Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

chip

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
poblitto
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 18.03.2002 01:00

#1 Příspěvek od poblitto »

Ahoj,
skusali ste niekto programy do riadiacej jednotky ktore su v sekcii downloads? Treba vymienat aj svaba alebo sa to da napalit do povodneho?
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#2 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

myslim ze tak odvaznej tady nikdo nebyl :-)
ondra_m
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#3 Příspěvek od ondra_m »

Srabi :-) Já teď s chipama laboruju až to nenji pěkný :-)
DaF
Registrovaný
Příspěvky: 591
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#4 Příspěvek od DaF »

Nojo, ale stoji te to 30,-Kc, pridas si k tomu E a mas vymenenou celou E30... Ale u E36 tohle neplati... To jeste tak levny neni... Kdyby se to zkurvilo, tak motor je investice zhruba 40.000,-Kc.
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#5 Příspěvek od Kriznik »

a DaFe zapomnel si zminit ze : je to uplne k nicemu ... :D
DaF
Registrovaný
Příspěvky: 591
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#6 Příspěvek od DaF »

Originál zaslal DaF
[B]Nojo, ale stoji te to 30,-Kc, pridas si k tomu E a mas vymenenou celou E30... Ale u E36 tohle neplati... To jeste tak levny neni... Kdyby se to zkurvilo, tak motor je investice zhruba 40.000,-Kc.


Nekde se ti potka ventil s hlavou valce... A jakej byl motor... Fakt sorry, ale myslim, ze takovou hovadskou M50, nebo M52 netreba moc ladit... A nebo poridit S50... Kluci v Mnichove ty programky do ridicich jednotek maj docela zmakly... A vedi, proc je udelali prave tak, jak je udelali... To treba panu Hammanovi bych bawo na chiptuning sveril... Ale pokud vim, tak se tu bavime o programcich umistenych zde na webu... :-) A na to mam svoje bawo moc rad...
ondra_m
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#7 Příspěvek od ondra_m »

:-) Od toho aby se vam tyto věco nepotkaly tam je rozvodovej řetěz :-) Samo, že když točíte přes 7000 tak se to stát může :-)

Samo, že důvěřovat věcem z webu je odvaha, já jsem začal taky přes weba, ale než to tam naperu tak, je docela vhodné ty bináry prohlídnout :-)

Chápu, že se bojíte, přeci jenom, když se vám podaří tu ř.j. rozloupnout tak , že to nejde složit tak, to neco stojí :-)

Samozřejmě, chipy opravdu nemá smysl přeceňovat, auto jede jinak, ale nedá se říci, že lépe nebo hůře :-)
Já spíš pátrám, po co nejposlednější verzi epprom pro mojí ř.j. :-) Abych měl dobrej pocit :-)

Ale je fakt, že asi reálnej smysl se v tom vrtat nemá :) Nejčastější trik chiptuningu je, že se to přispůsobí na Nat98 a pak to logicky jede líp :-)

Ale za tu cenu co nabízej profíci bych do toho fakt nešel :-)
negativ
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: úte 12.03.2002 01:00

#8 Příspěvek od negativ »

ja sa tiez do chipovania moc nehrniem.radsej sa pustim do vyfuku a to od hlavy az na koniec.poriadne zvody,samozrejme z lestenej nereze,a pokial mozno tak aj zbytok.dobry vyfuk sprevi viac ako chip a je to bez zasahu do riad.jednotky a motora.
ebalaz
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: ned 26.05.2002 00:00

#9 Příspěvek od ebalaz »

Originál zaslal negativ
[B]ja sa tiez do chipovania moc nehrniem.radsej sa pustim do vyfuku a to od hlavy az na koniec.poriadne zvody,samozrejme z lestenej nereze,a pokial mozno tak aj zbytok.dobry vyfuk sprevi viac ako chip a je to bez zasahu do riad.jednotky a motora.


NOOOOO takze musim oponovat.... ja mam s chiptuningom dobre skusenosti. mal som ho na predoslom aute robili mi to v Kosiciach EBchiptuning a bolo to naozaj poznat. nebolo to bawo sice ale iste to bude OK aj pre bawo.
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Shrek »

Paul-c má čip od GXu a je spokojený. Já mám čip od ATXu a jsem taky spokojený (je na něm 70000 km).
Paul-c
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: pát 12.04.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Paul-c »

To je pravda.Otazkou je, kolik muziky za kolik koupis. U benzina - atmosfery koupis za stejny prachy minim. o polovinu muziky min nez u ropy. Je tak Shreku? Tzn. do benzina samotnej chip je dost malo za ty prachy.
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#12 Příspěvek od JFK Čestný člen »

jenze ropak potrebuje ciptuning jako sul narozdil od benalu:D :D :D
ebalaz
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: ned 26.05.2002 00:00

#13 Příspěvek od ebalaz »

TAK TAKKKKK
d.aemon
Registrovaný
Příspěvky: 1220
Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
Bydliště: Lomnice

#14 Příspěvek od d.aemon »

Originál zaslal JFK
[B]jenze ropak potrebuje ciptuning jako sul narozdil od benalu:D :D :D

To yo, ale viděl jsi, co to s ropákem potom udělá :fuckoff: :fuckoff: :fuckoff:
ebalaz
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: ned 26.05.2002 00:00

#15 Příspěvek od ebalaz »

Originál zaslal d.aemon
[B]
To yo, ale viděl jsi, co to s ropákem potom udělá :fuckoff: :fuckoff: :fuckoff:


AAAAAAAALEEEE NEZABUDNITE cim viac vykonu ti to prida o to viac je namahany material motora, ktory bol stavany na vykon od vyrobcu. DOBREE viem ze to ma rezervu ALE u benzinu je riziko mensie... a tu zivost a schopnost zvysit otacky a tahat ich vysoko ROPAK nikdy nedosiahne...:mad: :mad: :mad: :mad: :321:
d.aemon
Registrovaný
Příspěvky: 1220
Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
Bydliště: Lomnice

#16 Příspěvek od d.aemon »

Originál zaslal ebalaz
[B]

AAAAAAAALEEEE NEZABUDNITE cim viac vykonu ti to prida o to viac je namahany material motora, ktory bol stavany na vykon od vyrobcu. DOBREE viem ze to ma rezervu ALE u benzinu je riziko mensie... a tu zivost a schopnost zvysit otacky a tahat ich vysoko ROPAK nikdy nedosiahne...:mad: :mad: :mad: :mad: :321:

Ha haaaaaaa, to vysvětli všem 325i, který dostaly od Shrekovy přečipovaný 325td těžce na prdel. :321: :321: :321:
Samo, že se k tomu přidal zvýšený plnící tlak turba a intercooler, ale o tom to je.
Pokud jsem dobře četl, tak tam ten čip má už 70000km, každopádně už dva roky a motor pořád jede jak prase. Když čipovat, tak jedině TD nebo TDS. Já bych do benzínu třeba nešel, ale to je otázka názoru.
:fuckoff:
Paul-c
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: pát 12.04.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Paul-c »

Originál zaslal JFK
[B]jenze ropak potrebuje ciptuning jako sul narozdil od benalu:D :D :D


To je fakt,ale jen u starsich karek. Ty dnesni diesely maji takrka srovnatelny parametry co se tyka vykonu (benzin je porad benzin) a naopak jeste lepsi prubeh kroutaku nez benzinovy motory se stejnym obsahem.A to jsem uplne vynechal ucinnost, ktera se u benzinu pohybuje okolo 0,4, u diesela 0,6 a u diesela s primym vstrikem(TDI) az 0,75.
Pravda je taky to, ze spolu s cipem motor samozrejme vic trpi.
Kdyz mu ale nedavas nonstop (jako ja),tak si myslim, ze to az tak zavazny neni.
Paul-c
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: pát 12.04.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Paul-c »

Originál zaslal d.aemon
[B]
Ha haaaaaaa, to vysvětli všem 325i, který dostaly od Shrekovy přečipovaný 325td těžce na prdel. :321: :321: :321:
Samo, že se k tomu přidal zvýšený plnící tlak turba a intercooler, ale o tom to je.
Pokud jsem dobře četl, tak tam ten čip má už 70000km, každopádně už dva roky a motor pořád jede jak prase. Když čipovat, tak jedině TD nebo TDS. Já bych do benzínu třeba nešel, ale to je otázka názoru.
:fuckoff:


Ja bych sel do benzinu hned,ale kdyz najezdis takrka 70 000 km rocne,tak ses rychle rozhodnutej jestli ropa nebo benal. A navic kdyz mas naftu za 15 korun,tak neni o cem:D
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Shrek »

ebalaz: Každý ví, že motor se opotřebovává především otáčkami (proto děláš GO u Hondy CBR 600 F po 100.000), nikoliv namáháním (které není za tepelnou únosností materiálu), proto všechny tahače najedou milión km a Mercedesy 220 a 300 D od Indů z Karlína jakbysmet. Tolik asi k opotřebení.
Navíc, M51D25T nebo S vychází z M50tky, která poctivě oddře skoro 142 kW při spalovacích teplotách daleko daleko vyšších, než má diesel a statisticky vzato, při větších otáčkách taky. Sedm ojničních ložisek je myslím dostatečně dobrou oporou pro nějakých přečipovaných 320 Nm, co se o ně opírá. A konečně M57D25 a M57D30 není zas tak ve spodku jiný, než M51 a výkony od 125 kW v 525d do 180 kW v D10 Alpině Biturbo snáší taky dobře.

Taky nevím jestli benzín, nebo diesel, ale už jsem říkal, že plánuju upgrade a pořád nevím, jestli jít do M3 nebo 530d, ale tuším že vyhraje 530d (levnější tuning), do M3 bych totiž asi musel dát kompresor, abych byl uspokojen (tím nechci zpochybňovat brutální výkon M3).

Musím se pochlubit, v pondělí jedu do Dojčlandu další super vozítko - VW Polo 1.0 '95, výkon brutálních 33 kW. ;) Já se těch malejch aut asi nezbavím... :D
d.aemon
Registrovaný
Příspěvky: 1220
Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
Bydliště: Lomnice

#20 Příspěvek od d.aemon »

Originál zaslal Shrek
[B]...Musím se pochlubit, v pondělí jedu do Dojčlandu další super vozítko - VW Polo 1.0 '95, výkon brutálních 33 kW. ;) Já se těch malejch aut asi nezbavím... :D

:eek: Skutečně brutál. Co s tím? Načipovat, osadit bi-turbem a vyrazit na sraz? :D :D :D
Taky asi dopadnu podobně až prodám kárku. Zbude mi Ibiza 1.4 MPI. :(
Odpovědět