Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 740d - kouří...turbo odišlo ?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
siko34
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 04.02.2012 01:00

#1 Příspěvek od siko34 »

Chlapy vcera sa mi stal na mojej 740D tento problem ktory je na video z Youtube:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 8SoI7YKr4o

Auto pustalo strasne silny dym,neslo vypnut klucik,myslel som uz ze asi zacne horiet.Po asi 15sekundach samo chciplo,viac som ho uz nestartoval,odtahovka ho zobrala do servisu,cakam do pondelka co ma caka na opravu.
Stretol sa niekto tymto problemom?
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od mika_hakkinen »

turbo v pdeli a pres turbo ti motor sal olej. Motor ti chcipl protoze se nejspis zadrel a nebo uz doslo palivo (olej).

pocitej motor KO
Uživatelský avatar
jaroslav
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: pon 22.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od jaroslav »

Je to i tu na videu https://www.youtube.com/watch?v=q4fxjKnuI4Y

Chlapikovi odislo turbo 20 mil predtym nez zacal tocit video ale jazdil na tom dalej.

Komentar u videa:
No kill switch whenever a diesel engine does that. When the Turbo blows, the engine effectively begins to run off of its own motor oil.It burns it in the combustion chamber thus fueling the engine at an uncontrollable RPM. At this point, if unstopped, two things will happen: A the engine will blow itself literally apart, or B Common case scenario, seize up. The most effective way to kill a runaway is a blast to the intake with a C02 extinguisher.


Dalsi runaway diesel - https://www.youtube.com/watch?v=3NRaqgab0_w a https://www.youtube.com/watch?v=8M1o2rpO_JY
siko34
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 04.02.2012 01:00

#4 Příspěvek od siko34 »

myslite ze naozaj bude aj motor KO ?????
Pani v Nemecku neurobili daku ochranu motora pred tymto stavom ked odide turbo?
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#5 Příspěvek od vlastnemec »

To sem tam stává, chytl olej v trubkách, ale většinou potřebuje více jak 15sekund aby se zadřelo, tak to možná nebude tak hrozné, ale jestli je zadřenej spodek i vršek tak je to v prdeli, pokud jsi servisoval jak máš, určitě bych šel servisákovi po krku, oleje v trubkách si měl všimnout. Bmw dává oilseperator, kterej se mění, tím se tomu dá zabránit. Jinak je fakt hnusnej pohled když se dívaš jak auto končí a nemůžeš nic dělat, u manuálu se dá zastavit motor přez spojku, díval jsem na vlastní oči na naší lagunu. Čekej do pondělí na verdikt jak je to zadřený.
lolko111
Registrovaný
Příspěvky: 150
Registrován: sob 29.05.2010 00:00

#6 Příspěvek od lolko111 »

robiť sa s tým niečo dá... kolegovi sa to stalo na audine. otvoril kapotu, vytrhol plastový kryt motora, prerezal nožom hadicu sania a zapchal ju rukou..... motor chcípol :-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

no jo, tady si každej koupí diesela a pak se diví že se to pokazilo.
diesel má prostě vyšší náklady na servis a když už to člověk má tak to má servisovat průběžně a né až se to posere, pokud se nemění separátor a občas neskontroluje IC jeslti v něm není olej, tak pak dochází k takovýmdle průserům, pak je v tom člověk hned kilo mínus ani neví jak.
techologicky tomu zábranit moc nejde, leda by tam bylo nějaky čidlo oleje ktery by tě poslalo na servis, ale vzhledem k těm sračkám co tam sou by to jezdilo do servisu furt.
prostě naftu nekupovat je jednoduší :) neplatí pro modely FXX kde už člověk rozumě koupí jen naftu.

jako záchrana motoru opravdu rychle sebrat vzduch, uřezat hadici přes Egrem a je klid
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#8 Příspěvek od ada540i »

lolko111 píše:robiť sa s tým niečo dá... kolegovi sa to stalo na audine. otvoril kapotu, vytrhol plastový kryt motora, prerezal nožom hadicu sania a zapchal ju rukou..... motor chcípol :-)


Když vidim kolik to saje vzduchu při plných otáčkách, tak bych tam ruku asi nestrčil :)
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

no ruku asi ne, ale cokoliv jinyho, navíc už to že nedostane vzduch přes turbo tomu dost pomuže
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Snejk »

Většina dnešních dýzlů (3.0D od 160kw a vejš apod..) už ma před EGRkem elektronickou klapku a když člověk vytahne klíčky tak zavře a je zdechnuto...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

no a myslíš že to ta klapka udrží?
pankac
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: čtv 19.04.2012 00:00
Bydliště: Landshut

#12 Příspěvek od pankac »

nova? tak urcite :D
Uživatelský avatar
Andre
Registrovaný
Příspěvky: 364
Registrován: sob 13.12.2003 01:00
Bydliště: Ostrava

#13 Příspěvek od Andre »

Tak jak to dopadlo jestli se můžu zeptat. Je to motor KO?
siko34
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 04.02.2012 01:00

#14 Příspěvek od siko34 »

turba isli na repas,dava sa novy intercooler,dake tesnenia,filtre,novy olej atd atd...Motor zatial vyzera OK (musel sa zhodit cely,len ku jednemu turbu sa nedalo inak dostat),len to budeme vediet presne ked sa to v piatok zlozi cele.Drzte palce chalani :cry:
Uživatelský avatar
Andre
Registrovaný
Příspěvky: 364
Registrován: sob 13.12.2003 01:00
Bydliště: Ostrava

#15 Příspěvek od Andre »

Držíme :wink:
Odpovědět