Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e38 728i - automat neřadí jak má

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Viky »

Kluci začal me trošku zlobit automat . Když se rozjíždím třeba ze světel tak v pohodě odřadí co má ale když mu nalozim treba v 80ti na sjezdu z dálnice má zařazenou třeba 5ku, slapnu na kickdown, v pohodě odřadí dolů treba na 3ku, auto vystřelí ale jakmile sundam nohu z plyny tak tam kvalt zůstane a 4ku a 5ku se mu už řadit nechce. Když prepnu na manuál tak tam ty kvalty ručně jdou v pohodě. Přijde mi že to auto nepozná že jede z kopce a neví co dělat. V zimě jsem ji lehce tuknul na predek ale nic hroznyho, pytle nesly ven, šavle netknuty .. co by to mohlo byt? Diagnostika převodovky bez chyb, olej a filtr delanej cca 30 000km zpět.
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Viky »

Adaptace vymazany, změna žádná ...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Snejk »

mno jde o to jestli radit nechce vubec a nebo jestli nahodou to neni uplne normalni.... protoze kdyz das kickdown tak to z5 na 4 a 5 nepodradi ale vcelku dlouho si to drzi (ceka dalsi agresivni jizdu) musis pak seslapnout pedal na normalni jemnej plyn (jemna jizda) a on pak po chvili pochopi ze uz dal se nepojede rychle a zaradi....
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Viky »

Snejku my si nerozumime, jak se zachází s kickdownem vím ale problém je ten že když vyjedu pijánko na statovku, seslapnu plyn cca do 1/2 a jedu naklid tak vše funguje jak má. Ale jakmile treba v 70ti slapnu na plnej, podle potřeby si podradi o kvalt (ne vždy) a když plyn proslapnu prez kickdown podradi okamžitě treba o 2 kvalty, cca za 2 vteřiny začnu ubírat treba až jen na 1/3 seslapnutyho plynu, navíc při jízdě z kopce a zůstane tam treba 3ka, motor ve vysokých otáčkách a ražení nahoru se nekoná ... On by měl po odstavení plynu okamžitě odradit vše co muze aby stáhl otáčky na minimum ne?
Odpovědět