Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e38 740i - prestalo startovat, BC ukazuje failsafe program
Cau kluci. Potreboval bych poradit s E38 M62 4.4i 1998, auto prestalo startovat, baterka ok, pres pocitac to nic nenacte a nahlasi to error. vsechno jinak funguje krome budiku teploty kterej je v cervenem. BC ukazuje failsafe program pro motor i prevodovku. Typek rikal ze citil ze se neco pali ale neupresnil co. Vymenil se starter kterej byl spatnej a ani pokud je zapnutej klicek a pokusim se nastartovat auto primo na starteru tak to nechytne.
MOD fishmaker : upraven název topicu
MOD fishmaker : upraven název topicu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 331
- Registrován: čtv 06.10.2011 00:00
- Bydliště: Terezín
- Klubové ID: 3153
No vzhledem k tomu ze budik teploty ukazuje cervenou tak zrejme cidlo teploty vody hazi spatny data a auto te nenecha nastartovat kdyz to mas prehraty. Jestli mas pristup k diagnostice, podivej se na live data do jednotky motoru do analogue values, nekde tam bude " coolant temperature" (netusim jak to v nemcine).
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Jako první si projdi pojistky u ŘJ motoru (Motorsicherungen) a zkontroluj hlavní relé ŘJ motoru. Budíky jsou v červeným, protože je to jejich default hodnota dokud nedostanou údaj o teplotě o ŘJ motoru. Oboje najdeš v eboxu u ŘJ motoru.
Další možnost je že výhřev termostatu netěsní úplně stoprocentně a nemrzka vyvzlínala po kabelech až do ŘJ motoru - docela časté. Každopádně k té ŘJ motoru se stejně budeš muset podívat.
Že to nechytí na startér je logický, protože když není napájená ŘJ motoru, tak nic neřídí zapalování.
Pak je otázka co tam je dál, mohlo se rozpárovat třeba EWS od klíče, ale to bez diagnostiky nezjistíš. Začni ale tou ŘJ motoru, protože bez napájení stejně nezjistíš a nezdiagnostikuješ nic dalšího.
Podobný problém jsem řešil tady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Další možnost je že výhřev termostatu netěsní úplně stoprocentně a nemrzka vyvzlínala po kabelech až do ŘJ motoru - docela časté. Každopádně k té ŘJ motoru se stejně budeš muset podívat.
Že to nechytí na startér je logický, protože když není napájená ŘJ motoru, tak nic neřídí zapalování.
Pak je otázka co tam je dál, mohlo se rozpárovat třeba EWS od klíče, ale to bez diagnostiky nezjistíš. Začni ale tou ŘJ motoru, protože bez napájení stejně nezjistíš a nezdiagnostikuješ nic dalšího.
Podobný problém jsem řešil tady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Problem stale trva jen je ted jinej. Nesel jsem cidlo na teplotu co ja na domecku u termostatu totatne upeceny a speceny draty, cidlo se vymenilo resetovalo diagnostikou auto jde nastartovat ALE hada se to jako prase bezi to kolem 1100, chybu to hlasi P1530 s tim ze je spatnej ten elektromagnetickej ventyl na vanosu po chvili to hodi cidla na vackach. Ale to auto bezelo dobre do ty doby nez se posralo to cidlo. Co jsem kde koukal tak pisou ze pri tehle kodech to klidne mohla odnest RJ.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Mohla a hned ti řeknu proč. To, co je u termostatu, není čidlo teploty, ale vyhřívací tělísko, které pomáhá ohřátí okruhu a dřívějšímu otevření termostatu (defakto žhavicí svíčka). Ta je napájená přímo z řídící jednotky motoru. Pokud utíká nemrznoucí směs kolem těsnění na tomhle tělísku, tak potom umí vyvzlínat po drátech až do řídící jednotky, narušit bužírky všude cestou (zejména od čidel vačkových hřídelí, škrticí klapky) a rozežrat i piny na řídící jednotce motoru v okolí toho pro výhřev termostatu.
Úniky nemrznoucí směsi jsou přitom kolikrát mikroskopické a neviditelné, ani čistým papírovým kapesníkem to na kablíku od výhřevu nepoznáš. Pak ale odpojíš konektory od řídící jednotky motoru a nestačíš se divit, co tam je za zelený humus, jak jsou opálené kontakty a upadané piny.
Nechci strašit, ale tohle asi skončí výměnou termostatu a následně řídící jednotky, ne-li i náhradou poškozené části kabeláže.
Opět víc info tady, hlavně foto:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... self/page2
Jedno takové auto (E46 325i) jsem řešil zrovna včera. Lábuž.
Úniky nemrznoucí směsi jsou přitom kolikrát mikroskopické a neviditelné, ani čistým papírovým kapesníkem to na kablíku od výhřevu nepoznáš. Pak ale odpojíš konektory od řídící jednotky motoru a nestačíš se divit, co tam je za zelený humus, jak jsou opálené kontakty a upadané piny.
Nechci strašit, ale tohle asi skončí výměnou termostatu a následně řídící jednotky, ne-li i náhradou poškozené části kabeláže.
Opět víc info tady, hlavně foto:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... self/page2
Jedno takové auto (E46 325i) jsem řešil zrovna včera. Lábuž.