Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e38 vymena oleje v automatu bmw servis cena
Moja ma najazdene 221tis km, takze by to snad mohlo byt este ok, pripade califa so 400tis by som sa asi bal
2 Jarax
Skusali ste niekto vymenit olej a nezmazat adaptacie? Ci by to nahodou nepomohlo znizit riziko v pripadoch ako calif. Ak by to radilo normalne tak preco resetovat.. Ono aj tak bude mat schopnost sa priebezne adaptovat takze teoreticky by sa to mohlo prisposobit i bez resetu. Ci ten reset spojeny s vymenou oleja u prevodovky so 400tis nieje prilis velky sok a proste sa uz nenauci radit

2 Jarax
Skusali ste niekto vymenit olej a nezmazat adaptacie? Ci by to nahodou nepomohlo znizit riziko v pripadoch ako calif. Ak by to radilo normalne tak preco resetovat.. Ono aj tak bude mat schopnost sa priebezne adaptovat takze teoreticky by sa to mohlo prisposobit i bez resetu. Ci ten reset spojeny s vymenou oleja u prevodovky so 400tis nieje prilis velky sok a proste sa uz nenauci radit

Tak som nasiel ten topic o ktorom som hovoril v slovenskom BMW fore:
http://www.bmwklub.sk/bmw7/e65-vymena-oleja-v-prevodovke-t20499.html a tiez http://www.bmwklub.sk/bmw5-e60-e61/vymena-oleja-v-automatickej-prevodovke-e-60-t41919.html
Uzivatel lubomt prevodovky bezne opravuje a olej meni i ked je spaleny a tvrdi ze ziaden problem nikdy nebol. Zrovna johny_BMW ma skusenost ze po vymene spaleneho oleja odisla prevodovka do kytek a v oleji bolo plno pilin. lubomt vysvetlil pravdepodobnu pricinu preco johny_BMWmu prevodovka odisla.
Ci menit alebo nie si rozhodni sam, nikto ta do toho netlaci
http://www.bmwklub.sk/bmw7/e65-vymena-oleja-v-prevodovke-t20499.html a tiez http://www.bmwklub.sk/bmw5-e60-e61/vymena-oleja-v-automatickej-prevodovke-e-60-t41919.html
Uzivatel lubomt prevodovky bezne opravuje a olej meni i ked je spaleny a tvrdi ze ziaden problem nikdy nebol. Zrovna johny_BMW ma skusenost ze po vymene spaleneho oleja odisla prevodovka do kytek a v oleji bolo plno pilin. lubomt vysvetlil pravdepodobnu pricinu preco johny_BMWmu prevodovka odisla.
Ci menit alebo nie si rozhodni sam, nikto ta do toho netlaci

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Ona Ti ta převodovka odejde tak či tak, jestli už je v prdeli a výměna na tom nic nezmůže, akorát tu smrt trochu urychlíš odejde do 2tis od výměny bez výměny vydrží možná i 10tis jelikož olej je tuhej a plnej špon. Takže vyměnit. Jinak klidně poslouchej těch 30% že olej doživotni akorát to potom stojí 50tis.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Jo ještě jsem zapomenul: Převodovka pokud se kní nechováte jako hovada vydrží bezproblémů 500tis a mnohem víc, problém jsou mechatroniky a to že tělo je hliníkové a šoupátka jsou potažené nikasilem a vymelou ten hliník.
OPRAVA PLATÍ PRO e65 Přehlédnul jsem název topicu.
JaraX jak bude trochu času zavolám předběžně jen vzkaz, jsme prej oba PÍČE
a příště nám budou polámány ruce.
OPRAVA PLATÍ PRO e65 Přehlédnul jsem název topicu.
JaraX jak bude trochu času zavolám předběžně jen vzkaz, jsme prej oba PÍČE

Bavil jsem se z borcem co dělal v servisu přes 15let jen převodovky a říkal že vždy měnit olej a že se alespoň udělá diagnostika zda je převodovka OK nebo se blíží smrt nějaké komponenty či se blíží celková smrt.
A hlavně měnit olej u lidí co umí a mají mašinu na průplach a dokáží kompletně vyměnit celou náplň. Takovejch mašin je v čr jen pár a firmy si je půjčují a jiné kecají a žádnou mašinu nemají ani si nepůjčí a defakto okradou zákazníka a sníží životnost automatu protože vymění jen polovinu oleje nového a půlku starého.
kdo se v tom pohybuje ví dobře jak to funguje. ...
člověk aby si stál u toho jak to vyměnují a znal přesně postup. Jinak mu něco akorát poserou a naůčtují 3x více oleje kterej tam není.
Tam kde vás nepustí se podívat jak se bude měnit olej tam prej nechodit.
To jsou šmelináři na ně pozor.
jak jsem dostal tak předávám
A hlavně měnit olej u lidí co umí a mají mašinu na průplach a dokáží kompletně vyměnit celou náplň. Takovejch mašin je v čr jen pár a firmy si je půjčují a jiné kecají a žádnou mašinu nemají ani si nepůjčí a defakto okradou zákazníka a sníží životnost automatu protože vymění jen polovinu oleje nového a půlku starého.
kdo se v tom pohybuje ví dobře jak to funguje. ...
člověk aby si stál u toho jak to vyměnují a znal přesně postup. Jinak mu něco akorát poserou a naůčtují 3x více oleje kterej tam není.
Tam kde vás nepustí se podívat jak se bude měnit olej tam prej nechodit.
To jsou šmelináři na ně pozor.
jak jsem dostal tak předávám

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
no pokud s to mění takto tak prej kolem 40tis km a znova výměna...
Jinak stačí 80-100tis. km pokud je celej novej komplet vyměněnej
Prej dle kvality oleje dneska dělají cosi s nano přísadami a nevim co a ty prej vydrží ještě déle sloužit ale jsou dost drahé.
Takto to alespoň tvrdil.
ZF: ale oni počítají komplet celou výměnu oleje a to by pak souhlasilo stím co říkal.... většina servisu v ČR mění jen ten základ a to pak se musí ideálně cca 40-50tis km.... prej s těma nano částicemi stačí klidně po 150tis km výměna...ale nevim slyšel jsem to poprvé...
Jinak klasika 60tis km se shoduje hodně lidí co tak slyším a jak vidím i ZF to tvrdí. Tak pak to sedí.
Měnili u nějakého automatu olej a borec měl přes 700tis km auto z německa koupeno s e38 750i a vše v perfektním stavu prý nikdy repas nebyl u převodovky... takže se asi staral. Jo a prej borec to měnil po 80tis km že prý jezdil cca 80tis ročně tak to má akorát na výměnu oleje...
Takže i automat může vydržet dlouho když je péče.
Jinak stačí 80-100tis. km pokud je celej novej komplet vyměněnej
Prej dle kvality oleje dneska dělají cosi s nano přísadami a nevim co a ty prej vydrží ještě déle sloužit ale jsou dost drahé.
Takto to alespoň tvrdil.
ZF: ale oni počítají komplet celou výměnu oleje a to by pak souhlasilo stím co říkal.... většina servisu v ČR mění jen ten základ a to pak se musí ideálně cca 40-50tis km.... prej s těma nano částicemi stačí klidně po 150tis km výměna...ale nevim slyšel jsem to poprvé...

Jinak klasika 60tis km se shoduje hodně lidí co tak slyším a jak vidím i ZF to tvrdí. Tak pak to sedí.
Měnili u nějakého automatu olej a borec měl přes 700tis km auto z německa koupeno s e38 750i a vše v perfektním stavu prý nikdy repas nebyl u převodovky... takže se asi staral. Jo a prej borec to měnil po 80tis km že prý jezdil cca 80tis ročně tak to má akorát na výměnu oleje...

Takže i automat může vydržet dlouho když je péče.

nemyslel jsem první výměnu ...tam jezdí normálně auta a mají 150-200tis km a první výměna proběhne u někoho ve 120tis a u jiného v 300tis.
Měl tam i auta co měla přes 300tis km a automat byl v pohodě, jezdila asi dálky hodně těžko říci...
To jsem se nezeptal kdy je první výměna ... říkal že je jedno zda auto má 150tis nebo 250tis ...prej záleží jak člověk stím jezdil, jaké trasy a jak se k tomu choval, zda byl dobytek nebo se k tomu choval tak jak má.
I 3roky staré auto může mít 3kila nalítáno ...a věřím že olej bude třeba černej ale v pohodě... .než třeba v 15let starém autě co má 300tis km a nemělo výměnu oleje ...tam to bude mazec asi co z toho vyteče ...
Podle mě i stáří má nějakej vliv na olej nebo ne ?
Měl tam i auta co měla přes 300tis km a automat byl v pohodě, jezdila asi dálky hodně těžko říci...
To jsem se nezeptal kdy je první výměna ... říkal že je jedno zda auto má 150tis nebo 250tis ...prej záleží jak člověk stím jezdil, jaké trasy a jak se k tomu choval, zda byl dobytek nebo se k tomu choval tak jak má.
I 3roky staré auto může mít 3kila nalítáno ...a věřím že olej bude třeba černej ale v pohodě... .než třeba v 15let starém autě co má 300tis km a nemělo výměnu oleje ...tam to bude mazec asi co z toho vyteče ...

Podle mě i stáří má nějakej vliv na olej nebo ne ?
Čuste. Myslim si ze olej je od toho aby mazal. A aby mazal ma urcite kriteria. A aby mazal dostatecne ma urcite vymenne lhuty jak probehove tak casove i kdyz vubec neni v cinnosti. Kamarad byl ted v MB servisu s ML-kem (GO almary) páč byl problem. Typek rikal stary olej (kdovi jak dlouho) cena vysoka ale ted to jezdi taha s tim i plošiny (cca 1500kg). Bez problemu najeto ted 50 tis a tahá porad. Ale kvalitou a vydrzi se "PIAN" (W123) uz nikdy asi nikdy nepribližíme (to jen tak na okraj-tot muj nazor). Kazdopadne OLEJ VŽDY MĚNIT. Ja koupil 740i (E 38 a borec tvrdil je komplet po servisech investice astronomicke (ja pocital jo jo jo to urcite) ale uz ji mam 5 rokem najezdeno 90 tis kontroly bezne a VUBEC ALE VUBEC ZADNY PROBLEM.......................................Jen nove brzdove desky jinak nic vic to auto je neskutecne...............................................................................
auto po poradnem servise proste vydrzi víc 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
- Bydliště: okolí Brna
Tak pánové, tohle jsem řešil, až jsem po všech zkušenostech vyřešil - metoda pokus/omyl s jedním omylem !
1. Omyl = mazani adaptaci. Pokud převodovka řadí jak má, nebo z toho neteče vazelina, nema to smysl. Adaptace se mažou po KOMPLETNÍ repasi, nebo při pokusech o poslední záchranu převodovky před repasí .. to, že mi v Renocaru adaptace na X5 4.4i ve 130tkm nájezdu smazali při běžném servisu (nic s převodovkou) mělo výsledek jen ten, že jsem to učil dalších 3tis km řadit a ještě to pořád není ono. Do té chvíle běžela jako víno (nej ZF 5HP24 ve kterém jsem kdy jel, ani 5HP30 v mé V12 750i mi tak neřadí, a to jsem si myslel že to je hitparáda)... takže učení = váhání při řazení, prokluz před lockupem, "kopání" při řazení = ve výsledku zvýšené opotřebovávání převodovky, než to zase "umí" jak to má být.
2. Servis (pro Moraváky):
Kaps v Kojetíně - mašinu na výměnu oleje snad prý dokonce vrátili, když si s ní nafotili fotoseriál na webky. O zpackaných, špatných nebo drahých výměnách olejů či repasech je na celým internetu mnoho, stačí hledat. Za mě nikdy - otec tam jezdíval se Superbem 2.5 TDi V6.
ZF Pakra - primárně asi nedělaj osobáky, ale je to v jejich portfoliu. Nabídka slušná, cenově lepší než Kaps, akorát o tom, jestli na to mají mašinu nebo ne, nevím.. prý asi ne, ale mám to jako info z druhé (více lidí) ruky.
p.Prokop z Blučiny - BINGO ! - vůbec se nebojím mu udělat reklamu, ale už tak má práce dost
. Narazil jsem na něj přes kamaráda, který mu 5let vozil automaty z MB, potom z BMW (dělal přejímacího technika) - dostalo se mi jen samé chvály. Navíc ho mám prakticky za humny, a nevěděl jsem o něm.
- dělá to moře let, prý to dělal kdysi v USA a pak si s tím tady otevřel živnost
- na dvoře samé 7er, X5/6, A8, Phaeton, ML, GL apod. při každé návštěvě
- má na to mašinu !!
- používá aditiva před i po, origo filtry
- jednotná cena 5900,- vč DPH
Moje první návštěva byla na slovíčko. Stáli jsme chvíli venku, zrpvu mi nevěřil že X5 2001 může mít 130tkm nájezd
. Po klábosení jsem šel k věci, kdy mohu přijet - blesková odpověď byla "Kdykoliv, ale předem upozorňuji že jsem drahej" - bez úsměvu, smrtělně vážně. Na můj dotaz sděleno "5900,- at tam máte 5 nebo 12L oleje". Odpověděl jsem, že cena je dobrá, plně ji respektuji a objednám se.
Výměna - přijel jsem, projeli jsme, prohlédli, vyměnili jsme (byl jsem u toho), popovídali. Fakt že vytekl pěkný olej a vypadnul origo 2001 filtr nás oba utvrdil v tom, že mám opravdu málo jetý kousek
. V ceně jsou aditiva od BG do oleje, origo olejový filtr, těsnění vany, gumová průchodka a 14L oleje. Princip mašiny spočívá na připojení přes by pass u tepelného výměníku voda/olej a přesné množství starého oleje co jde do mašiny, vytlačuje množství nového zpátky do špajzky. V průběhu lze sledovat na průtokáči jak Vám leze čistší a čistší olej. Olej platíte VŠECHEN bez ohledu na Vaši nápln (množství) a to je DOBŘE - mašinu totiž lze zastavit až při vyprázdnění všeho nového oleje. Tím pádem 14L náplň mašiny mínus množství vaší převodovky = X litrů zbytek nového, které Vám ale stejně projdou špajzkou - takže dojde k průplachu a v převodovce tedy zůstává posledních XY čistých litrů oleje.
Jinde Vám totiž z cca 10-12L oleje vypustí z vany cca 4L, dolejí, projedou a tak dokola. Průplach prakticky žádný, v hydrodynamickém měniči, trubkách, výměníku, solenoidech, mozku apod. při samotné výměně zůstává starý olej.
Závěrem nezbývá než poslat slova chvály pro pana Prokopa. Nebýt smazaných adaptací z BMW, užil bych si to hned, i tak je to ale rozdíl. Otce už neposílám nikam jinam, a i on zažil s první výměnou rozdíl.
PS 1: Aditiva od BG si najděte na netu. Věřím jim, dělal jsem na mašine od BG dekarbonizaci motoru - motor je opravdu čistší a na dálku mám až o 2 litry menší spotřebu. Shodou náhod asi po 3tkm jsem při kuchání motoru poslal vstřiky na repas a druhý den mi došly zpět s tím, že není co repasovat, mají stav a průchodnost nových.
PS 2: Větu o tom, že p. Prokop sám řekl že je drahý, jsem nenapsal jen tak. Vůbec se mu nedivím, že na mě tehdy jako na cizího člověka tohle "vyhrknul", protože dnes chce každý všechno nejlépe hned a zadarmo (kor když jsem se odvolával, že kontakt mám přes známého). Pokud je Vám líto dávat 6tis za kvalitní výměnu, vůbec tam nejezdětě, dejte to do autorizáku za 8tis výměnářům, ať se o to vlastně "nepostarají". Po oslovení všech servisů přes automaty je dokonce Blučina jedno z nejlevnějších, přitom nejkvalitnějších míst. Nikdy jsem na ně ani nenašel / neslyšel připomínku/chybu.
1. Omyl = mazani adaptaci. Pokud převodovka řadí jak má, nebo z toho neteče vazelina, nema to smysl. Adaptace se mažou po KOMPLETNÍ repasi, nebo při pokusech o poslední záchranu převodovky před repasí .. to, že mi v Renocaru adaptace na X5 4.4i ve 130tkm nájezdu smazali při běžném servisu (nic s převodovkou) mělo výsledek jen ten, že jsem to učil dalších 3tis km řadit a ještě to pořád není ono. Do té chvíle běžela jako víno (nej ZF 5HP24 ve kterém jsem kdy jel, ani 5HP30 v mé V12 750i mi tak neřadí, a to jsem si myslel že to je hitparáda)... takže učení = váhání při řazení, prokluz před lockupem, "kopání" při řazení = ve výsledku zvýšené opotřebovávání převodovky, než to zase "umí" jak to má být.
2. Servis (pro Moraváky):
Kaps v Kojetíně - mašinu na výměnu oleje snad prý dokonce vrátili, když si s ní nafotili fotoseriál na webky. O zpackaných, špatných nebo drahých výměnách olejů či repasech je na celým internetu mnoho, stačí hledat. Za mě nikdy - otec tam jezdíval se Superbem 2.5 TDi V6.
ZF Pakra - primárně asi nedělaj osobáky, ale je to v jejich portfoliu. Nabídka slušná, cenově lepší než Kaps, akorát o tom, jestli na to mají mašinu nebo ne, nevím.. prý asi ne, ale mám to jako info z druhé (více lidí) ruky.
p.Prokop z Blučiny - BINGO ! - vůbec se nebojím mu udělat reklamu, ale už tak má práce dost

- dělá to moře let, prý to dělal kdysi v USA a pak si s tím tady otevřel živnost
- na dvoře samé 7er, X5/6, A8, Phaeton, ML, GL apod. při každé návštěvě

- má na to mašinu !!
- používá aditiva před i po, origo filtry
- jednotná cena 5900,- vč DPH
Moje první návštěva byla na slovíčko. Stáli jsme chvíli venku, zrpvu mi nevěřil že X5 2001 může mít 130tkm nájezd

Výměna - přijel jsem, projeli jsme, prohlédli, vyměnili jsme (byl jsem u toho), popovídali. Fakt že vytekl pěkný olej a vypadnul origo 2001 filtr nás oba utvrdil v tom, že mám opravdu málo jetý kousek

Jinde Vám totiž z cca 10-12L oleje vypustí z vany cca 4L, dolejí, projedou a tak dokola. Průplach prakticky žádný, v hydrodynamickém měniči, trubkách, výměníku, solenoidech, mozku apod. při samotné výměně zůstává starý olej.
Závěrem nezbývá než poslat slova chvály pro pana Prokopa. Nebýt smazaných adaptací z BMW, užil bych si to hned, i tak je to ale rozdíl. Otce už neposílám nikam jinam, a i on zažil s první výměnou rozdíl.
PS 1: Aditiva od BG si najděte na netu. Věřím jim, dělal jsem na mašine od BG dekarbonizaci motoru - motor je opravdu čistší a na dálku mám až o 2 litry menší spotřebu. Shodou náhod asi po 3tkm jsem při kuchání motoru poslal vstřiky na repas a druhý den mi došly zpět s tím, že není co repasovat, mají stav a průchodnost nových.
PS 2: Větu o tom, že p. Prokop sám řekl že je drahý, jsem nenapsal jen tak. Vůbec se mu nedivím, že na mě tehdy jako na cizího člověka tohle "vyhrknul", protože dnes chce každý všechno nejlépe hned a zadarmo (kor když jsem se odvolával, že kontakt mám přes známého). Pokud je Vám líto dávat 6tis za kvalitní výměnu, vůbec tam nejezdětě, dejte to do autorizáku za 8tis výměnářům, ať se o to vlastně "nepostarají". Po oslovení všech servisů přes automaty je dokonce Blučina jedno z nejlevnějších, přitom nejkvalitnějších míst. Nikdy jsem na ně ani nenašel / neslyšel připomínku/chybu.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Polovina servisáků, tvrdí že průplach je dobrej a druhá že ne, vycházím z toho že výrobci převodovek průplach nedělaj a proto do toho nejdu. Cena slušná, ale pochybuji u zf že to udělá za tuhle cenu origo zf olej nesežene pod 450, neorigo pro zf se dá sehnat za třista, u e65 je plastová vana i s filtrem pod 1800 ji taky nesežene, tak kde je potom výdělek, když to udělá jak má. Jinak už jsem viděl i takové kteří tvrdí "mi to celé propláchnem a filtr se nemusí měnit"
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Polovina servisáků, tvrdí že průplach je dobrej a druhá že ne, vycházím z toho že výrobci převodovek průplach nedělaj a proto do toho nejdu. Cena slušná, ale pochybuji u zf že to udělá za tuhle cenu origo zf olej nesežene pod 450, neorigo pro zf se dá sehnat za třista, u e65 je plastová vana i s filtrem pod 1800 ji taky nesežene, tak kde je potom výdělek, když to udělá jak má. Jinak už jsem viděl i takové kteří tvrdí "mi to celé propláchnem a filtr se nemusí měnit"
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Polovina servisáků, tvrdí že průplach je dobrej a druhá že ne, vycházím z toho že výrobci převodovek průplach nedělaj a proto do toho nejdu. Cena slušná, ale pochybuji u zf že to udělá za tuhle cenu origo zf olej nesežene pod 450, neorigo pro zf se dá sehnat za třista, u e65 je plastová vana i s filtrem pod 1800 ji taky nesežene, tak kde je potom výdělek, když to udělá jak má. Jinak už jsem viděl i takové kteří tvrdí "mi to celé propláchnem a filtr se nemusí měnit"
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
- Bydliště: okolí Brna
- jak jako "výrobce převodovek" ? On je nějakej výrobce našich automatů (ZF / GM) má snad v CZ servis a dělá tohle ? To co říkaj servisáci má rozumnej podklad, ale lidi si z toho odůvodní tu levnější variantu, ne tu logickou. Logické je že automat o kterém nikdo nic neví, stejně výměna zabije, takže "polovýměnama" typu Kaps to jen trochu oddálí, ale konec špajzky je jistý. Pokud je však převodovka OK s historií, je to jako by jste měnili v motoru olej jen z 1/3.
- o výdělek bych strach neměl. Kdo s díly trochu kšeftuje (i já), ví že pultové ceny jsou přemrštěné. Ten olej berou v množství XX sudů, takže slušná cena je jistá. A co se dílů týče - to co umím sehnat přímo od ZF, pro to nechodím do BMW. Cena takového dílu z fabriky ZF je pak kolem 30-40% ceny v BMW. Samozřejmě po slevách, ale já se tím neživím takže určitě lze čarovat i víc ..
- o výdělek bych strach neměl. Kdo s díly trochu kšeftuje (i já), ví že pultové ceny jsou přemrštěné. Ten olej berou v množství XX sudů, takže slušná cena je jistá. A co se dílů týče - to co umím sehnat přímo od ZF, pro to nechodím do BMW. Cena takového dílu z fabriky ZF je pak kolem 30-40% ceny v BMW. Samozřejmě po slevách, ale já se tím neživím takže určitě lze čarovat i víc ..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
- Bydliště: okolí Brna
- jak jako "výrobce převodovek" ? On je nějakej výrobce našich automatů (ZF / GM) má snad v CZ servis a dělá tohle ? To co říkaj servisáci má rozumnej podklad, ale lidi si z toho odůvodní tu levnější variantu, ne tu logickou. Logické je že automat o kterém nikdo nic neví, stejně výměna zabije, takže "polovýměnama" typu Kaps to jen trochu oddálí, ale konec špajzky je jistý. Pokud je však převodovka OK s historií, je to jako by jste měnili v motoru olej jen z 1/3.
- o výdělek bych strach neměl. Kdo s díly trochu kšeftuje (i já), ví že pultové ceny jsou přemrštěné. Ten olej berou v množství XX sudů, takže slušná cena je jistá. A co se dílů týče - to co umím sehnat přímo od ZF, pro to nechodím do BMW. Cena takového dílu z fabriky ZF je pak kolem 30-40% ceny v BMW. Samozřejmě po slevách, ale já se tím neživím takže určitě lze čarovat i víc ..
- o výdělek bych strach neměl. Kdo s díly trochu kšeftuje (i já), ví že pultové ceny jsou přemrštěné. Ten olej berou v množství XX sudů, takže slušná cena je jistá. A co se dílů týče - to co umím sehnat přímo od ZF, pro to nechodím do BMW. Cena takového dílu z fabriky ZF je pak kolem 30-40% ceny v BMW. Samozřejmě po slevách, ale já se tím neživím takže určitě lze čarovat i víc ..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
- Bydliště: okolí Brna
- jak jako "výrobce převodovek" ? On je nějakej výrobce našich automatů (ZF / GM) má snad v CZ servis a dělá tohle ? To co říkaj servisáci má rozumnej podklad, ale lidi si z toho odůvodní tu levnější variantu, ne tu logickou. Logické je že automat o kterém nikdo nic neví, stejně výměna zabije, takže "polovýměnama" typu Kaps to jen trochu oddálí, ale konec špajzky je jistý. Pokud je však převodovka OK s historií, je to jako by jste měnili v motoru olej jen z 1/3.
- o výdělek bych strach neměl. Kdo s díly trochu kšeftuje (i já), ví že pultové ceny jsou přemrštěné. Ten olej berou v množství XX sudů, takže slušná cena je jistá. A co se dílů týče - to co umím sehnat přímo od ZF, pro to nechodím do BMW. Cena takového dílu z fabriky ZF je pak kolem 30-40% ceny v BMW. Samozřejmě po slevách, ale já se tím neživím takže určitě lze čarovat i víc ..
- o výdělek bych strach neměl. Kdo s díly trochu kšeftuje (i já), ví že pultové ceny jsou přemrštěné. Ten olej berou v množství XX sudů, takže slušná cena je jistá. A co se dílů týče - to co umím sehnat přímo od ZF, pro to nechodím do BMW. Cena takového dílu z fabriky ZF je pak kolem 30-40% ceny v BMW. Samozřejmě po slevách, ale já se tím neživím takže určitě lze čarovat i víc ..