Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Neznáte někdo tuhle E38?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: pát 09.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: pát 09.08.2013 00:00
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Jedině BENZIN....to tady potvrdí mraky lidí ...jedině že by to auto bylo komplet po servisu od prvního majitele a bylo fakt v TOP stavu.
Ale to by nebylo za 55tis ale za 150tis.
navíc všichni víme že zvuk TDS nic moc ale pokud je ten stav fakt unikátní a má naftu zadarmo tak ikdyž je to nejlínější verze co jde ... klidně at si to koupí.
Ale fakt jen pod podmínkou že to auto je TOP a má naftu levně a neočekává od toho nic víc jak jízdu z bodu A do bodu B.
za cenu staré fabie to bude furt liná liga.
Já osobně bych do nafty nešel.
Dnes kdo hodně jezdí má nejlépe mít auto na LPG to je jedinná a nejlevnější varianta.
Všichni kolem mě co mají naftové auta mají servis 3-5x dražší jak u benzínu.
Ale to by nebylo za 55tis ale za 150tis.
navíc všichni víme že zvuk TDS nic moc ale pokud je ten stav fakt unikátní a má naftu zadarmo tak ikdyž je to nejlínější verze co jde ... klidně at si to koupí.
Ale fakt jen pod podmínkou že to auto je TOP a má naftu levně a neočekává od toho nic víc jak jízdu z bodu A do bodu B.
za cenu staré fabie to bude furt liná liga.
Já osobně bych do nafty nešel.
Dnes kdo hodně jezdí má nejlépe mít auto na LPG to je jedinná a nejlevnější varianta.
Všichni kolem mě co mají naftové auta mají servis 3-5x dražší jak u benzínu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: pát 09.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: pát 09.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: pát 09.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: pát 09.08.2013 00:00
no ty vole, dlouho jsem tu nebyl a to jsou zase sračky....
fakt samej odborník! ty co znám ze 7er.cz, nekomentuju, už jsme si toho řekli a hlavně napsali víc než dost, ostatní tu neznám, ale nejde mi než zas po dlouhý době nereagovat na tyhle kecy, typu, nafta jen do kamen a pod.
zajímavý je, že teda v BMW nedělali jen 740i/L a 750i/L
proč ty disely od 96 do 2001 dělali a ještě v roce 98 přidali 3,0d a proč pak ještě přidali 4,0d?
i když ten poslední motor 4,0d, nemá moc dobrou pověst ani mezi příznivci nafty.
ale tds a 3,0d je pro lidi, co jezdí v klidu, no a OPRAVDOVÍ mechoši, co spravují BMW už dlouhou dobu, 15 a víc roků s klidem prohlásí, že tyto motory jsou nesmrtelné, já s nimi souhlasím, jen je potřeba dodržet pár zásad při jízdě, jaký, to tu rozepisovat nebudu, páč to většina tu ví a ti co to neví a mektají, že nafta jen do kamen, to nemusí zajímat, ti na naftu asi jezdit nebudou.... (možná)
takže ti co se k naftovým motorům chovají tak jak mají, pak je žádnej servis jak tu někdo píše 3-5x víc, než benzínák nevyjde, to jsou zase jen kecy typu: jedna paní povídala.
pokud si ale 3,0d, nebo tds koupí nějaký mladý tele, který právě ty zásady slušnýho chování k motoru nezná, pak ano! pak ho servis vyjde třeba i 5x dráž, než by si koupil benzína....
a fakt je, že to tak často bývá, to uznávám.
najezdil jsem na svým tds za 6 roků přes 100tis. km a jsem s ním dál spokojen, akorát, co mně trápí je začínající koroze, ale ta se nevyhne žádný verzi, ta nerozlišuje, jestli jde o naftu, nebo benzín.
jinak asi jsem už inzerát nenašel patrně už je asi prodanej, našel jsem jen toto 725tds a to se zdá být opravdu v posledním tažení, taky píše, že v tom chybí palivový čerpadlo a mě se zdá, že tam toho asi bude chybět daleko víc.
taky ale za tu cenu na díly, je to možná dobrý, sice výbava asi žádná.
http://auto.bazos.cz/inzerat/25845883/BMW-725-TDs.php

fakt samej odborník! ty co znám ze 7er.cz, nekomentuju, už jsme si toho řekli a hlavně napsali víc než dost, ostatní tu neznám, ale nejde mi než zas po dlouhý době nereagovat na tyhle kecy, typu, nafta jen do kamen a pod.

zajímavý je, že teda v BMW nedělali jen 740i/L a 750i/L
proč ty disely od 96 do 2001 dělali a ještě v roce 98 přidali 3,0d a proč pak ještě přidali 4,0d?
i když ten poslední motor 4,0d, nemá moc dobrou pověst ani mezi příznivci nafty.
ale tds a 3,0d je pro lidi, co jezdí v klidu, no a OPRAVDOVÍ mechoši, co spravují BMW už dlouhou dobu, 15 a víc roků s klidem prohlásí, že tyto motory jsou nesmrtelné, já s nimi souhlasím, jen je potřeba dodržet pár zásad při jízdě, jaký, to tu rozepisovat nebudu, páč to většina tu ví a ti co to neví a mektají, že nafta jen do kamen, to nemusí zajímat, ti na naftu asi jezdit nebudou.... (možná)

takže ti co se k naftovým motorům chovají tak jak mají, pak je žádnej servis jak tu někdo píše 3-5x víc, než benzínák nevyjde, to jsou zase jen kecy typu: jedna paní povídala.
pokud si ale 3,0d, nebo tds koupí nějaký mladý tele, který právě ty zásady slušnýho chování k motoru nezná, pak ano! pak ho servis vyjde třeba i 5x dráž, než by si koupil benzína....

a fakt je, že to tak často bývá, to uznávám.
najezdil jsem na svým tds za 6 roků přes 100tis. km a jsem s ním dál spokojen, akorát, co mně trápí je začínající koroze, ale ta se nevyhne žádný verzi, ta nerozlišuje, jestli jde o naftu, nebo benzín.

jinak asi jsem už inzerát nenašel patrně už je asi prodanej, našel jsem jen toto 725tds a to se zdá být opravdu v posledním tažení, taky píše, že v tom chybí palivový čerpadlo a mě se zdá, že tam toho asi bude chybět daleko víc.
taky ale za tu cenu na díly, je to možná dobrý, sice výbava asi žádná.
http://auto.bazos.cz/inzerat/25845883/BMW-725-TDs.php
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Řeknu ti jednu věc. Souhlasím stím že pokud koupíš kvalitně servisovanou naftu tak auto muže sloužit dlouho bez problému. Ale kolik takovejch aut je ?
Moc jich nebude.
Kolem mě mám pár lidí co mají starší naftáky a ty prachy co do toho nasypali ... nejsou to BMW jsou to jiné značky ...beru to globálně.
Jsem jim vysvětlil že 6let ježdění ve staré e34 525i mě nestálo to co oni dali na opravách ...jeden blázen dal 130tis kč do auta za posledních 5let jen díky tomu že se tam podělalo uplně vše...
BMW 3litr nebo staré TDS jsou dobré motory ...ale servis bude vždy nákladnější .. hlavně u starších aut je tam toho prostě 3x více a vše je docela drahé stačí se podívat do ceníku co stojí pumpy vstřiky atd.
Já to říkám protože vidím ty něštasné lidi kolem sebe ... Kamarády co mají starší auta 50-200tis naftáky a to co uspoří na palivu dají do servisu.
Naftu bych koupil jedině zánovní jako třeba muj otec 530xd 4roky staré auto když kupoval.
Tam to je vše super. ale to bylo auto po prvním majiteli má svých 300tis km na tachometru a jezdí jako nové ...ale taky se k tomu chová s respektem a dává kvalitní naftu. Ale ten zvuk je pořád o ničem oproti zvuku R6 nebo V8 benzínu.
Jinak tady parkuje pod okny každej den nová A8 4litr TDI a ten zvuk je strašnej.... na V8 chro chro chro....auto za 3,2mega..
i kolegyně se ptala co to je za traktor a to autům nerozumí ...
A pak druhá A8 W12 6,2litr a to je slast poslouchat ten mamutí sound z výfuku.
Benzín je prostě v plno věcech lepší.
Pokud máš naftu zadarmo nebo levně, tak pak chápu že preferuješ naftu.
LPG je nejlevnější palivo v součastnosti proto si dnes mohou lidi koupit V8 740i 540i a podobně a neřeší že to žere 13-15L na sto....
protože LPG je o 20kč levnější jak benzín/nafta na litru paliva.
V přepočtu pak jezdí mnohem levněji jak nafta 3litrová která žere cca 8-8,5litru v průměru.
Moc jich nebude.
Kolem mě mám pár lidí co mají starší naftáky a ty prachy co do toho nasypali ... nejsou to BMW jsou to jiné značky ...beru to globálně.
Jsem jim vysvětlil že 6let ježdění ve staré e34 525i mě nestálo to co oni dali na opravách ...jeden blázen dal 130tis kč do auta za posledních 5let jen díky tomu že se tam podělalo uplně vše...
BMW 3litr nebo staré TDS jsou dobré motory ...ale servis bude vždy nákladnější .. hlavně u starších aut je tam toho prostě 3x více a vše je docela drahé stačí se podívat do ceníku co stojí pumpy vstřiky atd.
Já to říkám protože vidím ty něštasné lidi kolem sebe ... Kamarády co mají starší auta 50-200tis naftáky a to co uspoří na palivu dají do servisu.
Naftu bych koupil jedině zánovní jako třeba muj otec 530xd 4roky staré auto když kupoval.
Tam to je vše super. ale to bylo auto po prvním majiteli má svých 300tis km na tachometru a jezdí jako nové ...ale taky se k tomu chová s respektem a dává kvalitní naftu. Ale ten zvuk je pořád o ničem oproti zvuku R6 nebo V8 benzínu.
Jinak tady parkuje pod okny každej den nová A8 4litr TDI a ten zvuk je strašnej.... na V8 chro chro chro....auto za 3,2mega..
i kolegyně se ptala co to je za traktor a to autům nerozumí ...

A pak druhá A8 W12 6,2litr a to je slast poslouchat ten mamutí sound z výfuku.
Benzín je prostě v plno věcech lepší.
Pokud máš naftu zadarmo nebo levně, tak pak chápu že preferuješ naftu.
LPG je nejlevnější palivo v součastnosti proto si dnes mohou lidi koupit V8 740i 540i a podobně a neřeší že to žere 13-15L na sto....
protože LPG je o 20kč levnější jak benzín/nafta na litru paliva.
V přepočtu pak jezdí mnohem levněji jak nafta 3litrová která žere cca 8-8,5litru v průměru.
já vím, že zvuk je nic moc u nafty, ale na zvuk to nejezdí, mimochodem ten chrochro zvuk je slyšet venku, vevnitř téměř vůbec.
vím, že kdejakej kluk s naftákem má problémy, chce to pokud tomu moc nerozumí, si vzít ke koupi machra, ne znalce, ale machra, kterej řekne, bud ano, nebo ne. já jsem tenkrát taky jel koupit auto, líbilo se mi, ale radši jsem si ještě dojel pro machra, kterej objevil závadu, která snížila cenu auta o 30tis.
vím, že kdejakej kluk s naftákem má problémy, chce to pokud tomu moc nerozumí, si vzít ke koupi machra, ne znalce, ale machra, kterej řekne, bud ano, nebo ne. já jsem tenkrát taky jel koupit auto, líbilo se mi, ale radši jsem si ještě dojel pro machra, kterej objevil závadu, která snížila cenu auta o 30tis.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: pát 09.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: pát 09.08.2013 00:00
Ano to je pravda,vždy je důležité v jakém je to auto stavu a jak se o něj předchozí majitel staral a u 2.5tds to platí dvojnásob.Soused má 725tds,dovoz ze Švýcar před 5 lety,tam ho měl jen jeden majitel a servisováno ve značkovém servise,ted má najeto 375tis km a zatím odešlo jen podávací čerpadlo v nádrži a dělal se repas vstřiků,jinak funguje v pohodě a chodí jako hodinky.normann píše:já vím, že zvuk je nic moc u nafty, ale na zvuk to nejezdí, mimochodem ten chrochro zvuk je slyšet venku, vevnitř téměř vůbec.
vím, že kdejakej kluk s naftákem má problémy, chce to pokud tomu moc nerozumí, si vzít ke koupi machra, ne znalce, ale machra, kterej řekne, bud ano, nebo ne. já jsem tenkrát taky jel koupit auto, líbilo se mi, ale radši jsem si ještě dojel pro machra, kterej objevil závadu, která snížila cenu auta o 30tis.
ano, vyznám to fakt nemá,JaraX píše:normana nemá cenu řešit, on LPG neuznává jelikož by neměl rezervu, na 7er.cz to tam do něj hustilo asi 20 lidi a stejně to nemělo vyznám.

samože se mi líbí mnohem víc zvuk 4,0 až 5,4l benzínu, než těch traktorů.
chlapci já se s vámi nechci hádat, že nafta je lepší, nebo horší než benžo.
celý život jsem měl samé benzínové verze, se kterými jsem byl více či méně spokojen, před 6 roky jsem si chtěl vyzkoušet naftový motor, a zároveň jsem chtěl zůstat u sedmy, na 3,0d E38 a víc jsem v té době neměl a tak padla volba na 725tds, možná proto, že už auta nějakou dobu mám, není mi zrovna 25 roků a mín, tak starého mám syna, asi si víc vážím věcí, který si pořídím a tak se prostě stalo, že mám už tak dlouho svého dízla tds a jsem s ním velmi spokojenej, pravda, zvenku zvuk nic moc, to mně ale vůbec netrápí, na zvuk to nejezdí, výkon nenadchne, ale uspokojí, dlouhodobá spotřeba 7,5l kombinovaná, mluví za vše. v kufru nemám kotelnu a vozím sebou rezervu.
píšu to tu proto, že s vámi nesouhlasím, že nafta je nahovno, je to jen jiná alternativa, která někumu vyhovuje, jinému ne.
takže debilní kecy o tom, že naftu by si pořídil jen dement apod. kteří tu šíří jedni a ti samí, kteří takovouto antinaftakampan vedli i na 7er foru, kde už tím většině lezli na nervy a už toho tam taky zanechali - snad už konečně dostali rozum

ono tady na těch forech to opravdu vypadá, že majitelé dieselů se zbláznili, že si to pořídili, ale zase na druhou stranu, aspoň já se setkávám s mnoha majiteli BMW v naftě, nejen sedmiček, no a ti jsou se svými auty spokojeni a kroutí hlavou nad těmito protinaftě kecy, podobající se svojí zarytostí plamenným proslovům při vymítání dábla jezuity v 15 -17. století.
proto mnozí ani na tato fora nechodí, nebo nepřispívají, nestojí jim za to se tu dohadovat s některými členy, kteří o takovýchto prohlašují, že jsou dementi, hlupáci a pod.
mimochodem, mám dojem, že počet exemplářů na naftu od BMW stále stoupá a stoupá....
