Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Seřízení LPG v E65 745i - URGENTNÍ

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#1 Příspěvek od Bembik »

Zdravím pánové,
docela urgentně bych potřeboval seřídit LPG, protože jsem omylem dotáhl šrouby na vstřikovačích LPG, což mi tedy v HL Propan opravili zpět, nicméně po jejich seřízení mi auto bralo 20L lpg na 100km... Začal jsem do toho tedy vrtat sám a teď už se nedá hovořit o provozu. LPG jsem tedy vypnul a jezdím na benzín, což mě začíná docela "pálet".
Jsem z Ostravy, ale nemám problém s tím dojet někam 200-300km. Pro kvalitní seřízení udělám opravdu cokoliv.
Mockrát díky za tipy.
janys
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: úte 21.11.2006 01:00

#2 Příspěvek od janys »

JaraX :-)
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#3 Příspěvek od Bembik »

K JaraXovi bych rád zajel, ale nejspíš toho má hodně, takže hledám alternativu, protože se to fakt nedá...
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#4 Příspěvek od MUF_IV »

Sorry za otázku mimo, ale co je to za motor, tech 20 v LPG jezdis město ? a kolik na dálkové. Jen se ptám protože pošilhávám taky po E65 745 nebo 760 ale tam prej nejde LPG.
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#5 Příspěvek od Bembik »

Je to 745ka (N62), normálně jsem jezdil za cca 14 plynu kombinovaně, ale dělal jsem pořádek pod kapotou a podotahoval jsem si vstřikovače plynu (seřizovacím šroubem), takže jsem jel do HL propan, kde mi je zkalibrovali, ale absolutně neumí seřídit plyn. Pak jsem začal laborovat já a takhle to dopadlo, takže hledám, hledám :-(
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#6 Příspěvek od Bembik »

Nikdo teda neví jo? :(
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703

#7 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

zkus flipflopa...je u Písku...kontakt kdyztak přes Snejka nebo flipflopovi písni SZ
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#8 Příspěvek od Filozof »

Máš co za systém LPG ? MAGIC 2 nebo 3 ?

Do HL PROPAN už nikdy nejedu ... loni jsem jel na dovolenou a měl jsem problém s vypínáním LPG na benzín a furt jsem nevěděl proč ....borci si pohráli s diagnostikou na LPG a já vyrazil ráno do chorvatska spokojen, že pojedu s autem které je v pořádku

Strašně zjištění bylo když po 300km na mě blikala rezerva ....nechapal jsem co se děje ..nabral jsem v Madarsku plnou a zjistil že spotřeba je 14-15litru s 525i lehkou nohou po dálnici ... Tak nasranej z dovolené jsem se ještě nikdy nevrátil ...
A borci z HLPROPAN na mě čuměli že prý každé silné BMW žere 15litru/100.... dělali si ze mě prdel a zkoušeli to ukecat ...
Takže HLPROPAN v BRNE nikdy už.

A zjištění po dovolené bylo že ty hovada v HLPROPAN nastavili obohacení LPG kolem 30ti procent ....auto žralo jako prokopnutý .... tam kde jedu 8-9litru bylo 14-15litru/100km s lehkou nohou... a každých 350km tankování místo 650-700km. Koupil jsem si interface a nastavil si to sám zpátky.

Takže možná stačí doladit přes kabel. Pro někoho to bude hračka na 15-20min možná pul hodinky....
Sežen někoho z okolí kdo ti to přenastaví nebo si sežen kabel a nauč se to sám - základy se dají pochopit během chvilky.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

no musím si vyškolit nějaké seřizovače, tady je to fakt špatny a seřidit plyn umí malo kdo.
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#10 Příspěvek od Bembik »

Nejspíš vyřešeno :-) JaraX proškolil - tímto mu veřejně děkuji :-) A pokud by někdo z Ostravska potřeboval seřídit :-D Tak není problém :-D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#11 Příspěvek od Filozof »

Bembik: Čím to tedy bylo mužeš to aspon nějak slovně vyjádřit co jste vše přenastavovali ?

Na co vše jste šahali atd ? Myslím si že budu hned v obraze i ostatní co mají kabel nebo to párkrát viděli ... díky :)
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#12 Příspěvek od Bembik »

Shodli jsme se na tom, že stávající vstřikovače Valtek 30 jsou KO, takže jsempořídil Magic FX a super. Jen jsem tam dal trysky 2,8mm a myslím, že s 2,4kama by to bylo lepší...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#13 Příspěvek od Filozof »

co spotřeba a jakej je chod auta celkově ? táhne to plynule až do omezovače ?
se to přepočítává velikost trysky někde jsem měl jak se to počítá ...

http://www.elpege.cz/lpg-cng-software/lpg-lovtec/

tady je software ke stažení na seřizování a nastavení LPG různých výrobců.

Ale nemohu ted najít ten přepočet ...někde to tam bude v manuálu velikosti trysky .
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od JaraX »

oni to ale počítaj podle vykonu, a to je nahovno, N62 motory sou hodně optimalizovany, tam to nemužeš počítat přece stejně jak u ameriky,
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#15 Příspěvek od Bembik »

Co se týče výkonu, tak to prakticky není ani poznat - přechody jsou plynulé a valí to až do omezovače. Spotřebu mám nyní 14l (plná-plná), ale najel jsem jen cca 120km. Takže to budu kontrolovat a uvidíme, pokud by se vyšplahla přes 16L, tak sáhnu po těch 2,4mm tryskách..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

ja bych to udělal hned, máš malej tlak
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#17 Příspěvek od Filozof »

nevíte kde sehnat reduktor na LPG MAGIC 2 nějakej silnej na 525i ?

Mám měnit membránu ale ten reduktor stojí novej stejně jak membrány ...

Bral bych klidně zánovní silnější - ten muj je o něco slabší a rozdíl je poznat ...hlavně ted kdy membrány jsou na výměnu ...

pokud někdo máte za 500kč nebo podobně bral bych. :)
Bembik
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: ned 30.09.2012 00:00

#18 Příspěvek od Bembik »

Tlak tedy zvednut na 1,2, seřízeno a kombinovaná spotřeba 13,9 (dle tankování plná-plná).
Super tedy :-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

idioti plynaři montujou to roky a neumí nastavit tlak
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#20 Příspěvek od Filozof »

745i s LPG jezdí za 13,9 LPG ? pěkné ... :)

Dálky nebo kombinovaná ? a jak jezdíš at mám trochu informace o tomto za kolik dokáže třeba dálky, město kombi ... :-)
Odpovědět