jo takhle, no zrovna "tohle" RA nebpytlik píše:Pokud si dobre pamatuju tak to kdysi psal i pan evoVII, ze se s tim normalne jezdit neda...tusim psal ze to nema ani posilovac a podobne...darmon píše:proc ?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Věčný boj Dieslu s Benzínem :-)
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
No tak jsem tu delší dobu nebyl, ale jak tak koukám, docela se to tady rozjelo pánové.
Takže Lopolo - ohledně té tvojí výzvy - přijímám a můžem vyrazit dát boj.
Alespoň porovnáme svoje káry a nebudeme tady jen plácat nesmysly jako někdo... Dáme si to na dálnici, v různých rychlostech a různém stoupání, prostě si někdy uděláme odpolední fun. Kdo chce, může se připojit a poměřit síly. Na okruh se mi kvůli kurvení auta a podvozku nechce. To říkám na rovinu, že nemám auto na ničení, ale na ježdění.
Takže prázdnou dálnici někdy v neděli.
Prohlásil jsi, že s ropákama jezdí jen socky. Já viděl volbu 30d motoru jako nejlepší co v současný době BMW nabízelo s přihlédnutím samozřejmě na spotřebu vs výkon a jízdní vlastnosti. Za prvé je pořizovací cena 30d nižší, jak už jsem tady psal (ikdyž zrovna na tomto údaji moc nezáleží). Co se týče spotřeby - ujedu trasu Praha-Plzeň-Praha za 4,6l /100km, když chci (prům. rychlost 125km/h). Výkon se tu už probíral, takže už stačí jen porovnat a otestovat, zda je benzín tak opravdu výkonově rozdílný, jak tu nějací zastánci tvrdí (že mizí v dálce, když podřadí, apod.). Nebudu tady filozofovat, jako 80% lidí v téhle diskusi. Prostě to zkusíme a je to. Ty - Bombi - přijeď se svým Golfem a ukaž mi to. Darmon může přijet se svojí mega benzínovou sedmou a předjet naftový kamna. Neříkám, že mě nepředjedete, věřím, že někdo ano, ale uvědomte si už, že BMW 30d/40d není SuperB nebo Audi 2.5 TDI.
Nebaví mě se už hádat o tomto tématu. Prostě jsme tu 2 sekty, které vidí jiné výhody (diesel group podobný výkon a radost z jízdy za POLOVIČNÍ provozní náklady a benzin sekta zase o mnoho lepší výkon motoru a krásný zvuk...). Jen nesouhlasím s názory, jak tu pár lidí píše, že diesel nejede (a je to mrdka) a od benzínu dostane vždy na prdel. Už jsem potkal hodně závodníků na dálnici se sériovými benzíny (2.5, 3.0) a ve většině případů dostaly. Proto končím tuto diskusi, uznávám že benzín od BMW stále ještě vede a ve stejném objemu jakýkoli diesel zřejmě předjede, ale některé názory v této hyper diskusi nebyly zrovna až tak objektivní.
Proto se mějte a těším na příznivce i nepříznivce naftových kamen někde na prázdné dálnici.
Takže Lopolo - ohledně té tvojí výzvy - přijímám a můžem vyrazit dát boj.
Prohlásil jsi, že s ropákama jezdí jen socky. Já viděl volbu 30d motoru jako nejlepší co v současný době BMW nabízelo s přihlédnutím samozřejmě na spotřebu vs výkon a jízdní vlastnosti. Za prvé je pořizovací cena 30d nižší, jak už jsem tady psal (ikdyž zrovna na tomto údaji moc nezáleží). Co se týče spotřeby - ujedu trasu Praha-Plzeň-Praha za 4,6l /100km, když chci (prům. rychlost 125km/h). Výkon se tu už probíral, takže už stačí jen porovnat a otestovat, zda je benzín tak opravdu výkonově rozdílný, jak tu nějací zastánci tvrdí (že mizí v dálce, když podřadí, apod.). Nebudu tady filozofovat, jako 80% lidí v téhle diskusi. Prostě to zkusíme a je to. Ty - Bombi - přijeď se svým Golfem a ukaž mi to. Darmon může přijet se svojí mega benzínovou sedmou a předjet naftový kamna. Neříkám, že mě nepředjedete, věřím, že někdo ano, ale uvědomte si už, že BMW 30d/40d není SuperB nebo Audi 2.5 TDI.
Nebaví mě se už hádat o tomto tématu. Prostě jsme tu 2 sekty, které vidí jiné výhody (diesel group podobný výkon a radost z jízdy za POLOVIČNÍ provozní náklady a benzin sekta zase o mnoho lepší výkon motoru a krásný zvuk...). Jen nesouhlasím s názory, jak tu pár lidí píše, že diesel nejede (a je to mrdka) a od benzínu dostane vždy na prdel. Už jsem potkal hodně závodníků na dálnici se sériovými benzíny (2.5, 3.0) a ve většině případů dostaly. Proto končím tuto diskusi, uznávám že benzín od BMW stále ještě vede a ve stejném objemu jakýkoli diesel zřejmě předjede, ale některé názory v této hyper diskusi nebyly zrovna až tak objektivní.
Proto se mějte a těším na příznivce i nepříznivce naftových kamen někde na prázdné dálnici.
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
ty si snad sedis s hlavou v hajzluLukke píše:. Darmon může přijet se svojí mega benzínovou sedmou a předjet naftový kamna. Neříkám, že mě nepředjedete, věřím, že někdo ano, ale uvědomte si už, že BMW 30d/40d není SuperB nebo Audi 2.5 TDI.
Proto končím tuto diskusi, uznávám že benzín od BMW stále ještě vede a ve stejném objemu jakýkoli diesel zřejmě předjede, ale některé názory v této hyper diskusi nebyly zrovna až tak objektivní.
Proto se mějte a těším na příznivce i nepříznivce naftových kamen někde na prázdné dálnici.
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Jaký rozpoložení?LOPOLO píše:Lukke: koukam ze tvoje rozpolozeni se moc neshoduje s tim jak diskuze postupovala a v jakym smyslu byly prispevky psany. Mrkni na to a uvidis ze sem psal ze bych s tebou pravdepodobne menil
Mrkal jsem na to a přečetl jsem to celý. I to, že bys pravděpodobně měnil. Přece je jen zážitek z jízdy podobný viď?
Ach jo ... mam snad zacit znovu? Vynikaji turbodiesel se nemuze rovnat dobrymu turbobenzinu natoz vynikajicimu. Zase psat o vic jak deset let starym atmosferickym benzinu, jenz ma mnohem vic kW nez ty koni snad ani nema cenu. Jestli chces slyset abych rekl ze tvoje auto je fain ... OK, rikam je fain. Jestli chces slyset ze diesel je dneska srovnatelnej s benzinem ... NE, a pravdepodobne NIKDY nebude! Tvuj problem je v nepochopeni a porovnavani pro tebe vhodnyho, nikoli porovnatelnyho. Ale uz bych to fakt nechal .. nakonec je to videt na tvy reakci na Darmona.Lukke píše: Jaký rozpoložení?Názor mám pořád stejnej a několikrát jsem ho tady už uvedl. Jen jsem vždy reagoval na příspěvky typu "diesel je mrdka" a snažil se vysvětlit, že moderní ropa je lepší než předchůdce a výkonově podobná benzínovým motorům v podobném objemu (328i x 330d).
Mrkal jsem na to a přečetl jsem to celý. I to, že bys pravděpodobně měnil. Přece je jen zážitek z jízdy podobný viď?
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Tak za prvé k reakci darmona - je NESMYSL srovnávat turbobenzín s turbodieselem, tak nevím co to sem pletete. To je kapitola sama pro sebe a pokud do této diskuse chce někdo cpát TURBO BENZÍN - tak je mimo. Ukaž mi, jaký benzínový model si v BMW můžu koupit s TURBEM! A já se vždy bavil o elegantních vozech BMW ve kterých jezdíme a ne o nějakých sračkách a podautech Subaru, apod...LOPOLO píše:[Ach jo ... mam snad zacit znovu? Vynikaji turbodiesel se nemuze rovnat dobrymu turbobenzinu natoz vynikajicimu. Zase psat o vic jak deset let starym atmosferickym benzinu, jenz ma mnohem vic kW nez ty koni snad ani nema cenu. Jestli chces slyset abych rekl ze tvoje auto je fain ... OK, rikam je fain. Jestli chces slyset ze diesel je dneska srovnatelnej s benzinem ... NE, a pravdepodobne NIKDY nebude! Tvuj problem je v nepochopeni a porovnavani pro tebe vhodnyho, nikoli porovnatelnyho. Ale uz bych to fakt nechal .. nakonec je to videt na tvy reakci na Darmona.
Psát o desel let starým Mku, je taky mimo. Bavíme se o normálních autech pro běžný provoz - M3, Impreza, apod je zde mimo a hlavní diskuse byla založena myslím na rozdílu 328i vs 330d.
To, jestli chci slyšet, zda 330d je fain nebo ne je mi fuk a je to každého věc co si o tomto motoru myslí. Pro někoho je to pomalá a líná kouřící mrdka, pro někoho výkonný auto s vynikající spotřebou a skvělými jízdními vlastnosti. Abych řekl pravdu, v nějakým Subaru, který sice jede jako prase, bych se styděl. Už jsem tolikrát končil tuhle nesmyslnou debatu, ale vždy se najde někdo, kdo sem zase začne tahat turbobenzín a to je potom debata o ničem...
Takže asi tak kémo....
Ok, neni problem dat race, staci se domluvit kdy a kde...Bombarder píše:.. a 325TDS zase moturek do mixéru..![]()
Lukke: s tim golfem to byl vtip, nerovnal byl Golfa s 325i, 328i, 330d to jista vec, ale s 325tds, 525tds kdykoli!
dale si myslim, ze lopolo to bral s humorem, jak psal o mrdkach, atd..
N54 PWR
Se muzem sejit nekde na dalnici na pul cesty, tam snad snih nebude...Bombarder píše:nechame to na leto. u nas je snih. takze to kdykoli beru zpet. zatim premyslej nad tim. jakou taktiku zvolis, aby to nedopadlo jak na sprintech s lopolem![]()
N54 PWR
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
bmw ma ve svy historii tech turbobenzinu docela dost, a rek bych ze po tech letech by takova 745ka s tvyma kamnama taky zacvicila a je mnohem elegantnejsi. Ale neni nad to argumentovat v diskuzi ze dvoulitrovej turbobenzin pojede trilitr kamna, ze to je sice nakonec pravda ale v takovym aute bych se stydel 
Proc to sem pleteme? Protoze se tu bavime o diesel VS benzin. To ze si to omezil jen na BMW s tim, ze si navic vyloucil ty jejich nejlepsi benzinovy motory s tvrzenim ze to neni auto ma "normalni jezdeni" je fakt ulet.Lukke píše: Tak za prvé k reakci darmona - je NESMYSL srovnávat turbobenzín s turbodieselem, tak nevím co to sem pletete. To je kapitola sama pro sebe a pokud do této diskuse chce někdo cpát TURBO BENZÍN - tak je mimo. Ukaž mi, jaký benzínový model si v BMW můžu koupit s TURBEM! A já se vždy bavil o elegantních vozech BMW ve kterých jezdíme a ne o nějakých sračkách a podautech Subaru, apod...
Takže asi tak kémo....
Aha ... Co treba 325tds VS 330i? Ne? Je to snad takovej rozdil jako 328i VS 330d? To neni mimo? S M3 nebo Imprezou se neda bezne jezdit? Myslis, ze si to ti lidi kupujou aby to vytahli 2x rocne na okruh a po zbytek roku jim to stalo v garazi jako ted tobe? To je totalni demagogie.Lukke píše: Psát o desel let starým Mku, je taky mimo. Bavíme se o normálních autech pro běžný provoz - M3, Impreza, apod je zde mimo a hlavní diskuse byla založena myslím na rozdílu 328i vs 330d.
Navrhoval jsem jizdu na okruhu at muzeme bezpecne porovnat jizdni vlastnosti obou aut v co nejsirsim spektru. To si odmitnul s tim, ze si nebudes auto nicit. To je to vazne takovej kram ze by nevydrzel par minut jizdy po okruhu kdyz to vydrzi muj veteran kerej ma najeto skoro 200k km?
Jasne, debata je podle tebe o nicem v momente, kdy se zacnou srovnavat relativne "porovnatelny" motory. To ty ale, bojim se nikdy nepochopis a prohlasis to za debatu "MIMO". Ja bych se napriklad v Subaru nestydel i kdyz bych to nechtel. Myslim, ze lidi kteri radeji benzin nemaj na mysli jen "cihlu" na dalnici typu "cvicena opice" a tim koncej. Co treba rozsah otacek ktery sou k dispozici pri prujezdech zatackama aniz bys musel radit? Proto navrhuju okruh a pokud se na to necejtis nebo mas strach ze by se ti to rozpadlo, tak nic. Pochopim to a budu v tom svetle premejslet o nasem vyrazne rozdilnym pohledu na to, co chceme od auta.Lukke píše: To, jestli chci slyšet, zda 330d je fain nebo ne je mi fuk a je to každého věc co si o tomto motoru myslí. Pro někoho je to pomalá a líná kouřící mrdka, pro někoho výkonný auto s vynikající spotřebou a skvělými jízdními vlastnosti. Abych řekl pravdu, v nějakým Subaru, který sice jede jako prase, bych se styděl. Už jsem tolikrát končil tuhle nesmyslnou debatu, ale vždy se najde někdo, kdo sem zase začne tahat turbobenzín a to je potom debata o ničem...
S50 a 330d je taky deset let a i kdyz to neni turbo .... skoda mluvit. Jak rikavala moje babicka, ste jak taliani ( kurwa to je dobrej point, vzpomel sem si na lidi zamilovany do AlfLukas H. píše:Lopolo mezi 325TDs a 330i je rozdil 10let... To se neda srovnavat...
(kurwa, to budou reakce
