Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e38 - k čemu jsou na automatu volby S / A

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#1 Příspěvek od dexter »

Kluci mam automata a žádné zkušenosti.Vedle řadičky je tlačítko s tím S - A . Co to je??? Jestli mi můžete povysvětlovat nějaké informace,bylo by to v pohodě. A nemá někdo z vás náhodou 2,8i? Jestli jo,potřeboval bych vidět co nejdetailnější foto motoru a všeho kolem něj.Myslím,že tady něco schází a myslím,že je toho docela dost.
:Confused2:

Všem předem děkuji
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#2 Příspěvek od DOEMIXXX »

S je SPORT rezim, das do tam kdyz mas zarazenej stupen D (Drive), na displeji pod budikama se di rozsviti S a kdyz zmacknes plyn na doraz k podlaze (je tam jeste ani ne milimetrova prodleva), kterou kdyz domacknes, tak zajies peklo :wink: a to A je nejspis na vypnuti S....sam mam automat kratce, ale snad ti to pomuze :)

Jo a jeste k S rezimu, zere jak krava :lol:
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#3 Příspěvek od Fugo »

Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Klubové ID: 166
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Hitman »

a to plati i pro tiptronic ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

Hitman píše:a to plati i pro tiptronic ?
ty máš BMW S tiptronickem? :lol:
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#6 Příspěvek od Birkoff »

Hitman píše:a to plati i pro tiptronic ?
Sport/Manual je snad jasný a Adaptive (nebo jak) je na D automaticky.
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Klubové ID: 166
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Hitman »

JaraX píše:
Hitman píše:a to plati i pro tiptronic ?
ty máš BMW S tiptronickem? :lol:
je to nejaky tronic ne ? :lol:
Michelin
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: čtv 09.11.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Michelin »

Jeste ve skalní příznivci sejmou :-D dneska je moderní tomu rikat steptronic :) i kdyz je to vpodstate to samy :) :)
Mafa
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: ned 05.11.2006 01:00

#9 Příspěvek od Mafa »

Měl bych dotaz ke steptronicu, když se využívá manuální režim, zkracuje se životnost převodovky nebo ne?:-) Jezdím z 99% na D, ale jsou situace, kdy třeba odbočuji do kopce jedu 40 na 3 a převodovka než zjistí ten kopec a podřadí 2, tak se mi to zdá že je to zbytečně ten motor podtočený chvilku a zajímá mě,když stejně ta převodovka pak podřadí zda nevadí,když si to přepnu na manual a podřadím si sám předem? Nebo jí mam nechat at si to dělá jak chce a jezdit dál stále na D?:-) Jde mi jen o tu životnost, kdybych třeba po městě občas využíval manualní režim jestli jí nějak nebudu zkracovat život?:-) Díky
Srandik32
Registrovaný
Příspěvky: 605
Registrován: úte 19.12.2006 01:00
Bydliště: Chodov u Karlových Varů
Klubové ID: 860

#10 Příspěvek od Srandik32 »

Sice jezdím furt na D nebo S,ale kdybys něco udělal špatně,co by se převodovce nebo motoru nelíbilo tak i v manuálním režimu si sama přeřadí tak aby se něco nepokonilo.
Mafa
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: ned 05.11.2006 01:00

#11 Příspěvek od Mafa »

Diky za odpoved. Jen jsem myslel aby při manualnim rezimu to řazení pro převodovku nebylo naročnejsi a neopotrebovavala se nejak vice, nez když si to řadí sama, tak snad to tak není :-)
Odpovědět