Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 - 745i vs 750i FL
Přesně jak píše jarax.
kdybys jezdil na LPG ušetříš 8-9000kč měsíčně a za 3roky ti to udělá jednu pěknou 750i za 3kila.
Ted se chováš stejně jako bys každej třetí rok koupil 750i a hodil ji ze skály.
a za další 3roky další 750ka ... není to škoda jen díky tomu že jezdíš na naftu ?
Jaraxi někdo holt rád rozhazuje prachy a nevymluvíš mu to tak to prostě je...
Já jezdil na benzín první měsíc a když jsem viděl 13 000kč v luftu hned bylo jasno ... LPG je úžasná věc a to ceny byly na 11kč za 1litr lpg a benzín za 26-28kč
kdybys jezdil na LPG ušetříš 8-9000kč měsíčně a za 3roky ti to udělá jednu pěknou 750i za 3kila.
Ted se chováš stejně jako bys každej třetí rok koupil 750i a hodil ji ze skály.
a za další 3roky další 750ka ... není to škoda jen díky tomu že jezdíš na naftu ?
Jaraxi někdo holt rád rozhazuje prachy a nevymluvíš mu to tak to prostě je...
Já jezdil na benzín první měsíc a když jsem viděl 13 000kč v luftu hned bylo jasno ... LPG je úžasná věc a to ceny byly na 11kč za 1litr lpg a benzín za 26-28kč
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
vylozene k tematu
autor se na neco ptal a pro "zmenu" tu vznikl flame... sypejte si tam treba uhli nebo si vozte pod kapotou malou jadermnou elektrarnu. S LPG ma jarax samozrejme pravdu, ale autor je ten kdo se na neco ptal 


...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Don má pravdu máme řešit téma a ne se tady poštuchovat.
Za mě osobně bych šel pokud by byla pěkná 750i FL protože vypadá líp jak ze předu tak ze zadu, je novější , 750i jede líp jak 745i.
Lepší zustatková hodnota a taky většinou lépe vybavené ikdyž to není pravidlo.
Jak někdo psal záleží na stavu auta a jistě bych raději připlatil za pěknej kousek z německa které jezdilo po pěkných silnicích než tady českou mnohem více opotřebovanou 7mu.
Ceny se pohybují rozdílně od 250-350tis. se dá koupit pěknej kus.
pokud se koupí po velkém servisu asi ideální koupě ale těch taky moc není.
Je krize a ceny padají dolů takže občas se objeví zajimavej kus za luxusní cenu.
Asi bych hledal klidně pul roku než bych narazil na top stav.
Za mě osobně bych šel pokud by byla pěkná 750i FL protože vypadá líp jak ze předu tak ze zadu, je novější , 750i jede líp jak 745i.
Lepší zustatková hodnota a taky většinou lépe vybavené ikdyž to není pravidlo.
Jak někdo psal záleží na stavu auta a jistě bych raději připlatil za pěknej kousek z německa které jezdilo po pěkných silnicích než tady českou mnohem více opotřebovanou 7mu.
Ceny se pohybují rozdílně od 250-350tis. se dá koupit pěknej kus.
pokud se koupí po velkém servisu asi ideální koupě ale těch taky moc není.
Je krize a ceny padají dolů takže občas se objeví zajimavej kus za luxusní cenu.
Asi bych hledal klidně pul roku než bych narazil na top stav.
Ještě abych rozšířil téma, co říkáte na 740i FL? výkon 306k se už blíží 745i...
Ještě mě zajímá, když mám 103 litrovou plnou nádrž + plný kufr, vzadu 2 lidé, není to auto přetížené?
Jaraxi, bývají problémy s DD nebo EDC? Řešíš často problémy na těchto systémech?
Done, můžu se zeptat, co všecko u tebe znamenal vstupní servis za těch 50k?
Ještě mě zajímá, když mám 103 litrovou plnou nádrž + plný kufr, vzadu 2 lidé, není to auto přetížené?
Jaraxi, bývají problémy s DD nebo EDC? Řešíš často problémy na těchto systémech?
Done, můžu se zeptat, co všecko u tebe znamenal vstupní servis za těch 50k?
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
m. olej + filtr, olej v automatu + filtr, palivovy filtr, vzduchove a kabinove filtry, baterka, oprava webasta (predchozi majitel nikdy nepouzil - netekl do nej benzin), pist zadnich dveri, nemrzka, doliti hydrokufru, zadni desky, svicky, civky membrany odvetrani a asi jsem na neco urcite zapomel
ceka me jeste sahara a rizeni. pak se dam do kosmetiky a bude paradni
nekdy se objevi v klubovkach
jinak si uvedom, ze to auto ma pres 2 tuny. 745 uz dokaze pekne zahybat. myslim, ze FL verze 750 je daleko lepsi a spolehlivejsi, ale proste take o dost drazsi.
ceka me jeste sahara a rizeni. pak se dam do kosmetiky a bude paradni


jinak si uvedom, ze to auto ma pres 2 tuny. 745 uz dokaze pekne zahybat. myslim, ze FL verze 750 je daleko lepsi a spolehlivejsi, ale proste take o dost drazsi.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř 30.06.2010 00:00
Nechci jiz dale podporovat diskuzi na tema plyn, nafta a benzin jelikoz jak je videt pomerne rozumne nazory tu jiz zazneli a stejne tak i ty mene rozumne.
Jen bych napsal ohledne plynu svou zkusenost a jedine co me na plynu vadi je v zime ze zamrza reduktor respektive neni mozno zasobovat motor dostatecnym mnozstvim plynu po urcitou dobu a dale ze plyn proste smrdi a je jedno jestli je leto nebo zima akorat v zime vice.
To jsou jedine dva problemy ktere jsem za rok uzivani lpg postrehl a nutno dodat ze ani jeden nebude uplne normalni jelikoz to auto sem jiz s plynem koupil a instalaci provedli lidi kteri tomu absolutne nerozumi bohuzel jako vetsina u nas a tudiz tyto problemy pripisuji prave montazi a serizeni.
Tudiz se chystam nekam na serizeni a celkovou prohlidku ale bohuzel zatim marne hledam nekoho kdo tomu rozumi dostatecne na to abych mu to sveril.
Nicmene k tematu ikdyz se v 7er nevyznam zdaleka jako par clenu tady tak muj osobni nazor je ten ze bych kupoval vuz podle stavu a to by pro me bylo nejdulezitejsi a v pripade 7er bych se dival i na vybavu.
Jinak osobne v cem kazdy jezdi je jen jeho vec ale vzdy kdyz slysim BMW motor V6/V8 benzin tak to je neco co nafta nikdy umet nebude a to vim o cem mluvim protoze zazitky ktere sem mel s V8 4,4 mi nikdy zadna nafta nedodala ikdyz to byly rychle auta nicmene toto opet neoceni kazdy.
Jen bych napsal ohledne plynu svou zkusenost a jedine co me na plynu vadi je v zime ze zamrza reduktor respektive neni mozno zasobovat motor dostatecnym mnozstvim plynu po urcitou dobu a dale ze plyn proste smrdi a je jedno jestli je leto nebo zima akorat v zime vice.
To jsou jedine dva problemy ktere jsem za rok uzivani lpg postrehl a nutno dodat ze ani jeden nebude uplne normalni jelikoz to auto sem jiz s plynem koupil a instalaci provedli lidi kteri tomu absolutne nerozumi bohuzel jako vetsina u nas a tudiz tyto problemy pripisuji prave montazi a serizeni.
Tudiz se chystam nekam na serizeni a celkovou prohlidku ale bohuzel zatim marne hledam nekoho kdo tomu rozumi dostatecne na to abych mu to sveril.
Nicmene k tematu ikdyz se v 7er nevyznam zdaleka jako par clenu tady tak muj osobni nazor je ten ze bych kupoval vuz podle stavu a to by pro me bylo nejdulezitejsi a v pripade 7er bych se dival i na vybavu.
Jinak osobne v cem kazdy jezdi je jen jeho vec ale vzdy kdyz slysim BMW motor V6/V8 benzin tak to je neco co nafta nikdy umet nebude a to vim o cem mluvim protoze zazitky ktere sem mel s V8 4,4 mi nikdy zadna nafta nedodala ikdyz to byly rychle auta nicmene toto opet neoceni kazdy.
jimmyhendrix
- LPG ti musi fungovat i když bude -40C, pokud je ohřatej motor a máš OK termostat tak to prostě pojede i v extremním mrazu, něco máš špatně
- LPG nesmí unikat, máme dokonce takovej "čuchač" a při revizi se auto obejde a najde i uniky plynu ktere nejsou citit, někde budeš mít volnou sponu
ovšem říkam si když máš tydle dva prusery zaraz, tak si radši rychle někam zajed. odkud jsi?
- LPG ti musi fungovat i když bude -40C, pokud je ohřatej motor a máš OK termostat tak to prostě pojede i v extremním mrazu, něco máš špatně
- LPG nesmí unikat, máme dokonce takovej "čuchač" a při revizi se auto obejde a najde i uniky plynu ktere nejsou citit, někde budeš mít volnou sponu
ovšem říkam si když máš tydle dva prusery zaraz, tak si radši rychle někam zajed. odkud jsi?
Peeter píše:Ještě abych rozšířil téma, co říkáte na 740i FL? výkon 306k se už blíží 745i...
Ještě mě zajímá, když mám 103 litrovou plnou nádrž + plný kufr, vzadu 2 lidé, není to auto přetížené?
Jaraxi, bývají problémy s DD nebo EDC? Řešíš často problémy na těchto systémech?
Done, můžu se zeptat, co všecko u tebe znamenal vstupní servis za těch 50k?
740i je asi jedina motorizace s kterou jsem v E65 nejel, ale osobně si myslím že to bude stejně nahovno jako její předchudce 735i která je super, ale bohužel nejede vubec odspoda a musí se strašně (rozuměj do 3 tisic) točit. nejvíc je ten rozdil vidět ve městě 745i vs 735i, tam kde ma 745i 1500 otáček, má 735i tak 2300,
jinak většina těch aut ma nivelaci a je mu jedno že je přetižený, prostě si dofoukne zadní tlumiče, 103 litrů nádrž važí tuším 45kg, a 103 litrů LPG je 60kg, takže nějakych 105kg navíc, to zas není tolik,
EDC jsem řešil jednou (špatnej tlumič) da se koupit z polska
DD jsem řešil dvakrat, jednou hadice za 2ku, podruhe prasklej celej přední DD, sehnal jsem ho za 3 litry, ale majitelovi to přišlo moc, tak radši jezdil uplně bez stabilizatoru

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř 30.06.2010 00:00
JaraX píše:jimmyhendrix
- LPG ti musi fungovat i když bude -40C, pokud je ohřatej motor a máš OK termostat tak to prostě pojede i v extremním mrazu, něco máš špatně
- LPG nesmí unikat, máme dokonce takovej "čuchač" a při revizi se auto obejde a najde i uniky plynu ktere nejsou citit, někde budeš mít volnou sponu
ovšem říkam si když máš tydle dva prusery zaraz, tak si radši rychle někam zajed. odkud jsi?
- Ono ano mas pravdu termostat mam v poradku ale ten problem se projevuje tak ze staci aby bylo -2 venku a nastartuju studeny auto a jedu tak proste jednotka ( Stag 300+ ) je nastavena aby prepinala na plyn pri teplote 35stupnu a tak se to prepne a pak proste auto jede na 5/4 valce proste jak kdyby nebylo schopno dodat dostatecne mnozstvi plynu takze musis vypnout motor nastartovat znovu na benzin a je po problemu jinak pak az se motor poradne prohreje na provozni teplote pak uz bez problemu nicmene jakmile je nad nulou ten problem nenastava.
- Kdyz jsem delal posledni revizi plynu tak mi to typek obesel s merakem u nadrze a v motorovym prostoru neboli okolo reduktoru a hadic a rikal ze to je cajk nicmene jak moc se mu dalo verit tezko rici. Jestli plyn unika nejsem schopen posoudit ale vim ze ten plyn byva citit a nemyslim ze by to bylo uplne normalni.
Jinak jsem z Brna
Ještě mě napadlo pár dotazů, jedná se o problémy, o kterých jsem četl u 745i:
Bývá u 750i FL taky problém jako u 745i s tou hadicí chlazení, která je někde v motoru, jak se musí tahat motor ven, popřípadě vyměnit za teleskopickou hadici?
Problém s protékáním oleje přes těsnění ventilů a tudíž nadměrné kouření? 750i vs 745i?
Bývá u 750i FL taky problém jako u 745i s tou hadicí chlazení, která je někde v motoru, jak se musí tahat motor ven, popřípadě vyměnit za teleskopickou hadici?
Problém s protékáním oleje přes těsnění ventilů a tudíž nadměrné kouření? 750i vs 745i?
se zustatkovou hodnotou bych to neprehanel pokad koupis o 50t levneji 745 jak 750 tak ve finale provaris min na starsi koze ,o). Ale sam pujdu do fl... Plyn mam v soc 5er a jarax me zjebal proc otravuju na serizeni po ujeti 2000km kdyz to auto slape jako hodinky... Nic necitim (plyn) a jezdim za 1.8kc vs 3kc s benzinem, vykon z 99% stejny.. Naftu urco neber, ta patri do kamen.. Mel jsem 530d ale prechod do benzinu, nadhera, to ticho
A nebojim se ze se mi zesere turbo a spol coz jsem kazdou jizdu s ropakem napinal usi na sebemensi novy zvuk.. To me dost sralo.. enjoy it 


Peeter píše:Ještě mě napadlo pár dotazů, jedná se o problémy, o kterých jsem četl u 745i:
Bývá u 750i FL taky problém jako u 745i s tou hadicí chlazení, která je někde v motoru, jak se musí tahat motor ven, popřípadě vyměnit za teleskopickou hadici?
Problém s protékáním oleje přes těsnění ventilů a tudíž nadměrné kouření? 750i vs 745i?
Ahoj, odpověď na tohle by mne taky zajímala, jelikož taky uvažuji o koupi 745i/750i. Jinak kolik stojí výměna té trubky v motoru?