Prozkoumejte výhody členství v jediném oficiálním českém BMW klubu ZDE a rozšiřte naše řady 😉 - info ZDE

Trocha nostalgie nad podautem

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#1 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Byla jednou jedna jebka, ktera se rozhodla, ze bude dobre, kdyz upadne jeden ventil.... pak se rozhodla, ze bude fun, kdyz se protoci kolecko v prevodovce /takze misto 3ky, jsem mel druhej neutral/...
mno a takle to vypada /uklizel jsem skrin :-) /... doporucuju zkouknout tu svicku, ta tycka je utrzenej dutej sodikem plnenej vyfukovej ventil /Lancie 2.0 turbo 16v/, jak dopadnul kovanej pist, neni treba komentovat... vysledek- pist rozmlacenej /2600,- od Lancie origo 5600,-/, to same spalovaci prostor, vymlacena sedla ventilu, ta nasata do ostatnich valcu, nasata do turba, do sani, preskocena klika, ohnute saci /8x á 300,-/ a vyfukove ventily /8x á 1900,- -od Lancie origo 4900,- za kus/, zbytky sedel a ventilu po celym motoru, se sani jsem vyplachnul cca hrst pilin a kousku kovu. Vyvareni hlavy, sedla, o-krouzky, montaz a pod 7,5k bez papiru... moc fajn zkusenost :-) :bigok: :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
“Ability is what you're capable of doing.”
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570

#2 Příspěvek od Pivson »

Hmmm takova menší deformace motoru :shit:

a ta kartička MAKRO tam měla jakej účel :D :D :D :P
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

aby bylo videt, jaka je mezera mezi tema "nalisovanejma" koleckama /jedno tvori naboj tomu druhym/, ted se vsak volne protaceji...
“Ability is what you're capable of doing.”
Otton
Registrovaný
Příspěvky: 164
Registrován: pon 03.02.2003 01:00

#4 Příspěvek od Otton »

Jé Hanzi, ty máš doma muzeum?:D
Pár takovej exponátů bych doma taky měl. Potkanej vršek od M4O (ve 100km/hod.) apod.
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Klubové ID: 4

#5 Příspěvek od stealth »

Dobrý exponátky ;-)
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#6 Příspěvek od abdul »

jednomu mojemu znamemu kroska potahla pres sani osmicku matku i s podlozkou... krasne to obe tyto vecicky zamlatilo do hlavy... normalne to i s tim jelo:) kdyz sme to pak rozebrali tak to bylo naprosto ukazkove zaklepany do hlavy... nemam ale foto:(
Lada Zuzjak
Registrovaný
Příspěvky: 181
Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
Bydliště: Žatec, Plzeň
Klubové ID: 2915

#7 Příspěvek od Lada Zuzjak »

Originál zaslal abdul
jednomu mojemu znamemu kroska potahla pres sani osmicku matku i s podlozkou... krasne to obe tyto vecicky zamlatilo do hlavy... normalne to i s tim jelo:) kdyz sme to pak rozebrali tak to bylo naprosto ukazkove zaklepany do hlavy... nemam ale foto:(

Mno to ja mam zase takovy prihodicky kamose co ma Hondu NSR 125R 30koniku a max vykon nekde kolem 12 tis/rpm:)
Prvni co se mu povedlo to kdyz vymenil castrol olej za valvoline nadherne to pripisknul tak ze 1/3 pistu se urvala a zarvala se do zbyku, rikal ze mu to udelal na 5tku pri nejakjech 10k/rpm, tak to dal novej origo pist-5,5t Kc a valec 16,5t kc, zacala dalsi zezona, vysipalo se mu jehlove lozisko na ojnici, jehlicky proletely kanalem kolem valce bez poskozeni akorat ve spalovaku se nejak zasekali do palice a pistu, pist to ustal ale palice nova 4t Kc, ojnicni sada, netusim kolik stala ale 2t kc urcite ne :), nasledovala docela klidna sezona az na to ze ka konci prazdnin jel k babce na moravu- od nas nejakejch 300km, pritahli motorku ze najednou jako kdyz utne a prestala ject, nasledovalo ohledani:) nejaka komprese byla utocit rukou to byla fuska, tak co dal, karbec s palivem OK tak svicka(jeden by rek ze se na ni clovek podiva prvni:D ale nejak nepodival) tak sme ji vytakhly a zjistili ze ten keramickej jizolant se zpenil s obouma elektrodama dohromady....:angel: , dostal novou a za tejden jel do praglu a zase ze nejde do otacek opet svicka:), ted si koupil nejakou NGK za 3 kila a uz ok, ma vetsi ten porcelan.

Foto budou hned jak to nafotim :)
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#8 Příspěvek od abdul »

moje vlastni zkusenost: jeste kdyz sem mel uzasnej vozejk Skoda 120 sem proste musel zkusit kolik to da na jednotlivy kvalty:) no pri trojce mi prolez pist pres olejovou vanu... bylo to jenom takovy: buch buch a uz sem stal... pak na ZZR 600 se mi povedlo uplne to samy... pist i s ojnici proste mrknul pres vanu ven... na dalsi zazitky bych musel zavzpominat:) ale s cagivou 125 mam taky paradni zkusenosti... sypalo se to jeste casteji nez ta mrdka tvojeho kamose :lool: kdyz sem si s tim uz nevedel rady tak sem koupil starsi valec z neceho uplne jinyho, dal sem to nejak dohromady... priveru ktera me neustale vytacela protoze vice nefungovala nez fungovala sem privaril v jedne poloze a sup to do sveta...:) vzal to typek z vedlejsi dediny coz me dost sralo, a s kamosem sme uzavirali sazky jestli s tim dojede alespon domu nebo ne... no a borec uz 3 roky normalne jezdi:D kdyby mi to pred tim nekdo rek ze to jeste tri roky potom pojede tak umru smichem...:)