vysoko oktanovy benzin...
-
abdul
- Registrovaný
- Příspěvky: 808
- Registrován: ned 06.07.2003 00:00
- Bydliště: svetoobcan
-
Lada Zuzjak
- Registrovaný
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
- Bydliště: Žatec, Plzeň
- Klubové ID: 2915
Originál zaslal abdul
ma tu nekdo zkusenosti s vysokooktanovym benzinem? konkretne mam na mysli 103 oktanu... behem pristiho tydne bych mel mit zdroj prave 103-oktanovky... tak kdyby mel nekdo z Ov zajem...![]()
Docela by me zajimalo jestli se ten benzin chova vic jako cernej strelnej prach a nebo jako zeleny granule strelnyho prachu.
Cernej prach- pozvolna hori, dukladne, hodne zplodin, velak rozpinavost.
Zelenej-hori rychle jako svine, spise se to chova jako vybusnina, taky nejaky plyny ale ne tolik jako cernej,
Pokud hodne rychle hori a spise traska tak bych rek ze to moc fajn nebude
-
abdul
- Registrovaný
- Příspěvky: 808
- Registrován: ned 06.07.2003 00:00
- Bydliště: svetoobcan
Originál zaslal Lada Zuzjak
Docela by me zajimalo jestli se ten benzin chova vic jako cernej strelnej prach a nebo jako zeleny granule strelnyho prachu.
Cernej prach- pozvolna hori, dukladne, hodne zplodin, velak rozpinavost.
Zelenej-hori rychle jako svine, spise se to chova jako vybusnina, taky nejaky plyny ale ne tolik jako cernej,
Pokud hodne rychle hori a spise traska tak bych rek ze to moc fajn nebude![]()
![]()
zkusim kapku zapalit a podam info:)
-
Marty
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: úte 27.05.2003 00:00
- Bydliště: kousek od Vizovic
- Klubové ID: 1807
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
-
Béďa
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: úte 16.04.2002 00:00
- Bydliště: Jilemnice/Brno
-
Klakson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
-
Klakson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
-
afterburner
- Registrovaný
- Příspěvky: 95
- Registrován: ned 18.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
nutnost okt cisla se ridi dle kompresniho pomeru, resp. tlaku ve valci na konci komprese, tak aby nedochazelo k samozapalum a detonacnimu horeni /oboji no gut pro to pod kapotou
/... takze pokud panove v bmw udelali motor s urcitym kompresnim pomerem, napsali do TP Ba95 tak benalem s okt cislem 96 a vyse nic nevylepsis /otazkou je, zda to na benzinach ma vzdy tech 95 nebo o neco min... + starsi motory maji diky ruznym vlivum tendenci pozadovat palivo s vyssim okt cislem k dosazeni max vykonu, ale to je uz vyssi divci/ ... proste bud snizit hlavu nebo zvednout plnici tlak u turbo benzinu /+ zmenit predstih/ a pak ma zavodni beno smysl, jinak
)))
“Ability is what you're capable of doing.”
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
-
Unregistered
-
Klakson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
-
abdul
- Registrovaný
- Příspěvky: 808
- Registrován: ned 06.07.2003 00:00
- Bydliště: svetoobcan
-
Ocasek
- Registrovaný
- Příspěvky: 946
- Registrován: sob 15.03.2003 01:00
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
