Originál zaslal Martinéz [B]teda to stribrny coupe je nejaky podezrele hnusny...tenhle paket se jim nepovedl..kola prumer, lampy fuj, naraznik fuj..no ale ja bych si s nim uz nejak poradil:)
No vidíš, a mně se zase líbí. Kola vypadaj aspoň podle fotky good, tak se ještě uvidí. Lampy se mi líbí ze všech nejvíc na coupe (ještě víc než co má sedan nebo před facelift). Jen tu stříbrnou barvu bych nebral.
Originál zaslal bpytlik [B]tohle coupe je uplne bozi jen na tehle fotce vypada fakt divne...je to hlavne z blbeho uhlu....Vsadim se ze kdybys stal u neho,tak slintas blahem...A chvilku se v nem vozit,tak uz te z neho nikdo nedostane:) Navic takhle vypadaji vsecky faceliftove kupatka
Tak tak - ta fotka není moc povedená - ale obecně ten nový facelift na fotce nevypadá nic moc ale ve skutečnosti je to kupátko prostě nádherné!!!
Jinak k jízdním vlastnostem jednotlivých motorů - na Demo Tour jsem vyzkoušel celou škálu motorů - prakticky od 316i až po 330i se SMGII Musím říct že 330i je opravdu bomba motor - blázen komu by se nelíbyl - krásně táhne už odspodu a prakticky zátah končí už u omezovače! 330d mne trochu zklamalo - ale asi jsem od ní očekával moc - ale tím nemyslím že by nejelo - taky se lehoučko vytáčí ale chce to trochu cviku poznat kdy to chce řadit a při jakých otáčkách to držet a využívat ten uctihodný krou?ák 410Nm!!!
Jinak senzačně se jelo v 325iC - modré nebe nad hlavou - vítr ve vlasech . . .
Originál zaslal Martinéz [B]teda to stribrny coupe je nejaky podezrele hnusny...tenhle paket se jim nepovedl..kola prumer, lampy fuj, naraznik fuj..no ale ja bych si s nim uz nejak poradil:)
Originál zaslal Dave [B]ale chce to trochu cviku poznat kdy to chce řadit a při jakých otáčkách to držet a využívat ten uctihodný krou?ák 410Nm!!!
No to sem nejak nepochopil.....ma to vysoky kroutak v sirokem spektru otacek,takze je v podstatne jedno jestli tam mas pri 80-ti trojku,ctyrku nebo petku,ale zrychluje to porad skoro stejne....
Originál zaslal bpytlik [B]No to sem nejak nepochopil.....ma to vysoky kroutak v sirokem spektru otacek,takze je v podstatne jedno jestli tam mas pri 80-ti trojku,ctyrku nebo petku,ale zrychluje to porad skoro stejne....
Vím že by to mělo mít krou?ák ve velkém rozsahu - takřka od 2000 tis ale mně se prostě zdálo že to není ono! Možná to bylo tou krátkou trasou co jsem s tím jel - nebo tím že jsem do toho sedl po 330i? Nebo byl problém mezi volantem a sedačkou
Originál zaslal bpytlik [B]...je v podstatne jedno jestli tam mas pri 80-ti trojku,ctyrku nebo petku,ale zrychluje to porad skoro stejne....
Jak to může zrychlovat stejně, člověče? Krou?ák se ti přes převody dostává na kola, takže když tam budeš mít vyšší rychlost, akcelerace bude zákonitě nižší. A to o dost. Výhoda krou?áku v širokém spektru otáček je samozřejmě v tom, že nemusíš tak často řadit, ale pokud opravdu potřebuješ akcelerovat, tak se přece bez podřazení neobejdeš.
:fuckoff:
hmm...nebo je to tim, ze benzin je benzin... jedinej motor na naftu co me trochu oslovil, bylo 3.0d v petce, v trojce mi prisel divne zprevodovanej, 2.0d v trojce bida /jede stejne jak iS, mozna o neco hur/, 4.0d v sedme zase kazi ta tupa hmota kolem takze 330i jako joo a co se akcelerace tyce, po svezeni v e46 M3 jsem dosel na stejnej zaver, ze je jedno co tam je zarazeno /3ka nebo 6ka/, ten zatah je stejne nepopsatelnej...
Originál zaslal d.aemon [B]Jak to může zrychlovat stejně, člověče? Krou?ák se ti přes převody dostává na kola, takže když tam budeš mít vyšší rychlost, akcelerace bude zákonitě nižší. A to o dost. Výhoda krou?áku v širokém spektru otáček je samozřejmě v tom, že nemusíš tak často řadit, ale pokud opravdu potřebuješ akcelerovat, tak se přece bez podřazení neobejdeš. :fuckoff:
No jasne ze to pojede lip kdyz budes mit v 80ti ctyrku a ne petku nebo sestku, ale kdyz mas velky kroutak a mas seple turbo tak rozdil nebude moc velky. Vsadim se s tebou ze kdyz pojedes s 330d a budes mit otacky na 2700 a podradis,takze budes mit 3200 (treba), tak rozdil ve zrychleni v aute nepoznas....
Lukke, nebud smutnej, nechtel jsem ti zkazit radost. ja jen rekl, ze to coupe na fotce neni dle mne vubec sexy, ale asi to bude fakt jen fotkou. ja zatim nemel cas se s faceliftovanym coupatkem bliz seznamit. asi mi to prijde hlavne tim naraznikem. on i ten M-paktovej, co se dava na touringy ci sedany mi prijde nedodelanej. ale jinak proste E46 mnam...