Originál zaslal Bombarder to je gumarna, ale nekdo to zacne i hopsat, to je na hovno, no M3 to neni. ja mel pred nejakym casem podobny dotaz ohledne octavia RS vs 325i. a zkoncilo to nasledovne. frajer prvne mekotal, ze 325i kdykoli, tak jsem ho vzal na projizdku, jen ve dvojko. rekl bych, ze jsem tomu dal dobry kour. borec ani nedutal. od te doby jsem o nem neslysel. a jen z doslechu rikal, ze by do sazky nesel. ja v rs nejel, mozna to ale pojede lip.
mám vyzkoušeno, že v M3 musím držet otáčky při rozjezdu max na 3 500, jinak hrabu až bych brečel:D a nebo na max a šikovně pouštět spojku aby se potkala s otáčkama v ideálních otáčkách a nemusel jsem dusit motor na těch 3 500, ale to je makačka jak sviňa:):bigok: -a hlavně to pouštění je mžik a ne vždy to vyjde a opět hřááábě:D
Jojo proto taky u smg2 to funguje nejak tak,ze kdyz zapnes ten nej sport program, stojis na miste,das plny plyn(ono to vytoci otacky na 3500(mozna na 4500,ted nevim presne),tuknes do saltry a akcelerujes jako dabel:)Proste vychytavka....ja to ciiiiiii....z4m smg2...kdo mi koupi??
Passat 1,8T udělám s 318 iS celkem v pohodě i do kopce, ale octavia asi bude o dost lehčí co? Tady půjde o každý kilo, vyházej co se dá a v nádrži měj taky jen pár litrů ovšem 99 oktanů. Držím ti palce
Jo, a E30 318iS mně poodjíždí :bigcry:
Originál zaslal B Passat 1,8T udělám s 318 iS celkem v pohodě i do kopce, ale octavia asi bude o dost lehčí co? Tady půjde o každý kilo, vyházej co se dá a v nádrži měj taky jen pár litrů ovšem 99 oktanů. Držím ti palce
Jo, a E30 318iS mně poodjíždí :bigcry:
no s tím Passaten nesouhlasím, do kopce ti pomalinku ujede, mluvím z vlastní zkušenosti, i když je to hodně malinko, ale ujede.
no E30 318is je luxusně lehounká, měl jsem dřív E30 320i od Schnitzra 2,3 a to o 14 koní víc a měl jsem co dělat s E30 is.
prostě is je skvělej motor ale potřebuje lehký auto, BMW vědělo že ho má nechat upravit pro STW od schnitzra a udělat z něj dvoulitr, viz nělik kusů E30 320is s 190 koníkama.
Jestli víš jak je z Brna na Svitavy do kopce ta nejdelší tříproudovka tak tam jsme šli přes něj já s E36 iS a E30 iS, všichni na plno a na doraz bylo to těsný ale bylo dole za ním nahoře před ním :cuz:
Originál zaslal B Passat 1,8T udělám s 318 iS celkem v pohodě i do kopce, ale octavia asi bude o dost lehčí co? Tady půjde o každý kilo, vyházej co se dá a v nádrži měj taky jen pár litrů ovšem 99 oktanů. Držím ti palce
Jo, a E30 318iS mně poodjíždí :bigcry:
doporucuju nahustit heliem, vyvencit se, vypustit olej, sundat remeny, dat baterku z toho malyho auticka z 12tych narozenin a dlouho se modlit zabalenej do rucniku....
lidi proberte se....jakkoliv je iS zuppa, ma jen 140PS, zadnej kroutak a vazi skoro stejne co 1.8T Oktavka....netusim co se tady resi...
Podle me to asi vo neco malo na 400m prohrajes. Kdyz ti vyjde start a jemu ne idealne, tak ho myslim muzes i udelat. Bude strasne zalezet i jak budes radit. Ten motor docela znam z GolfaIV GTI ( coz je zhruba stejne tezky jako oktavka ) a neni to zase takova bomba. Musis to jeho turbo holt vykompenzovat svym umenim a nejak vyuzit rychlejsich reakci atmosferickejch motoru