To vim! Zhodim tu plechovou cepicku a prez stredici diru v litaku prostrcim orech a s autem nazemi to povolim ... me spis zajima jak je tam celej ten naboj zkompletovanej ... na e39 je na 4ech šroubech ... tam je to sranda ... ale e38 tak moc neznam ... Proto se ptam.
Je mi to jasný jak povolit matku, spíš me zajímá jak s tím nabojem dolů? Jestli to jde blbě, za pomoci stahovaku kterej nemám bo jestli to půjde dolů samo ... ?
KKKuba píše:proč by to měl povolovat když je tam kolo? Vzadu je to jasný, ale vepředu to není třeba, byť je to tak lepší...
Např. proto, aby to tou silou nesundal z kozy.
Pokuď si někdo zvedne auto tak blbě že ho tímhle shodí tak je to na pováženou, ale jako argument to beru...
Ohledně náboje-dolů jde i bez stahováku, problém je pokuď na trnu zůstane kroužek z ložiska, pak je to kumšt dostat pryč. Musel jsem ho řezat flexou, nešlo to jinak.. Je to o náhodě(a stavu auta), každopádně někde na parkovišti ti nedoporučuju to dělat...
Autodilnu (sloupák) k dispocici nemam ale bydlim v rodinnym dome, garáž s vydlážděným vjezdem, mam 3x zvedak hydraulicky s pojezdem, 4x stojiny a kliny z náklaďáku .... Dělám si standartně olej v motoru, v automatu, brzdy a pododobně ... Jak se zakládá a jistí auto aby nespadlo vím Takže je možnost to "poklepem" kladívkem zhodit nenásilnou cestou? Mám nahrkaných cca 200 000 a soudim že ty ložiska jsou original takže to asi nic příiemnýho nebude... :-/
Není! Na svoje auto nenechám zadnyho fusera sáhnout! Všechno si dělám sám a nemám problém to zvládnout. Jediný co jsem teď chtěl pár poznatků od někoho kdo už to dělal!
Ložiska na e39 jsem si udělal úplně s klidem ale tam je ta konstrukce trošku jiná ...