No přijel jsem k němu, otevřu kapotu a koukám na ten 8 válec - 5 litrů. Mno říkám si, pěkný, tak jdem do toho.

Vyrazili jsme směr Plzeň-Praha na dálnici. Jo ještě pro upřesnění má to načipovaný, čili něco kolem 470 koní nebo tak. Vjedeme na dálnici. Vrazil dam čtyřku, plyn na podlahu, lehnul jsem dozadu až mě zabolel krk. Sledoval jsem otáčkoměr a tachometr. Lezlo to nepopsatelně. Během mžiku bylo při 7000 otáčkách asi 210 na tacháči. Dává pětku. Ohromnej zátah. Jedeme asi 250, uvnitř naprostá pohodička kromě přímo burácejícího motoru, vydávající hudbu zezadu z komínů. Blížíme se k rovince a říká že to protáhnem. Vrazil tam šestku a sešlápl plyn na podlahu. Během 10 sekund se ručička už drala na 300. Auta vedle nás stály na místě. Nechápal jsem. Když už byla ručička za tachometrem a ukazovala něco kolem 320, tak začal zpomalovat. Já vedle brzdil strachy, protože stačil by nějakej čurin s kamionem za zátočinou a bylo by to...


Před týdnem se potkal Ferrari - při 290 to červenej drak nechápavě vzdal a zařadil se vpravo. Pánové, není nad BMW. :bigok: