Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: stř 09.05.2007 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem si tu procetl celych 40 stran a zajimave
Me se vzhledove libi o hodne vice E60, vypada to jako novej model, plno lidi co to neznaji tak si reknou u E60 ze jde o novou karu, ale u E65 si rekne kazdej ze je to klasickej starej baworak. Je takovej usedlej. Design si teda myslim ze ma E60 jednoznacne lepsi. Kazdopadne jsem nesedel ani v jednom aute, takze porovnavat nemohu, jen vizualne.
Mel bych dotaz ohledne automatu u E65, nikde se o tom moc nepise, nebyvaji s tim problemy? Nebo je lepsi pocitat s repasem?
Abych rekl pravdu, ted na jare chci kupovat nove auto, a rozhoduji se mezi
X5 E53
5er E60
a kupodivu i 7er E65.
Nikdy jsem si nemyslel, ze tu sedmu do vyberu zahrnu, ale jde mi v prvni rade o BEZPECNOST, a to vice splnuje evidentne sedma. X5 na tom bude asi lepe, ale tezko rict.
Rozhodovani mam opravdu tezke a zatim nejsem prikloneny k nicemu vice co mene..

Me se vzhledove libi o hodne vice E60, vypada to jako novej model, plno lidi co to neznaji tak si reknou u E60 ze jde o novou karu, ale u E65 si rekne kazdej ze je to klasickej starej baworak. Je takovej usedlej. Design si teda myslim ze ma E60 jednoznacne lepsi. Kazdopadne jsem nesedel ani v jednom aute, takze porovnavat nemohu, jen vizualne.
Mel bych dotaz ohledne automatu u E65, nikde se o tom moc nepise, nebyvaji s tim problemy? Nebo je lepsi pocitat s repasem?
Abych rekl pravdu, ted na jare chci kupovat nove auto, a rozhoduji se mezi
X5 E53
5er E60
a kupodivu i 7er E65.
Nikdy jsem si nemyslel, ze tu sedmu do vyberu zahrnu, ale jde mi v prvni rade o BEZPECNOST, a to vice splnuje evidentne sedma. X5 na tom bude asi lepe, ale tezko rict.
Rozhodovani mam opravdu tezke a zatim nejsem prikloneny k nicemu vice co mene..
Jaraxi, trošičku spadni na zem s těma cenama za L7, protože bylo v E65 za příplatek 1250,- Euro což je oproti tebou vystřeleným 5-10 000 dost mimo. Tady máš odkaz na kompletní ceníky všech ročníků E65/66 včetně kompletních ceníků jejich příplatkových výbav, určitě se ti to bude do budoucna hodit a Hurvajse to možná trochu nasere
Pod každou tabulkou je prajslist výbav k jednotlivejm ročníkům
http://www.7-forum.com/modelle/e65/preise.php

Pod každou tabulkou je prajslist výbav k jednotlivejm ročníkům

http://www.7-forum.com/modelle/e65/preise.php
To, ze neco neodpovida pohadkam, jeste neznamena, ze to je blbost nebo kravina.
Strana 22 ceniku:
http://www.bmwarchiv.de/pdf/252.pdf
Strana 22 ceniku:
http://www.bmwarchiv.de/pdf/252.pdf
Proč by me to mělo nasrat?
Peníze jsou přeci od toho, aby se ztrácely, ne? Prostě to beru tak, že vydělám další, upgrade mi udělal radost. A přiznejme si, že 80tis není nic moc
. Ale pro zajímavost kouknu.


AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
hurvajs77 píše:Proč by me to mělo nasrat?Peníze jsou přeci od toho, aby se ztrácely, ne? Prostě to beru tak, že vydělám další, upgrade mi udělal radost. A přiznejme si, že 80tis není nic moc
. Ale pro zajímavost kouknu.
Vždyť jo, to se takhle taky nedá brát. Všechno když koupíš po částech nový tak vyjde na děsnej baťoh. Vim dobře jaký to je když člověk něco chce tak pak cenu zas tak moc neřeší. Jen je děsný kolik peněz jsme ochotný nasrat do aut, který sami o sobě zase nemají takovou hodnotu a navíc dobře víme že nám to při budoucím prodeji nikdy nikdo nezaplatí ani zlomkem

hurvajs77: Chlape nic proti ale přijdeš mi jako pacient.
Píšeš že 80k nic není a sám jezdíš v naftě ...pokud tomu tak je nechápu proč nejezdíš v 745i (760iL) dávno, tam máš plno věcí ve standartní výbavě .... A spotřeba oproti tomu co máš ted bude jistě třeba jen o 2-3litry větší v pruměru a ted si vem kdybys prodal svoje přihodil 80-100k tak máš jistě 745i - 760Li s mnohem lepší výbavou.
Asi jsem z jiného světa ale některé věci mě hlava nebere ...
Když někdo neřešíte peníze proč jezdíte v Naftě a utrácíte nehorázné peníze za jeden prvek výbavy ... tomu už říkám posedlost...
A pak následně za údržbu naftáku....

Píšeš že 80k nic není a sám jezdíš v naftě ...pokud tomu tak je nechápu proč nejezdíš v 745i (760iL) dávno, tam máš plno věcí ve standartní výbavě .... A spotřeba oproti tomu co máš ted bude jistě třeba jen o 2-3litry větší v pruměru a ted si vem kdybys prodal svoje přihodil 80-100k tak máš jistě 745i - 760Li s mnohem lepší výbavou.
Asi jsem z jiného světa ale některé věci mě hlava nebere ...
Když někdo neřešíte peníze proč jezdíte v Naftě a utrácíte nehorázné peníze za jeden prvek výbavy ... tomu už říkám posedlost...

A pak následně za údržbu naftáku....

- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
WITT píše:Tak jsem si tu procetl celych 40 stran a zajimave![]()
Me se vzhledove libi o hodne vice E60, vypada to jako novej model, plno lidi co to neznaji tak si reknou u E60 ze jde o novou karu, ale u E65 si rekne kazdej ze je to klasickej starej baworak. Je takovej usedlej. Design si teda myslim ze ma E60 jednoznacne lepsi. Kazdopadne jsem nesedel ani v jednom aute, takze porovnavat nemohu, jen vizualne.
Mel bych dotaz ohledne automatu u E65, nikde se o tom moc nepise, nebyvaji s tim problemy? Nebo je lepsi pocitat s repasem?
Abych rekl pravdu, ted na jare chci kupovat nove auto, a rozhoduji se mezi
X5 E53
5er E60
a kupodivu i 7er E65.
Nikdy jsem si nemyslel, ze tu sedmu do vyberu zahrnu, ale jde mi v prvni rade o BEZPECNOST, a to vice splnuje evidentne sedma. X5 na tom bude asi lepe, ale tezko rict.
Rozhodovani mam opravdu tezke a zatim nejsem prikloneny k nicemu vice co mene..
X5 nebude bezpecnejsi a je to hlucny traktor. U E60 je hezky exterier, interier je megahnus. Vsechny vlajkove lode (limuziny) museji vypadat usedleji a vice konzerva, ale uprimne, E65/6 je nejmene konzervativni lima, kterou jsem kdy videl. Podivej se na A8, Phaeton, MB, Hyundai, Lexus atd.
O problemech s automatem u E65 jsem toho moc neslysel.
Doporucuji sednout, poslechnout a projet. Pak pochopis nadavky na naftu a hromadu dalsich veci - 745 (545), 750, 760 to uz ma slusny vykon a posadi to slusne do sedacek, kor s DD. Nemusis se ani bat nekoho predjizdet v kopci, na kratsim prostoru nebo v zatackach. V nafte tohle proste neudelas.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Filozof: No to ja asi jsem. Mam to auto rad, staram se o nej a nechci ted resit nove. Je to uplně zbytečné. Stačí mi, výbavu mám hodně slušnou a snad až na adaptivní světla, DD, aktivní tempomat mám vše. Nehledě na to, že stále koukám na inzeráty a zatím jsem neviděl žádnou 745 ani 760, která by mě opravdu zaujala. Když už má výbavu, tak má hnusný interiér. A jednoduše řečeno, nebudu si kopovat auto, které se mi nelíbí uvnitř. Pro někoho to je možná prkotina, ale ne pro mne.
JaraX: čoveče, dokážeš pochopit, že někomu stačí i nafta?
Na dálníci 200 dám, a to mi stačí. Už jsem to tu psal, nejsem žádný závodník, nepotřebuji trhat asfalt na krizovatkách. Jezdím svižněji, žádný klobouk a na to mi stačí i 730d. Ano, jsou hbytější auta, a 745 patří mezi ně. Ale stále nechápu, co všichni máte s tím, že je nafta dražší. Pokud vezmu cenu nafty a benzinu, tak to není tak brutální. Jsou skoro stejně. Podotýkám, že mě nezajímá cena LPG. Já osobně na motoru nic neměnil, takže mám pouze spotřební věci, jako olej, brzdy apod.
mari: to nezaplatí, to je jasné. Udělal jsem to kvůli své radosti.
JaraX: čoveče, dokážeš pochopit, že někomu stačí i nafta?

mari: to nezaplatí, to je jasné. Udělal jsem to kvůli své radosti.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
WITT píše:Mel bych dotaz - u E65 je cela karoserie klasicka? Tj. plech, nebo se jedna o lehke slitiny, jako ma E60? Ta ma predek z lehkych slitin a pri pripadnych opravach je nutne vyhledat odborny servis, kdyz na to clovek nema veci.
hlina

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
WITT píše:On v tomhle vlakne nekdo psal, ze to ma prave E60, ale E65 ne, tak sem se chtel ujistit.. to je teda pekne nanic ...
E65 je stejně kolos a origo díly jsou pěkná palba ...pokud uvažuješ nad E65 určitě havarijní pojištění a pokud bude větší rána většinou je to u pojištovny totálka ...
Auto dnes koupíš za 2-4kila ale pokud někde buchneš nebo někdo do tebe máš velikou jistotu že s toho normálně vylezeš to je velká výhoda 7er ....ale ta oprava bude ku.revsky drahá....tam to většinou jde na díly a pojištovna vysolí prachy za totálku pokud to není jen odřené a jde se pro jiné auto... origo díly ranec jak prase ... zrcátko 32 000kč a stačí to někde opřít a oprava za 150-2 kila je hned, takže totálka a mužeš ho dát na díly ..tady se opravy řeší jen když to nekde škrtneš ...tak za 10k ti to opraví ...ale jinak to je prostě nereálný opravovat svépomocí někde v garáži kladivem vyklepávat neexistuje e60/61 i e65 jsou odlehčené a použitej hliník a stím nic neuděláš....
proto budu kupovat e39 530i-540i a budu v klidu spát v noci a vědět že dveře stojí pakatel a díly taky ... oproti 7er nemusím dělat havarijku a auto se dá opravit kdekoliv klidně s kufrem nářadí, diagnostikou s notebookem když budu 2tisice km od domova nebudu mít obavy.
Sice nebudu mít luxus jako v 7er ale ted by to byla pro mne zbytečná finanční zátěž když čekám rodinu.
Je to prostě luxusnější a novější E34 kterou mám ted a díly jsou už v rozumné ceně.
jsem na 7er sekci měl bych to spíše šeptat ...

jak budou 760i za kilo jednu si dovezu domu na víkendy pro radost.

to sou zas kecy, E65 není celá z hliniků, pokud vím tak kaslte je normálně plech, hliník sou akorát dveře, kapota apod, ted tu nemam žadnou bych se mrkl,
ale díly karosářsky jdou na to sehant za uplně stejny prachy jak na tu E39, 3k dveře, 4k kapota, 3k zrcátko, všecko se da sehnat a nic neni předraženy, samozřejmě jeslti to našiju někam tak že to pujde na kaslti, je stejně vždycky lepší udělat z toho totalku ale to i z E39
ale díly karosářsky jdou na to sehant za uplně stejny prachy jak na tu E39, 3k dveře, 4k kapota, 3k zrcátko, všecko se da sehnat a nic neni předraženy, samozřejmě jeslti to našiju někam tak že to pujde na kaslti, je stejně vždycky lepší udělat z toho totalku ale to i z E39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: stř 09.05.2007 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
No jde o to, ze nejspis do toho pujdu, tak uz se informuju, sbiram info a poohlizim se. Kazdopadne peknou sedmu s logicem za tech 200 - 250 tis jen tak nesezenes.. a to nemluvim o keyloss a dalsim vychytavkam .. za 220 koupim sedmu s klasickou vybavou, ale ne pecku. Na to uz je treba kolem 300 tis. Nekoukam na cesky trh, ale na Nemecko. Pokud se pletu, oprav me.
PS: Motorizace 4.5
PS: Motorizace 4.5