Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Diskuze : Golf II GTI vs. BMW 325i(tds)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
JE V SEKCI KOUPE A DISKUZE "CHTEL BYCH...
Mnooo, myslím, že pokud jde o cenu, tak něco sehnat můžeš, pokud ti nezáleží na kastli, ale ono honit rez po celým autě asi taky není zábava. A levný to taky nebude.
Každopádně kupuj teď v zimě, ceny jsou strašně dole. Jaxe začne oteplovat a lidi se začnou chystat na dovolený, jsou ceny úplně někde jinde.
Pokud jde o najetý kilometry, tak to dost záleží na předchozích majitelích, protože jestli to někdo honil za studena nebo se moc nestaral o olej nebo chlazení, může to bejt pěkná mr*ka. Jinak je ale BMW motorově skvělý, takže já osobně bych se nebál ani hodně jetýho motoru. Strašně moc poznáš hned podle zvuku, a to hlavně za studena (další výhoda nákupu v zimě).
Pak to chce taky hodně pohonit někde po dálnici, pořádně tomu šlápnout za krk a uvidíš, jestli má motor dost dechu, nebo jestli ti začne třeba ve 170ti opadat výkon.
Další věc: hodně hnusnej železniční přejezd ukáže všechny nedostatky na podvozku. Když to bude mlátit, hned to poznáš.
Ale ještě se určitě dozvíš spoustu dalších rad. Třeba teď mě napadla ještě jedna důležitá: Zapni klíček do zapalování do polohy 0, stiskni na přístrojovce tlačítko nulování kilometrů a pak současně otoč do polohy 1. Na přístrojovce ti začnou naskakovat údaje a hned první z nich je skutečný stav tachometru.
No a dál a dál a dál...
Mnooo, myslím, že pokud jde o cenu, tak něco sehnat můžeš, pokud ti nezáleží na kastli, ale ono honit rez po celým autě asi taky není zábava. A levný to taky nebude.
Každopádně kupuj teď v zimě, ceny jsou strašně dole. Jaxe začne oteplovat a lidi se začnou chystat na dovolený, jsou ceny úplně někde jinde.
Pokud jde o najetý kilometry, tak to dost záleží na předchozích majitelích, protože jestli to někdo honil za studena nebo se moc nestaral o olej nebo chlazení, může to bejt pěkná mr*ka. Jinak je ale BMW motorově skvělý, takže já osobně bych se nebál ani hodně jetýho motoru. Strašně moc poznáš hned podle zvuku, a to hlavně za studena (další výhoda nákupu v zimě).
Pak to chce taky hodně pohonit někde po dálnici, pořádně tomu šlápnout za krk a uvidíš, jestli má motor dost dechu, nebo jestli ti začne třeba ve 170ti opadat výkon.
Další věc: hodně hnusnej železniční přejezd ukáže všechny nedostatky na podvozku. Když to bude mlátit, hned to poznáš.
Ale ještě se určitě dozvíš spoustu dalších rad. Třeba teď mě napadla ještě jedna důležitá: Zapni klíček do zapalování do polohy 0, stiskni na přístrojovce tlačítko nulování kilometrů a pak současně otoč do polohy 1. Na přístrojovce ti začnou naskakovat údaje a hned první z nich je skutečný stav tachometru.
No a dál a dál a dál...
Originál zaslal Bombarder
[B]to lukasek: jak jsem rikal, kridlo, spoilery, repro z mrdky pryc. mel by jsi neco udelat s tim dieslem. golf za padesat papouchu bude vzdy vitez.
Bombardere, mel by ses pomalu probrat a vzpamatovat...
Lukas s tim myslim nic moc delat nebude... Vezme s sebou do auta dalsiho cloveka (treba Shreka), tim svoji karu dostatecne "odlehci". Na startu Ti necha naskok (je uplne jedno, jestli pojedes v Golfu, nebo ve 325i) a Shrek Ti potom zamava ze zadniho okynka...
Des do toho?
Co se tyce ty diskuse o skutecne najetych km...
Myslim ze to psal Daemon a je to podle me uplna kravina.
Ten clanek jsem si projel a dalo by se se vsim souhlasit, az na ten skutecnej stav km z toho ubohyho testu.
Zatim tady nikdo presne neobjasnil co ty hodnoty, ktere to ukazuje, presne znamenaji...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
proc vas to tolik bere? zkus si prepocist kolik mas koni na kilo a zkus zpocitat toho golfika. je na tom lip. a na kilometru ti to urve vaj.a. otacky jdou do 8000 a vez tomu, ze pokud to budu drzet kolem peti, tak je to jistota. muzu ti rict, ze jedine mi delal problem passat, novy s motorem 2,8l, ale az kolem 160km/hod.samo ze nepocitam auta s 200kw vyse.podivejte se na net.rekl bych, ze tak je daleko vetsi mnozstvi stranek zabyvajicimi se tunenim golfu.tesim se na vase vyrazy v oblicejich az dostanete naprdel od vw.
- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Bombarder
[B]jeste jedna vec. podivej se na net do barazu na prodej dvojkovych golfu. nezridka kdy najdes mirne upravenou 1.8 16V s vetou. "Jede 240km/h!".

a co tvoje 325i, to auto je vesměs pro většinu aut nepřekonatelných ani audi ani jinej srá*, o stejném obsahu vyráběný seriově nemá šanci, tak mi neříkej , že ti 1.8 dejchá na paty, PÍČ*VINA.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Bombarder
[B]jeste jedna vec. podivej se na net do barazu na prodej dvojkovych golfu. nezridka kdy najdes mirne upravenou 1.8 16V s vetou. "Jede 240km/h!". ja mam v technicaku maximalku 233 nebo 235 u toho bavora. td pojede urcite mene. jak tu nekdo psal od 200 vyse se na 325i nechyta. to taky o necem svedci.
nesmíš všemu věřit, "Jede 240km/h!". :321: A auto ti jede vždycky víc než máš v techničáku, pokud je vše v poho, a by jsi mohl tohodle golfa točit do 8000, tak by jsi musel vrazit hodně moc moc peněz do motoru, protože by ti za chvilku odešel.