Nezlob se na mě, ale citoval jsi můj příspěvek, což znamená, že na něj přímo narážíš. Tak to teď nezachraňuj a nepiš že jsi to myslel na předchozí diskusi.
Souhlasím s tebou, že 730d nepojede nikdy jako 750i. To je zřejmé i děcku, ale ona 750i nepojede tak jako 760i...takže asi tak...a můžeme takto pokračovat až k Veyronu...měj prosím tě rozum...
Kdyby diesel nepatřil do vlajkové lodě, tak jej BMW úspěšně neprodává..ale ty jsi asi chytřejší, oni jsou fakt blbci že dávaj do 7er naftu. Prostě pokud se ti líbí velkoobjemovej benzin, tak si jej pořiď a nevnucuj někomu svoji myšlenku. Svezl jsem se skoro v každém novém BMW, všechny nové modely v Renocaru zkouším a vím, jak přeplňovanej osmihrnek jede.
Zakladatel chtěl poradit auto na dlouhé cestování, pohodlné na velký roční nájezd. Tak jsem mu jen poradil. Ostatně 730d měl v seznamu kandidátů.
A věř tomu, že motor v 730d je hodně slušnej a se sedmou dost cvičí. A ta spotřeba je docela důležitá, já na ty "banány" na rozdíl od některých mám, ale vím co stačí na běžné ježdění. Proto jsem si pořídil 630i, i když je to nejslabší motor vtomto autě. Prostě mně to na normální ježdění stačí...a oproti 730d je to pěknej lenoch.
Přečti si po sobě za c)...píšeš, že se u 7er neřeší spotřeba, že jo to poslední, co by mělo potencionálního zájemce trápit, ale vzápětí píšeš že předělání na LPG je v pohodě a že to není k vůli tomu, že by majitelé neměli na benzin


Předělávaj to na LPG proto, že chtějí jezdit ve slušném, pohodlném, výkoném autě s relativně slušnými náklady a současně jim záleží na spotřebě, protože si umějí spočítat úsporu.
Jo a nedoporučoval jsem nikomu 730d s velkým nájezdem. Doporučoval jsem tuto motorizaci v F01, pokud na to tazatel má. Dá se koupit pod mega s nájezdem cca 50tis. Jestli chce jít do něčeho staršího, tak samozřejmě benzín, za mě M54 v 530i
Jinak jsem se tě nechtěl nijak dotknout, tak se případně omlouvám
