chlazení sedačky využiješ častějc...
masáž není masáž v pravém slova smyslu...jsou to dva polštáře v sedáku...který se střídavě nafukujou...někteří jedinci to označujou jakou, že ti někdo šahá na prd** mělo by to ulevit zádům na delších trasách, tím že nemáš strnulou páteř, ale defacto se pořád hejbeš...není to nepříjemný...ale při cestování po Praze to nepoznáš....při cestě 300km už asi joo...a smysl to má když jezdíš třeba ČR - Německo apod...
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second car : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009
okej, dík... a ještě jedna pitomá otázka. Vím, že na E38 byla domácí diagnostika celkem komplikovaná, ne všechno se chtělo spárovat a devadesát procent konektorů na trhu nefungovalo. Je s E65 situace lepší? Lze například použít ten bluetooth bazmek, co se píchne do OBD2 a načte se to přes nějaký normální program (ne Carsoft z roku nebreč)? Že bych si zkusil načíst kódy sám a neotravoval tím členy
diagnostikovat si to mužeš sám, ale pokud máš blizko nějakyho schopnyho člověka je vždy lepší jednou za rok zajet za ním, měl jsem tu už strašných lidi co si diagnostikou dojebali auto a někdy to stalo pěknych par tisic kč.
odvětraváne sicny jsem se naučil používat víc jak klimu, sednu, je mi horko, šup odvětrávání, je mi opravdu moc horko tak ještě klima. masážě člověk na 100km cestě opravdu nevyužije, ale na cestě z něměcka jsem byl nadšenej.
Diagnostika pokial ju mas a vies co snou treba robit a hlavne ako tak usetris vela casu a penazi - vlastna skusenost.
Potom ked mas v garazi 3-4 BMW tak to je uplne super, nehovoriac otom ze ked ides kupit nejake a sam si to napichnes atd..., na druhu stranu ked zase pride kupec a hned mu to napichnes tak vidi sam a predaj je hned jednoduchsi - vlastna skusenost.
Nikdy som nemal moznost masaznych sedaciek az pokial som z Holandska nedoniesol e39 540i v individuali a bomba vazne bomba po ceste domou.
Moja 540i je nalozena ale masaz nema je to asi jedina vec co nemam.
Potom ako pisem mal som moznost vozit sa vikend v investorovej 740d tak som zistil ze masaz je neodmyslitelna pri cestovani na dialku a viac menej vtedy som zistil ze jedine 7er - e66
Diagnostika není nějakej velkej problém, já mám inpu a kabel od Icebleda, na jednoduchý problémy, podívat se jak běží motor, vypsat chyby atd perfekt, při představě že bych s každou píčovinou na vzduchovém podvozku muse někde jezdit, bych se asi posral, ale zas na druhou stranu jsem na něm vychytal všechny dětský nemoci a můžu říct že jsem v tomto dost daleko, jinak stejně vždycky zavolám JaraXe a když jsem u něj nechám si to napíchnout, jsem jen amatér a spoustě věcí nerozumím do nějakého kódovánání nebo nastavování bych se nepustil. Inpa je v tomto super a je i trochu blbuvzdorná.
Toto iste presne mam aj ja, taktiez od IceBlade a zatial som nemal vobec ziadne problemi okrem manzelkynej 530d ktora je prelomova a tam je inak pinovyny konektor ale inak super, kto nema nech si obstara.
Na ten diag se právě ptám z toho důvodu, že bych si to nějak připravil, až půjdu příští týden (snad) nějaká auta očíhnout... zatím jsem ale teda z nabídky dost zklamanej Chápu, že je to dílem moje vina, protože chci naložený auto jen za 250... s půlmíčem by se asi vybíralo líp
MOD fishmaker : už stačilo s těma sociálníma sedmama...ostatní si uměj vybrat líp než co jim tu sem házíš za inzeráty
zle pochopene!!! nikdy som ani len nenapisal aby si ju niekto kupil alebo uvazoval nad nima, je to len nahlad co sa da kupit a co sa inzaruje, takze ako obvykle najprv robim potom myslim no ale co uz, ze ano, miesto toho napisat hned ako prvy ze im to ponukam atd... ach boze moj
Vsetky auta v Ackach spatne nebudu, len najst ten spravny kus nejaky cas zaberie a sanca je mala . Ak chces lacnu 760ku tak sa nan chod pozriet. Hlavne pozor na typicku taktiku Acok - auto nieje v bazaru, je nutne zaplatit nejaky vratny poplatok a nechat previezt. Potom sa ukaze ze napriek rezervacii sa auto predalo a chcu cloveka natlacit do ineho auta, co v tvojom pripade zjavne nehrozi. Prva otazka na nich musi byt ze chces vidiet protokol o stavu vozidla hned na zaciatku (davaju to podpisat uplne na konci), aby si si obzrel vsetky tie nedostatky co tam maju vymenovane .
"Had v autě
Úspěšně jsem reklamoval hada v autě. Byly rozebrány sedačky, jestli had nenakladl vajíčka. Naštěstí nebyl jedovatý, had pocházel z Kanady.
Lukáš Mráz, Boží Dar"
janys : podle popisu vypadá dobře fotky celkem vpohode...ted uz jen skutecny stav odpovida popisu...jinak pokud na ni mas tak sup pro ni...na miste mozna jeste nejakou slevu ukecas
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second car : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Jo, se svými znalostmi němčiny budu fakt ukecávat... já budu rád, když se dotážu na převozky Ale jo, až na ty kola se mi líbí... a je otázka, jak chceš takhle odhalovat nějaký vady na podvozku a tak
Navíc teď to bude v českých autobazarech plný aut, který "zaručeně nikdy nebyly vytopený"
To je fakt dobre, akurat pri tej cene by som mal obavu co su tam za skryte problemy, treba byt pripraveny na sklamanie. Edit: dival som sa na ten VIN kod na http://www.zkontrolujsiauto.cz/autotracer-o-historii-vozidla a neexistuje ziaden zaznam. Najskor sa jedna o dovoz po havarke, v CR s tym nikto nejazdil.
Tiez sa pozeram po 760Li, avsak skor po tych od r 2005 do 150tis km, vyzsia cena mi nevadi (pocitam s cenou zhruba pol mega). Povodne som uvazoval i 750i, ale V12 bude lepsi, tizsi a maju lepsiu vybavu. Chcelo by to zalozit vlakno kto kazdy tu vlastni 7mu a spravit nejaky zjazd .
Mam v nemecku jednu 760Li vyhliadnutu, i par zaloznych, ale tie zalohy niesu az tak dobre. Prekvapujuco sa E66ky celkom predavaju. Ak sa preda tak bude problem a mozno budem musiet ist do Audi A8 D3 W12 (mam vyhliadnutu prezidentsku) .
Já jsem si před 3 týdny 760Li pořídil, zatím naprostá spokojenost. Motor neuvěřitelně tichý a krásně táhne v nízkých otáčkách. Kupoval jsem rok výroby 05, provoz leden 06 za 400tis. Najeto 220 tis., podle Jaraxe super stav. Asi bazárník nekecal a o to auto se někdo fakt hodně staral Jinak Audi W12 nedoporučuji. Taky jsem s tím nápadem koketoval, ale známý jí měl cca půl roku a totálně do ní finančně vytek na opravách. Po tom co do ní narval cca 150 tis a myslel, že je vše v cajku, mu motor začal žrát olej. Tak jí před týdnem radši poslal do světa. A to bylo auto se serviskou, fakturama, první majitel v CZ. Je to teda zkušenost jen jednoho člověka, ale už kvůli tomu, že díly na A8 W12 jsou neporovnatelně dražší než na E65/66, bych do toho nešel.
By mě zajímalo, jak tady všichni natrefujou na ty sedmy v super stavu... já jsem si pročetl fórum a připadá mi, že jsou všechny auta vraky a jenom když seženete Jaraxe, tak ten vám někde vyhrabe nějakou navoněnou leštěnku
no na 760tku je to dost holátko...ale ano máš pravdu, že třeba alcantarovej strop to má ve standardu...to seženeš levnějc dodělat si třeba vyhřejvanej volant
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second car : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009