CAU LIDI,
POTREBOVAL BYCH PAR INFORMACI O DIESELECH (1,8TDS A 2,5TDS). HLAVNE JAK U NICH JDE, NEBO NEJDE ZVYSIT VYKON A ZA JAKOU CENU. RADSI BYCH KOUPIL NAKYHO BENZINA, ALE BOJIM SE ZE BY MI TO SEZRALO NOHY. DIK MATEJ
Vzduchový filtr KN, chiptuning a zvýsení plnícího tlaku na turbu.
Taky si muzes pohrat s vyfukem (vybral jsem kat a naladil koncovy tlumic).Predem ale doporucuji benzinovy motor. Mam 2,5 TD a kdyz mu nalozim, tak stejne zhltne hrave 12 litru.
Mimo to ta 318 vubec nejede.
s sestivalce po praze za 8l/100km je fakt slusny.
nejsem zadnej "blazen" do tech dielu, ale: 325tds ma v serii 140PS + nakej ten filtr, chip, mozna vejfuk a pak to bude mit 170PS (typuju) no a to uz je jak 323i. po meste za 8l/100km by taky nemel bejt problem.
mozna blbnu, co vy na to!?
matej
Originál zaslal Anonym s sestivalce po praze za 8l/100km je fakt slusny.
nejsem zadnej "blazen" do tech dielu, ale: 325tds ma v serii 140PS + nakej ten filtr, chip, mozna vejfuk a pak to bude mit 170PS (typuju) no a to uz je jak 323i. po meste za 8l/100km by taky nemel bejt problem.
mozna blbnu, co vy na to!?
matej
Čau, moje 325 TD s big intercoolerem z MB SLK a 1 bar tlakem (vzduchu až moc - série tds má 0.85) a čipem žere kolem osmi litrů ve městě. Občasný rallye start od semtaforu je u mě normální.