Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 vs e60 - rádce při koupi

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
mattes12
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: pon 25.06.2012 00:00

#521 Příspěvek od mattes12 »

JJ, ceny u ojetých jsou velice podobné. Zůstatková hodnota by možná mohla být vyšší u 7er.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#522 Příspěvek od JaraX »

v tom případě jsi po stavu a výbavě
mattes12
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: pon 25.06.2012 00:00

#523 Příspěvek od mattes12 »

Trošku up(nu) tohle téma.
Než vás zahltím otázkami :), rád bych se zeptal na následující:

Je možné do benzínové F01 nainstalovat bezproblémový-bezporuchový LPG systém? Vím, že se tady psalo, že nelze, tak se ptám, jestli se něco nezměnilo a třeba "soudruzi z NDR" něco nevymysleli :)

Díky za info
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#524 Příspěvek od hurvajs77 »

do LPG nedelám, ale mám takové ponětí že mi Snejk, když jsme se bavili, ale i Jarax tady na fóru, že do F01 nejde, protože jsou tam přímé vstřiky a na to snad ještě LPG přestavba není.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#525 Příspěvek od Filozof »

mattes12 píše:Trošku up(nu) tohle téma.
Než vás zahltím otázkami :), rád bych se zeptal na následující:

Je možné do benzínové F01 nainstalovat bezproblémový-bezporuchový LPG systém? Vím, že se tady psalo, že nelze, tak se ptám, jestli se něco nezměnilo a třeba "soudruzi z NDR" něco nevymysleli :)

Díky za info


jde ale nevim jak je to s BMW - tady zajimavej článek...

Vstřikování kapalné fáze LPG - LPdi - výrobce Holandská Firma Vialle

Zatím nejnovější, nejmodernější a na dlouhou dobu poslední systém vstřikování kapalné fáze LPG, kterým se kapalné LPG palivo dopravuje do motoru přes originální benzínové vstřikovače motoru. Celý systém řídí originální benzínová řídící jednotka motoru. Tento systém je určen především pro motory se přímým vstřikováním benzínu do hlavy válců (označení FSi, DGi, THP, a pod.). Naše firma získala zastoupení od výhradního dovozce zařízení firmy AUTOGAS COUBAL a začínáme s montážemi tohoto typu LPG zařízení do vozidel. Cena se zatím pohybuje v rozmezí od 65000 do 75000,- Kč. S roustocí popularitou by ale mohla časem klesat na přijatelnější úroveň.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#526 Příspěvek od hurvajs77 »

hmm, tak ta cena je hodne velke. Co jsem tak cetl, tak dost lidi resi jestli za 25 nebo 30. Ale treba to casem padne a moje dalsi 7er bude F02 s LPG :)
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#527 Příspěvek od JaraX »

ale ta cena těch 70 je tak za 4 válec, pokud se budou dávat dvě vysokotlaké pumpy tak je to 150 jak vyšitých, ale ted nevím jeslti 750i nemam jen jednu. F01 zatím nemá cenu plynovat, ta cena bude tak 150 za montáž a ještě to nebude dokonaly jako u E65, asi je lepší si pokorně koupit naftu :D
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#528 Příspěvek od hurvajs77 »

Já snad nevěřím vlastním očím… JaraX a píše, že je lepší koupit naftu WOW
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#529 Příspěvek od JaraX »

no a co, já proti naftě nic nemám, akorát že benzín je někde jinde, jenže ten je drahej, a když není možnost LPG, tak jedině nafta no a nebo benzín pro ty co jezdí krátký trasy.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#530 Příspěvek od Filozof »

JaraX píše:no a co, já proti naftě nic nemám, akorát že benzín je někde jinde, jenže ten je drahej, a když není možnost LPG, tak jedině nafta no a nebo benzín pro ty co jezdí krátký trasy.


Pro přesnost - chtěl jsi napsat u nového či zánovního auta že jaraxi :-)

U E65 (E66) nemá smysl nafta (pokud nemam svoji pumpu :-) u nového auta ala F01, F10 v ceně mega a více je jak nafta tak benzín v pohodě a kdo má dnes mega nebo 2 neřeší LPG.

A za 2-4roky věřím, že tento systém bude rozšířenej a bude za polovinu, jak u všech systémů co postupně přišly.
Za 40-50k pak má již smysl to do F10 nebo F01 v autech za 350-500k dát.

Auta budou v té době za polovinu až třetinu dnešní ceny.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#531 Příspěvek od JaraX »

přesně tak, i když uvidíme jak budou poruchové nové turbobenzíny, benzíny v E65 nic nechcou, naprosto bezproblémové motory, narozdíl od těch naft.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#532 Příspěvek od hurvajs77 »

JaraXi, za 1) jsem to myslel ve srande, a za 2) vim, ze Ti nafta nevadi - u novych aut :)
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#533 Příspěvek od JaraX »

sam jsem měl několik naftovych aut 325TDS 200ps chip, posunutej omezovač, zavodni kat, samosvor, M3 podvozek,
325tds touring, 730d, apod, nikdy jsem na žadnym neřešil važnou zavadu, ale když jsem poznal benzín, mohli jit všechny nafty srat, třeba se 730d jsem byl celkem spokojenej, nesrala se, ale vubec to nejelo a proti 740i v LPG jsem jezdil dráž i když jsem měl naftu za 2/3 ceny.
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#534 Příspěvek od chip »

Výhody e60 doplnit o toto:

- Možnost natáčecích xenonů
- Přední část po A sloupky z hlíny a z toho plynoucí lepší rozložení hmotnosti

imo dost podstatné věci 8)

Jinak u e65 máš dvakrát, že má pohodlnější podvozek :wink:¨
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#535 Příspěvek od hurvajs77 »

chip píše:Výhody e60 doplnit o toto:
- Možnost natáčecích xenonů
E65 má také
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#536 Příspěvek od chip »

Ale tam už je toho napsanýho hodně, tak aby to bylo vyrovnanější :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#537 Příspěvek od JaraX »

:D :D
natáčecí bixenony měla e65 už v roce 2001, kdežto E60 až v roce 2004 nebo kdy :D :D
to tam mám napsat? :D
E65 ma hlinikou pulku kastle :)
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#538 Příspěvek od hurvajs77 »

chip píše:Jinak u e65 máš dvakrát, že má pohodlnější podvozek :wink:¨
To proto, ze ma 2x podvozek, preci :D
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#539 Příspěvek od chip »

.. a oba jsou pohodlné :D

oukej, takže:

... vyměním e60 za e65 možno oboustranný doplatek :lol:
speedfred
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: sob 16.07.2005 00:00

#540 Příspěvek od speedfred »

troška to UPnem :
nejak "nechtiac" som predal e61 525d ,lebo som zatúžil po niečom výkonejšom 535d,545i a chcel som ostať pri 5er.
Musím povedať,že s e61 som bol hodne spokojný,ako to auto sedí na ceste, zatáča,komfort a pod.
ALE po zvezení v e65 musím ale povedať,že medzi nimi je rozdiel obrovský. 7er som nejak nikdy nechcel(je to už hodne velké) ale asi zmením názor a budem hladať niečo také,lebo hodne toho najazdím.
a musím povedať,že je slušný rozdiel medzi 730d vs 745i samozrejme v prospech benzínu.
toť môj názor.
Odpovědět