Avšak už v březnu 1986 začal Volkswagen montovat do vozů první čtyřventilový motor: Golf 16V, který nyní s výkonem 102 kW dosahoval rychlosti 210 km/h. V té době se automobilový svět zabýval čištěním výfukových plynů. Golf GTI a Golf 16 V se vstřikováním benzínu byly prvními vozy vybavenými řízenými katalyzátory.
vcera jsem to trochu okouril. jel jsem ve trech s bavorem a pri 210 jsem to nechal byt protoze se mi nechtelo cekat, az to dojde na 230. mi se to nejak nezda.
Originál zaslal Bombarder vcera jsem to trochu okouril. jel jsem ve trech s bavorem a pri 210 jsem to nechal byt protoze se mi nechtelo cekat, az to dojde na 230. mi se to nejak nezda.
325i jede okolo 250km/h , po menších úpravách sání, výfuk, chip atd. , pak to neni auto , ale raketa...., nech si tu tvojí325 prohlídnout, může to být nějaká pitchovina, pakliže nenapíšeš co ti to konkrétně dělá, nedělá (nejede) tak mi ti už moc nepomůžem
asi budu muset prijet na ten regional. mi se zda, ze to auto je v poradku. udelam par fotek, mozna to nekdo budete znat, koupil jsem to v semilech. borec me pri koupi dobre namastil,vychvalil to do nebes,ale po precteni fora si nejsem tak jisty.
jj, zlatá metla! Chtel za to 185tis.! Myslim ze 91, ale tvrdil ze to je v lepsim stavu nez vsechny 93ky co kdy videl! A jeste si vzpominam ze to mel predelany na LPG!
Hele nejezdis na plyn - to by vysvetlovalo proc Ti to nejede
Originál zaslal Bombarder No tak to asi budu musel prijet tim Golfem. Nasel jsem na netu borce, prodava kompresor za 15 papouchu. Ale do toho srazu to tam jeste nenecham namontovat, at vite, co to je 16ventilovy kour od VW. Zase tu nekdo psal, ze gofl bude v p... na cestach, neco o kroutaku atd. Takze opet: Kilometr s pevnym startem, rovinka a bavory 316-320 vcetne td se nechytnou. Taky tu nekdo pise, ze vw nema tradici, to uz fakt nebudu komentovat.
Nojo, ono "namontovat kompresor" je asi jako "vyměnit vzduchovej filtr" .... , připrav si cca 30 litrů (minimálně program, komplet jiný sání, držáky Géčka a jestli to má pořádně jezdit, tak zástavba intercooleru), protože motor VW 1.8 16V motor VW 1.8 16V G60 bez G60.
taky jsem nepsal, ze golfa mam ja. asi to nebude jednoduche, ale je mi to celkem jedno, jede dobre i bez toho. taky pokud to tolik stoji, tak to asi nema smysl investovat tolik, co to auto stalo.
nekde jsem cetl, ze G60 vychazi prave z modelu 1.8 16V.
pro vazne zajemce na super race, golf je pripraven kazdy den od osmi vecer.