Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
antiradary
Lukas H. píše:rene kurc píše:Cantona píše:jsou povolené či ne?
každopádně jedině Bell 9kové řady ,ten je super ,ale stojí přes 10k...
Ale pokud jezdis porad kladu tak se ti to za chvii vrati...
to asi jó,ale nespíš koupit krysu antiradar jako kdysi já,pípalo to v kuse u každé benzinky ,supermarketu a tak .Prostě u každé fotobuňky....a já pořád brzdil a zbitečně a když už jsem to nebral v potaz tak to byli fakt poldové tak letěl z okna!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 410
- Registrován: úte 29.04.2003 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
rene kurc píše:Lukas H. píše:rene kurc píše:[quote="Cantona"]jsou povolené či ne?
každopádně jedině Bell 9kové řady ,ten je super ,ale stojí přes 10k...
Ale pokud jezdis porad kladu tak se ti to za chvii vrati...
to asi jó,ale nespíš koupit krysu antiradar jako kdysi já,pípalo to v kuse u každé benzinky ,supermarketu a tak .Prostě u každé fotobuňky....a já pořád brzdil a zbitečně a když už jsem to nebral v potaz tak to byli fakt poldové tak letěl z okna!!![/quote]
To nasere... kazdopadne bych chtel videt tuhle vecicku v akci...
Svého času jsme dováželi do republiky antiradary Uniden, prodali jsme jich stovky. Dělali jsme testy s Bell a jinými, a tyto byly o něco lepší. Měli jsme vybraný typ, co u nás dobře fungoval. Samozřejmě to pípalo u pump a bank. Slo to odstranit SW zásahem - prostě se to pásmo zakázalo. Neustále jsem to používal a docela mi to pomohlo. Pak okolo toho začalo být dusno, chtěli jsme to homologovat, ale vykašlali jsme se na to. Dnes se sem vozí jen ty Belly, ale já je nedoporučuji, při rychlé BMW jízdě jsou doopravdy nanic. Ve městě je lepší jet předpisově a na dálnici zase být trochu předvídavý. Antiradar nepoužívám cca 3 roky a neplatil jsem nikdy za rychlou jízdu. Je pravda, že ted mám asi měsíc BMW /poprvně/ a že to bez problémů jede 220km, tak jsem v VW a Toyotách nejezdil, takže asi budu adept na sponzora našich finančních úřadů. Při dnešní bezzubosti policie to asi ještě nějaký čas půjde, ale až přitvrdí tak nevím. Bávo jsem si přeci nekupoval pro 130km po dálnici.
K homologaci - pokud vím, tak Bell mají schválený na USMD /anebo podobně/, ale jen na to, že se může dát do auta. Pochybuji, že mají provedené měření na vyzařování dle platných předpisů. Stojí to velký prachy, a u nás to asi nikdo nedělá /alespon v tom radarovém pásmu/. My jsme Uniden měli změřený. Ty Belly docela vyzařovaly, tak by asi neprošly. Vůbec to, co je v USA běžné, tak nevyhovuje evropským normám. Tam na to docela kálejí. Nechci tím říct, že dnešní Belly nevyhovují na vyzařování a imunitu, třeba jsou již lepší. POZOR nezaměnovat výrobce antiradarů s výrobcem vrtulníků!!!, jedná se o malou firmičku, která s nimi nemá co do činění. Proti Bell je Uniden gigant, který vyrábí telekomunikační techniku i pro USA armádu. Dokonce se tradovalo, že bell kupuje snímače u Unidenu. Omlouvám se za zdlouhavý výklad, jsem poněkud technicky založený.

kompakt píše:Svého času jsme dováželi do republiky antiradary Uniden, prodali jsme jich stovky. Dělali jsme testy s Bell a jinými, a tyto byly o něco lepší. Měli jsme vybraný typ, co u nás dobře fungoval. Samozřejmě to pípalo u pump a bank. Slo to odstranit SW zásahem - prostě se to pásmo zakázalo. Neustále jsem to používal a docela mi to pomohlo. Pak okolo toho začalo být dusno, chtěli jsme to homologovat, ale vykašlali jsme se na to. Dnes se sem vozí jen ty Belly, ale já je nedoporučuji, při rychlé BMW jízdě jsou doopravdy nanic. Ve městě je lepší jet předpisově a na dálnici zase být trochu předvídavý. Antiradar nepoužívám cca 3 roky a neplatil jsem nikdy za rychlou jízdu. Je pravda, že ted mám asi měsíc BMW /poprvně/ a že to bez problémů jede 220km, tak jsem v VW a Toyotách nejezdil, takže asi budu adept na sponzora našich finančních úřadů. Při dnešní bezzubosti policie to asi ještě nějaký čas půjde, ale až přitvrdí tak nevím. Bávo jsem si přeci nekupoval pro 130km po dálnici.K homologaci - pokud vím, tak Bell mají schválený na USMD /anebo podobně/, ale jen na to, že se může dát do auta. Pochybuji, že mají provedené měření na vyzařování dle platných předpisů. Stojí to velký prachy, a u nás to asi nikdo nedělá /alespon v tom radarovém pásmu/. My jsme Uniden měli změřený. Ty Belly docela vyzařovaly, tak by asi neprošly. Vůbec to, co je v USA běžné, tak nevyhovuje evropským normám. Tam na to docela kálejí. Nechci tím říct, že dnešní Belly nevyhovují na vyzařování a imunitu, třeba jsou již lepší. POZOR nezaměnovat výrobce antiradarů s výrobcem vrtulníků!!!, jedná se o malou firmičku, která s nimi nemá co do činění. Proti Bell je Uniden gigant, který vyrábí telekomunikační techniku i pro USA armádu. Dokonce se tradovalo, že bell kupuje snímače u Unidenu. Omlouvám se za zdlouhavý výklad, jsem poněkud technicky založený.
Nic ve zlém,ale zrovna ten Uniden jsem vyhodil z okna....no a jestli si ty testy nezaplatili tak je to divné,Bell všude vyhrál ....teda aspoň co sem čet....
Jak jsem psal už to 3-4 roky nevozíme, od té doby se určitě snížily výkony radarů a navíc naše frekvence je kousek vedle. Ti hoši, co vozí Bell ho asi trochu odlaˇdují, potom ale nemůžou projít testy. Takže běžný Uniden je asi nanic /díky těm kmitočtům/, to samé platí i pro jiné americké výrobce. Jejich testy znám, je to jejich velká propagace, ale nevěřím jim. Mají určitě všude známé /v časopisech/ a je to jen o penězích. Teˇd děláme do elektroniky a vím své. Za prachy se napíše cokoliv. Testům ve většině odborných časopisech vůbec nevěřte!!
Ten antiradar by šel tak do 160km/hod, pokud se bude paprsek odrážet od protijedoucích aut, tak máš šanci ho vidět dříve, ale věz, že až ti zapípá na dálnici, tak jseš spolehlivě zaměřený. Doporučuji - nekupovat.
Ale k tématu - homologace antiradaru. Nebudu diskutovat jestli se může používat anebo ne. Pouze základní fakta:
Všechny výrobky uváděné na náš trh musejí mít tzv. prohlášení o shodě. Týká se to všech bez rozdílu!! Homologace již neplatí, každý dovozce musí zajistit shodu výrobku s našimi /rozuměj evropskými/ normami. Pro tuto kategorii výrobků je zapotřebí EZU /elektrotech zkuš ústav/, odolnost proti rušivým kmitočtům a naopak nevyzařování do prostoru - zkráceně elektromagnetická kompatibilita. Potom musí být posuzována bezpečnost - v autě velmi důležité. Např. při zkratu na přívodní šnůře může bezproblémově shořet auto /to mi věř/. Dále uchycení, tvar apod. /při bouračce to nesmí nikoho ohrozit/. Když to všechno je OK, tak se jde na MD /minist dopravy/ a žádá se o homologaci, že daný výrobek může být umístěn v autě. Ti vydají to své číslo, ale tato homologace podle mého neznamená, že se u nás může antiradar používat - říká jenom, že zařízení splˇnuje určité dopravní předpisy pro umístění v autě. No a protože vím, co amíci dovedou vyrobit a jaké přívodní šnůry používají, tak pochybuji, že to může projít bez úprav. A nakonec prohlášení o shodě si může napsat každý, dokud nepřijde kontrola, tak o nic nejde
. Nechci se však dotknout bellů, třeba vše splˇnují a je to OK. Chtěl jsem jenom naznačit, že i když to můžou mít jakoby homologované, tak to ještě neznamená, že se to může používat
.

Ale k tématu - homologace antiradaru. Nebudu diskutovat jestli se může používat anebo ne. Pouze základní fakta:
Všechny výrobky uváděné na náš trh musejí mít tzv. prohlášení o shodě. Týká se to všech bez rozdílu!! Homologace již neplatí, každý dovozce musí zajistit shodu výrobku s našimi /rozuměj evropskými/ normami. Pro tuto kategorii výrobků je zapotřebí EZU /elektrotech zkuš ústav/, odolnost proti rušivým kmitočtům a naopak nevyzařování do prostoru - zkráceně elektromagnetická kompatibilita. Potom musí být posuzována bezpečnost - v autě velmi důležité. Např. při zkratu na přívodní šnůře může bezproblémově shořet auto /to mi věř/. Dále uchycení, tvar apod. /při bouračce to nesmí nikoho ohrozit/. Když to všechno je OK, tak se jde na MD /minist dopravy/ a žádá se o homologaci, že daný výrobek může být umístěn v autě. Ti vydají to své číslo, ale tato homologace podle mého neznamená, že se u nás může antiradar používat - říká jenom, že zařízení splˇnuje určité dopravní předpisy pro umístění v autě. No a protože vím, co amíci dovedou vyrobit a jaké přívodní šnůry používají, tak pochybuji, že to může projít bez úprav. A nakonec prohlášení o shodě si může napsat každý, dokud nepřijde kontrola, tak o nic nejde


s fabrikou na vrtulniky si to pletes leda ty, ty jelitokompakt píše:POZOR nezaměnovat výrobce antiradarů s výrobcem vrtulníků!!!, jedná se o malou firmičku, která s nimi nemá co do činění. Proti Bell je Uniden gigant, který vyrábí telekomunikační techniku i pro USA armádu.

...dal nejaky uchyceni a tvar, detektory tohodle typu NEJSOU PEVNOU SOUCASTI VYBAVY MOTOROVYCH VOZIDELa proto podle vyhlasky nepodlehaji schvaleni technicke zpusobilosti,