Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

dotaz ohledně e38 740i 1999

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Brnda
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: ned 20.11.2011 01:00

#1 Příspěvek od Brnda »

ahoj, byl jsem kouknout v bazaru na tuto krasavici...
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
ANo uz má něco za sebou, ale spoustu aut, co jsem viděl v bazarech byla fakt prohnilá, tady je chycen zlehka jeden límeček a řidičovo dveře...
Šrámy nepočítám, je to starý auto a určo se něco objeví pokaždý..
JEl jsem ji projet, můžu říct, že auto ačkoliv stálo s vymlácenou baterkou hodně dlouho, chytlo na brnk, z vejfuku vyšlko pouze prvotní zadýmení ale pak nic. Motor byl zpočátku hlučnější, ale po pár minutách jsem ho přestal slyšet, prostě jakoby ho někdo vypl..
Sedl jsem dovnitř, a první co mi bouchlo do očí bylo nefungující displej na budíkách(kolik může stát oprava?) dále svítilo abs a esp, a airbagy, nevím zda to mohlo být způsobeno dlouhým stáním, majitel bazaru mi říkal, že to bude na srs nejspíš zátěžák v sedačce, a abs, že svítí jen občas, někdy jede jak má a někdy prostě nejde vůbec, možná to je jen čidlo.
NAstala jízda, nejprve z lehka než se to prohřeje, převodovka byla zlehka cítit když zařadila, nevím jak to má být cítit či necítit, prostě bylo jemný škubnutí ale to mi dělá i passat a to mám převodovku po GO. Motor si ševelil, tankodromová cesta co byla zvolena majitele, tu auto přeplulo doslova, žádný mlácení ani šramocení od náprav, auto jelo hezky rovne a to i pri prudkém brždění.
No po cestě zpět na bazar jsme najeli na rovinku at to muzu prislapnout, zkusil jsem ot tedy, nevím co to mělo zařazený za kvalt, ale při plném plynu se tomu zas tak moc nechtělo hejbat, nevím zda je to tím, že to je těžký auto, ale po kickdownu to najednou začalo docela krásně zrychlovat. Kickdown byl bohužel se škubnutím od převodovky, ale auto ani neprohráblo nic, prostě plynule zrychlovalo a i v plnejch pak řadilo jak má, s jemným škubáním. Po příjezdu na bazar, jsem to jeste prohlížel, koul sem na motor, byl špinavý, pod víkem vypadalo že to prosakuje, ale nikde nic zásadního.
Jen sem se chtěl optat, zda toto auto někdo nezná a případně co stojí takov ý nejběžnější opravy a díly na toto auto, příklad, přední náprava, brzdy, rozvody, svíčky atd, případně co vydrží ten náhon na zadek. KDyby mi tu mohl někdo trošku poreferovat, hledám v různých forech a je toho mraky a na me je to az moc informací a ztrácím se v tom. Každopádně zvuk V8 je nádhera
Kukace
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: ned 06.02.2011 01:00

#2 Příspěvek od Kukace »

Nez takovej hnus si vem radsi nejakou tady z klubu.
treba tahle odpovida te tvoji cene.

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=121953
kalashnikow
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: úte 14.06.2011 00:00

#3 Příspěvek od kalashnikow »

Dečka by odpovídala, dále ABS - občas odejde jednotka a někdy jen čidlo, někdy i diagnostika píše čídlo a nakonec je to jednotka.

Zátah toho auta nejlíp poznáš na 2, pokud to jede jako hovado tak to je v pořádku. Aspoň tak si to pamatuju ze své 740i, zkus se taky svést jako spolujezdec, tam to třeba lépe ucítíš.

A jinak převodovoka by měla velmi lehce škubnout max pár zařazení po rozjezdu (cca 3), když je zahřátá, tak i kickdowny by měly být hladké.
Odpovědět