teprve třetí měsíc a doopravdy jsem měl strach ze zimy. Po tom, co jsem viděl jak oktávky hrabou na sněholedu do kopce i na rovině /ani se nerozjedou/ a kompakt se zcela bez problémů rozjede jsem změnil názor. Je to daný asi rozložením váhy - půl na předek a půl na zadek. On to málokdo ví, že jsou báva takle vyvážený. Takže já mám zadek zatížený 750 kg a to v podstatě váží celá fábie a určitě je to podstatně víc, než má zatížený předek oktávka. Pryč jsou doby, kdy se do kufru dávaly pytle s pískem.a to je dobře.
tak fabia opravdu 750kg nevazi... a tipuju ze oktavka bude mit vic hmotnosti na predni naprave, takze to bude taky 750kg na predni minimalne... rozdil je mozna v tom zadnim pohonu... nebo pneumatikach nebo prave noze ridice

Prox píše:kompakt píše:Pryč jsou doby, kdy se do kufru dávaly pytle s pískem.a to je dobře.
Pokud ti to chybi zkus nekdy E30ma mit sice taky rozlozeni cca 50/50 ale v praxi je to trochu problem dostat na snehu do kopce
Třeba je ta E30 lehčí?? Ale asi to taky bude v nových zimních pneu. Taky jsem zjistil, že jsou lepší /na sněhu/ širší gumy i když se neustále říká, že jsou lepší užší /zaříznou se do snědu víc a kdovíco ještě/. Dal jsem na to 205 tky a fakt je to neuvěřitelný. Ty táhlé rovinky u nás dobře znám, s předchozím VW jsem s nimi měl problémy jako ty fábie a oktávky, ale jak jsem psal, tohle bávo je fakt lepší.

adam píše:kompakt píše:Podle mojí zkušenosti je bávo lepší než běžná auta typu octavie a fabie. Mám to teprve třetí měsíc a doopravdy jsem měl strach ze zimy. Po tom, co jsem viděl jak oktávky hrabou na sněholedu do kopce i na rovině /ani se nerozjedou/ a kompakt se zcela bez problémů rozjede jsem změnil názor. Je to daný asi rozložením váhy - půl na předek a půl na zadek. On to málokdo ví, že jsou báva takle vyvážený. Takže já mám zadek zatížený 750 kg a to v podstatě váží celá fábie a určitě je to podstatně víc, než má zatížený předek oktávka. Pryč jsou doby, kdy se do kufru dávaly pytle s pískem.a to je dobře.
tak fabia opravdu 750kg nevazi... a tipuju ze oktavka bude mit vic hmotnosti na predni naprave, takze to bude taky 750kg na predni minimalne... rozdil je mozna v tom zadnim pohonu... nebo pneumatikach nebo prave noze ridice
Podívám se na netu, kolik váží oktávka a jak má rozloženou hmotnost. Ale až v pondělí, páč doma jedu na notebok přes GSM modem eurotel a je to asi tak 10x pomalejší, než nejhorší telefonní linka



Je to na normální netování zcela nepoužitelný, stránky bmwklubu to ještě zvládá, nemají grafiku. Data nonstop od ET je prostě šit.