hurvajs77 píše:Je pravda, že pokud by pro mne nebylo BMW srdeční záležiost, tak jsem přemýšlel o Bently. Bohužel, jak píše caknakis, je to ještě nedostupnější auto než BMW. Ale Mulsanne je fakt koráb...
a navíc se to docela blbě shání v naftě.
Jarax spravne pochopil, ktera bije Az se pan Hurvajs sveze(bude vlastnikem) v necem co ho opravdu chytne za koule 4.4i vejs, tak snad pak jeho "rady" budou mit vahu.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
sorry, ale mě prostě dokáže pobavit jak tady někdo napíše že přemýšlel o bentley, a pak si koupí 730D, s motorem kterej má zátah jen v malym rozsahu otáček a to ještě napočkání. todle by bentely nikdy zákazníkovi neudělalo.
přitom i blbá 745i E65 je tomu bentely sakra víc podobná (motoricky) jak 730d a o 760 se nebavím vubec. to je skoro stejny motor.
trošku mi to připomíná borce co chtěl E65 745i a nakonec koupil Fabiu HTP.
Tak to jsem si myslel, že JaraX bude opět rejpat. No hlavně, že Tobě doma stojí 745… Blbé keci má každý. Psal jsem, že pokud bych neměl srdeční vztah k BMW. A ten mám a zůstane. Shitty z koncernu "Das Auto", Mercedes mi nesmí přes práh. Tak jako alternativní značka mne napadá Maserati, Bently.
To, že jsi zaujatý proti naftě a hlavně proti 730d tu ví každý. Nemá cenu Ti ani vysvětlovat proč mám co mám a co koupím jako další auto
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Tak to jsem si myslel, že JaraX bude opět rejpat. No hlavně, že Tobě doma stojí 745… Blbé keci má každý. Psal jsem, že pokud bych neměl srdeční vztah k BMW. A ten mám a zůstane. Shitty z koncernu "Das Auto", Mercedes mi nesmí přes práh. Tak jako alternativní značka mne napadá Maserati, Bently.
To, že jsi zaujatý proti naftě a hlavně proti 730d tu ví každý. Nemá cenu Ti ani vysvětlovat proč mám co mám a co koupím jako další auto
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
sorry, ale pokud jedeš v 760i a párkrát stoupneš na plyn tak to tomu bentley bude hodně podobny, pokud jedeš z 745i tak to tomu bude aspon trochu podobny. 730d tomu není podobná ani trochu. na co bych si kupoval 745i když s nou denně jezdím a nemusím si ji kupovat?
Clovek jak to cte tak dostane dojem ze X5 je uplne na hovno a neni to auto.Myslim ze to neni pravda,ze X5 ma plno vyhod oproti e65,napriklad vyhled a adheze v zime.Mam 745i ale nikdy bych netvrdil ze X5 je plecka,to uz hranici s fanatizmem.
samozřejmě že má X5 lepší adhezi na sněhu (na suchu je zase lepší sedma),
a že má lepší výhled, ale těch plusu co je u X5 je výrazně mín než plusu u E65.
o tom že muže někomu víc vyhovat X5 si musí rozhodnout každej sam.
JaraXi, to fakt nema cenu Tobe neco vysvetlovat. Je mi to jasny, mam 730d, jsem tudiz debil a delal jsem si srandu o Bently... Vis co, nechame toho...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Hele JaraXi, nechci se hádat nebo vyvolat flame, ale rozhodně nebudu psát, že je mrdka, že 730d nemělo BMW vyrobit. Ty dost často tvrdíš, že 730d je odpad, co se týče motorických vlastností, i výbavy. Uznávám, že 760i je mnohem živější, stejně tak 745i. Ale co jsem tak koukal, tak plno 745i má horší výbavu než já. Jezdil jsem i v jiných silnějších benzínech, nemám problém se 730d. Je 730d je samozřejmě trochu jiné, ale na druhou stranu plně dostačující. Nejezdím jako klobouk, ani jako Loeb. Když chci, auto jede rychle. To mi stačí. Až mě 730d omrzí, tak půjdu do něčeho jiného - možná Ti to přijde divné, ale uvažuji o 760i.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
ale ono to není o rychlosti, ale o komfortu, komfort je když jde auto lineárně za plynem, né že zatáhne 2s po tom co přidáš plyn. a taky o tom že na volnoběh nevibruje, že topí hned a ne za 10km.
JaraX píše:ale ono to není o rychlosti, ale o komfortu, komfort je když jde auto lineárně za plynem, né že zatáhne 2s po tom co přidáš plyn. a taky o tom že na volnoběh nevibruje, že topí hned a ne za 10km.
Včera jsme se s přítelkyní vraceli domů, pustil jsem film We were Soldiers, za 10min jsem jsem chtěl předjet pochcávku, proslápl jsem podlahu, nohu jsem měl v motoru a chvíli před koncem filmu auto akcelerovalo. Bohužel pochcávka už byla dávno doma. Tak jsem začal brzdit. Jinak se dnes domluvím se Snejkem, že by mi dal do auta nádrž na plyn a místo středového průduchu si dám hořák, abych měl autě teplo. V zimě musím řídit ve dvou vatácích, mám palčáky a beranici. Ještě, že nemusím řadit, to bych asi přimrzl k šaltpáce…
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Ikdyz pochybuju o vyznamu sveho prispevku tak na druhou stranu bych rad napsal svuj nazor k teto debate.
Takze jednak co se tu pise o nafte a benzinu tak predem rikam ze naftu rad nemam a mam mnohem radsi benal nicmene lidi co tvrdi ze 730d taha 2s atak dale no myslim ze to pise clovek ktery ma realnou zkusenost s V8 benzinem kterej ma jak vykon tak kroutak a vi co je komfort a i zaroven vykon. Proste kdyz clovek prijde z koncernu TDI a sedne do 730d tak zamerne rikam ze jen samotny motor se chova naprosto skvele oproti jakymukoliv tdi uz jen proto ze to neni 4valec ale tech duvodu je tam vic. Z druheho pohledu clovek co jezdil v 745i a vyse by si 730d nekoupil tedy pokud neni zamilovan do nafty coz jej ale po jezdeni s temito motorizacemi muselo zcela jiste opustit. Takze dle meho nazoru velice jednodusse vse ma pohled z vice stran a je to videt i zde mezi prispevky.
Nutno podotknout ze nejsem majitelem 7er nicmene byl jsem majitelem 4,4 V8 a mam take odjezdeno s naftou vseho druhu a pokud bych si mel dnes vybrat kam bych se chtel posadit bude to jednoznacne V8.
Dale pohon na X5 neboli 4kola no je mozne ze to bude lepsi nez 7er nicmene X5 neni zadna poradna 4kola a hraji tomu ruzne aspekty a jednim z nich je ze na kazde X5 jsem nevidel uzsi gumy nez 255 proste neni to zadne subaru / offroad ale nutno rici ze k jiste davce stability a vetsi trakce to zde jen prispiva tento pohon tot ale vse.