
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
750 LI r.v. 2006 FL 89tis najeto -- všechny informace sem:)
Ahoj, můžete mi sem napsat co nejvíc informací o 750 LI ? rok - 2006 FL dobře vybavený, najeto 89 tis km. Mám v plánu koupit a předělat na LPG. Na foru je spousta diskuzí, ale nic konkrétního o 750i . Spotřeba- město /kombi.(benzín, benzín/plyn). Co často odchází ? Na co dát pozor při koupi ? Zkušenosti majitelů kladné\ negativní ? přestavba na LPG? Díky všem 

BMW 750Li - modelová řada E66, facelift
- je toho tady dost, stačí hledat, příp. se podívat ještě na ww.bmwklub.sk a do jejich vyhledávače zadat e66,
- majestátní automobil,
- reprezentativní automobil,
- s odstupem času nádherný design (subjektivní věc),
- v základu má Long adaptivní tlumiče (nádherná věc, při jízdě necítíš žádné nerovnosti, silnice se ti zdají naprosto rovné),
- motor 4.8 litru, 270kW, čili 367 koní, zrychlení za cca 6 sekund z 0 na 100 km/h, zátah je velmi slušný, auto velice dobře kryje rychlost, takže si myslíš, že to vůbec nejede, dokud se nepodíváš na tachometr, motor je odhlučněný, ale když zatlačíš víc na plyn, tak je to slyšet, ale nic zběsilého, je to limuzína především o komfortu, nejsi ve sportovním autě,
- ve městě to je o papíry, 50 km/h je pro toto auto naprosto šibeniční rychlost, člověk si myslí, že jede 10-20 km/h,
- naprostá izolace od okolí, žádný hluk uvnitř (zvláště když máš ještě dvojitá skla), uvnitř zvláštní klidná atmosféra, je to spíše letadlo na kolech, než "jen auto",
- hodně záleží na výbavě, najdeš spousta těchto aut s malou výbavou, to nekupovat (doporučuji tedy vyhřívání, odvětrávání sedaček, masáž sedaček, automatické dovírání dveří soft-close, bezklíčové startování keyless go, vyhřívaný volant a zrcátka, vyhřívané ostřikovače, příp. přední sklo, tříramenný volant, komfortní sedadla vpředu a vzadu (poznáš podle opěrek hlavy), hudební aparatura Logic7, dvd přehrávač, cd přehrávač/changer, TV - digitální, stabilizace auta v zatáčkách - dynamic drive, automatické dovírání kufru, roletky vzadu a na boku, příp. multimediální panel vzadu, noční vidění - night vision, nezávislé topení - webasto atd., o standardní výbavě se vůbec nebavím),
- kupovat po první majiteli s doloženou servisní historií vozidla, nejlépe dovézt z Německa, u nás jich najdeš spousta se stočenými kilometry nebo ve strašném stavu, protože ty lidi do toho neinvestovali peníze na potřebný servis,
- roční servis auta tě může vyjít na 50 000,- až 100 000,- Kč, záleží v jakém stavu auto koupíš, je to i trochu o štěstí (spousta elektroniky, čím víc máš výbavy, tím víc servis může stát),
- připrav se na to, že gumy budou stát balík, pokud budeš mít ráfky 20" a výše (zimní a letní),
- pokud chceš ušetřit trochu na nákladech, tak neservisovat v autorizovaném servisu, najít si někoho s pořádnou diagnostikou, kdo servisuje BMW tady v Čechách, má zkušenosti a komu můžeš důvěřovat, anebo spousta známých servisuje své miláčky v zahraniční, zejména v Německu, kde autorizovaný servis je mnohdy lacinější než u nás a o úplně jiném standardu služeb, samozřejmě i v Čechách se můžou najít výjimky,
- spotřeba u auta je v závislosti, jak těžkou nohu budeš mít, při jízdě na plyn ve městě do 20 litrů plynu, dálky i mnohem méně - podívej se na http://www.spritmonitor.de, zadej si motorizaci a rok a k benzinu si přidej 2 až 3 litry, abys věděl, jak jsi na tom s plynem, průměrně bych to viděl na 14-16 litrů plynu/100 km, což je na tak těžké auto s takovým výkonem nádherná spotřeba,
- přestavba na plyn - hodně záleží na referencích dané firmy, zda s tím má zkušenost a jaký systém, technologii ti tam budou dávat, ty lepší systémy jsou dražší, cena je od 30 000,- do 50 000,- Kč, doporučuji obvolat firmy, ústně se zeptat, co nabízejí za auta atd., co ušetříš na benzinu díky plynu, pak můžeš vložit do servisu auta, a nebude-li poruchové, můžeš místo toho jet někam na dovolenou, dále záleží, jestli chceš toroid místo rezervy do kufru nebo velkou nádrž a umístění výstupu v nárazníku nebo mnohem lepší vedle vstupu u benzinové nádrže,
Poruchy:
- např. ASK modul, čidla, o-kroužek na motoru (speciální teleskopická "trubka" se dá dovézt z USA, jinak v BMW oprava kolem 100 000,- Kč), převodovka, motůrky na dovírání dveří, dovírání kufru apod., je toho spousty, vyhledej ve fóru nebo na slovenském fóru http://www.bmwklub.sk
- výfuk je nerezový, takže by měl být nesmrtelný, nicméně když se na něm něco pokazí, celý stojí cca 100 000,- Kč,
- pokud budeš mít bokem na servis 50 000,- až 100 000,- Kč, neměly by tě opravy dostat do úzkých, u tohoto auta to chce určitou rezervu, klidně se může stát, že budeš měnit jenom gumy, filtry a olej a auto bude v pořádku, prostě hodně moc záleží, kdo to auto měl před tebou a jak se k němu choval,
- havarijní pojištění je základ, další vychytáky jako sherlog se hodí, rovněž je vhodná velká garáž, přeci jenom je to koráb, i když to tak v reálu nevypadá,
- u automatické převodovky doporučuji vyměnit filtry, olej, nejlépe 2x za sebou, automat nesmí vůbec škubat při jízdě - ani nahoru, ani dolů, Němci často na to kašlali, takže si tím můžeš prodloužit životnost převodovky, ale bude-li nakopnutá, tak tě stejně může potkat repas (30 000,- až 50 000,- Kč).
- je toho tady dost, stačí hledat, příp. se podívat ještě na ww.bmwklub.sk a do jejich vyhledávače zadat e66,
- majestátní automobil,
- reprezentativní automobil,
- s odstupem času nádherný design (subjektivní věc),
- v základu má Long adaptivní tlumiče (nádherná věc, při jízdě necítíš žádné nerovnosti, silnice se ti zdají naprosto rovné),
- motor 4.8 litru, 270kW, čili 367 koní, zrychlení za cca 6 sekund z 0 na 100 km/h, zátah je velmi slušný, auto velice dobře kryje rychlost, takže si myslíš, že to vůbec nejede, dokud se nepodíváš na tachometr, motor je odhlučněný, ale když zatlačíš víc na plyn, tak je to slyšet, ale nic zběsilého, je to limuzína především o komfortu, nejsi ve sportovním autě,
- ve městě to je o papíry, 50 km/h je pro toto auto naprosto šibeniční rychlost, člověk si myslí, že jede 10-20 km/h,
- naprostá izolace od okolí, žádný hluk uvnitř (zvláště když máš ještě dvojitá skla), uvnitř zvláštní klidná atmosféra, je to spíše letadlo na kolech, než "jen auto",
- hodně záleží na výbavě, najdeš spousta těchto aut s malou výbavou, to nekupovat (doporučuji tedy vyhřívání, odvětrávání sedaček, masáž sedaček, automatické dovírání dveří soft-close, bezklíčové startování keyless go, vyhřívaný volant a zrcátka, vyhřívané ostřikovače, příp. přední sklo, tříramenný volant, komfortní sedadla vpředu a vzadu (poznáš podle opěrek hlavy), hudební aparatura Logic7, dvd přehrávač, cd přehrávač/changer, TV - digitální, stabilizace auta v zatáčkách - dynamic drive, automatické dovírání kufru, roletky vzadu a na boku, příp. multimediální panel vzadu, noční vidění - night vision, nezávislé topení - webasto atd., o standardní výbavě se vůbec nebavím),
- kupovat po první majiteli s doloženou servisní historií vozidla, nejlépe dovézt z Německa, u nás jich najdeš spousta se stočenými kilometry nebo ve strašném stavu, protože ty lidi do toho neinvestovali peníze na potřebný servis,
- roční servis auta tě může vyjít na 50 000,- až 100 000,- Kč, záleží v jakém stavu auto koupíš, je to i trochu o štěstí (spousta elektroniky, čím víc máš výbavy, tím víc servis může stát),
- připrav se na to, že gumy budou stát balík, pokud budeš mít ráfky 20" a výše (zimní a letní),
- pokud chceš ušetřit trochu na nákladech, tak neservisovat v autorizovaném servisu, najít si někoho s pořádnou diagnostikou, kdo servisuje BMW tady v Čechách, má zkušenosti a komu můžeš důvěřovat, anebo spousta známých servisuje své miláčky v zahraniční, zejména v Německu, kde autorizovaný servis je mnohdy lacinější než u nás a o úplně jiném standardu služeb, samozřejmě i v Čechách se můžou najít výjimky,
- spotřeba u auta je v závislosti, jak těžkou nohu budeš mít, při jízdě na plyn ve městě do 20 litrů plynu, dálky i mnohem méně - podívej se na http://www.spritmonitor.de, zadej si motorizaci a rok a k benzinu si přidej 2 až 3 litry, abys věděl, jak jsi na tom s plynem, průměrně bych to viděl na 14-16 litrů plynu/100 km, což je na tak těžké auto s takovým výkonem nádherná spotřeba,
- přestavba na plyn - hodně záleží na referencích dané firmy, zda s tím má zkušenost a jaký systém, technologii ti tam budou dávat, ty lepší systémy jsou dražší, cena je od 30 000,- do 50 000,- Kč, doporučuji obvolat firmy, ústně se zeptat, co nabízejí za auta atd., co ušetříš na benzinu díky plynu, pak můžeš vložit do servisu auta, a nebude-li poruchové, můžeš místo toho jet někam na dovolenou, dále záleží, jestli chceš toroid místo rezervy do kufru nebo velkou nádrž a umístění výstupu v nárazníku nebo mnohem lepší vedle vstupu u benzinové nádrže,
Poruchy:
- např. ASK modul, čidla, o-kroužek na motoru (speciální teleskopická "trubka" se dá dovézt z USA, jinak v BMW oprava kolem 100 000,- Kč), převodovka, motůrky na dovírání dveří, dovírání kufru apod., je toho spousty, vyhledej ve fóru nebo na slovenském fóru http://www.bmwklub.sk
- výfuk je nerezový, takže by měl být nesmrtelný, nicméně když se na něm něco pokazí, celý stojí cca 100 000,- Kč,
- pokud budeš mít bokem na servis 50 000,- až 100 000,- Kč, neměly by tě opravy dostat do úzkých, u tohoto auta to chce určitou rezervu, klidně se může stát, že budeš měnit jenom gumy, filtry a olej a auto bude v pořádku, prostě hodně moc záleží, kdo to auto měl před tebou a jak se k němu choval,
- havarijní pojištění je základ, další vychytáky jako sherlog se hodí, rovněž je vhodná velká garáž, přeci jenom je to koráb, i když to tak v reálu nevypadá,
- u automatické převodovky doporučuji vyměnit filtry, olej, nejlépe 2x za sebou, automat nesmí vůbec škubat při jízdě - ani nahoru, ani dolů, Němci často na to kašlali, takže si tím můžeš prodloužit životnost převodovky, ale bude-li nakopnutá, tak tě stejně může potkat repas (30 000,- až 50 000,- Kč).