Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 730d - udelal jsem dobre ?
Cau kluci , moc prosim o vase zkusenosti.Koupil jsem si e65 730d rok 2004 od prvniho majitele se 192xxx tisic km...A strasne dlouho jsem nad tim premyslel a mam ho,Je to uzasnej kočar ale bojim se.Vsici rikaji jakej jsem **** a ze se nedoplatim...Nejsem zadnej milionar - a trochu mam z toho strach..Opravdu jsou servisy ci nahradni dily tak silene drahy?a co napravy?Prosim o zkusenosti..Nebo nejake priklady vady a ceny.DeKUJI
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
za me dobry. Je tu par lidi, kteri naftu nemusi, i tech kteri si mysli, ze je 730 lenochod. Nicmene, ja ji mam a nezda se mi. Je to limuzina, takze neocekavam zadne sprinty. Pokud chci, na dalnici 240 dam, ale je to naprosto zbytecne. Nevim jak jsi na tom s vybavou, ta je u 7er docela dulezita - tedy pro mne osobne.
Jinak co se tyce udrzby, zalezi spise v jakem je stavu. Treba ja mam skoro 300tis a Doe, kdyz mi cistil auto, rikal ze interier mam skvele zachovany. Z technickeho hlediska, stejne zalezi v jakem stavu auto je. Ti co rikaji, ze ses posral, kdyz jsi koupil 7er, spise jen nezavidi. Kdyz to vezmu sam za sebe, pokud bych nemel mensi tukanec a nedodelaval nejakou vybavu, tak jsem jen menil pneu, kupoval zimni ALU, olej, naftu. Menil jsem jen viskozni spojku, tlacnou vrtuli a vodni pumpu. Jo vim o spatnych parohach, a o pocitaci zhaveni. Takze kdyz to tak vezmu, v podstate bezne veci. Samozrejme, pokud se posere nejaka jednotka, muze to kostovat hodne, ale vzdy je tu moznost vrakace, ci pouziteho dilu. Ja osobne dost veci kupuji original a nove. Ale doufam, ze jsi kupoval auto s diagnostikou a nechal ho checknout. Jinak to fakt muze byt pruser.
Mozna me tu sezerou, ale mel jsem vice 7er a nikdy jsem na to nemusel byt milionar. Posrat se muze, ale nemusi. Rozhodne bych ale nejezdil do autorizaku. Jestli jsi sikovny, muzes si dost veci udelat i doma. Na netu je hafo navodu, rad jak a co resit. Tady na foru je hodne lidi, co se v tom vyznaji, experti tu jsou take, neboj.
Jinak co se tyce udrzby, zalezi spise v jakem je stavu. Treba ja mam skoro 300tis a Doe, kdyz mi cistil auto, rikal ze interier mam skvele zachovany. Z technickeho hlediska, stejne zalezi v jakem stavu auto je. Ti co rikaji, ze ses posral, kdyz jsi koupil 7er, spise jen nezavidi. Kdyz to vezmu sam za sebe, pokud bych nemel mensi tukanec a nedodelaval nejakou vybavu, tak jsem jen menil pneu, kupoval zimni ALU, olej, naftu. Menil jsem jen viskozni spojku, tlacnou vrtuli a vodni pumpu. Jo vim o spatnych parohach, a o pocitaci zhaveni. Takze kdyz to tak vezmu, v podstate bezne veci. Samozrejme, pokud se posere nejaka jednotka, muze to kostovat hodne, ale vzdy je tu moznost vrakace, ci pouziteho dilu. Ja osobne dost veci kupuji original a nove. Ale doufam, ze jsi kupoval auto s diagnostikou a nechal ho checknout. Jinak to fakt muze byt pruser.
Mozna me tu sezerou, ale mel jsem vice 7er a nikdy jsem na to nemusel byt milionar. Posrat se muze, ale nemusi. Rozhodne bych ale nejezdil do autorizaku. Jestli jsi sikovny, muzes si dost veci udelat i doma. Na netu je hafo navodu, rad jak a co resit. Tady na foru je hodne lidi, co se v tom vyznaji, experti tu jsou take, neboj.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
No tak, to drzim palce, at diagnostika rekne, ze je vse OK. U 7er bych se docela bal. Ale na druhou stranu, ja kupoval take bez diagnostiky a bylo vse OK. Par detailu, ale to maji vsechny ojete auta. Cena vodni pupmy co jsem tak koukal byla 3tis. Jde i o stav interieru, jak je zachovaly apod. Ja menil vsechny ty hnusne oloupane plasty... Ale ja jsem asi uz pacient 
Serviska absolutne nic neznamena. Autorizaky to dost casto delaji jen papirove... Bohuzel. Uvidis co Ti JaraX rekne. Ale urcite si uz poznal v jakem stavu auto je, jak se chova, jak je na tom prevodovka atd atd...
U JaraXe se priprav na pojeb - je to nafta a 730d, tj. lenochod

Serviska absolutne nic neznamena. Autorizaky to dost casto delaji jen papirove... Bohuzel. Uvidis co Ti JaraX rekne. Ale urcite si uz poznal v jakem stavu auto je, jak se chova, jak je na tom prevodovka atd atd...
U JaraXe se priprav na pojeb - je to nafta a 730d, tj. lenochod

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
já byl teď minulý týden se známým kupovat taky 730 d r04/05, nicméně jsme mu našel supr kousek, po prvním majiteli, najeto 84tis, reálných za nějakých 310k, nehledě na to, že auto krom l7, skoro full, jak nové v zimě nikdy nejezdilo..., kočičák až mě sralo, že jsem si ho nevzal já, jediná chyba,co na tom autě byla bylo dosluhující baterka.-.--
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: úte 14.06.2011 00:00
Já také auto kupoval bez diagnostiky a bylo OK, i když předchozí generace 7er.
V pohodě jezdi a užívej si, neřeš řeči ostatních, spousta lidí dává auto do autorizáku a origo díly, tam pak cena hodně naskakuje. Co se týká třeba přední nápravy, nemám problém použít neorigo ale kvalitní jinou značku. A cenový rozdíl značný.
V pohodě jezdi a užívej si, neřeš řeči ostatních, spousta lidí dává auto do autorizáku a origo díly, tam pak cena hodně naskakuje. Co se týká třeba přední nápravy, nemám problém použít neorigo ale kvalitní jinou značku. A cenový rozdíl značný.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
ty nezklames JaraXy...JaraX píše:...to bych chtěl vidět tu vybavu u te 730D...

tak o tom silne pochybuji... Mozna tam jezdi s novym autem v zaruce. Osobne moc neverim tomu, ze 3ti majitel bude jezdit do autorizaku s autem treba za 300tis. A vzhledem k tomu, ze autorizaky v CR funguji jak funguji, tak je to spise zaporna vec. Radeji sverim auto nekomu kdo tomu opravdu rozumi a ma k tomu vztah (rozumej Snejkovi), nez smejdum v BMW. Je to smutne, ale je to tak. Znama ma X1. S napravama byla u Bychla asi 8x. Pres 3/4 roku nemohla auto skoro pouzivat, protoze stalo s servisu a udajne s nim neco delalo. Stejny pristup maji i ostatni ceske autorizaky. Kdyz jsem jeste mel E61, tri roky stare auto, tak jsem chtel v koupit orig. mapove podklady. Zajel jsem do Renocaru v Praze a technik mi arogantne oznamil, ze na tak stare auto se uz mapy nedelaji a ze si mohu nechat udelat upgrade za 60tis. Podobony zazitek mam i v ACR auto v CB. A na tomhle foru nejsem sam, kdo nadava na cesky autorizaky. Podle mne by bylo lepsi je zavrit, kdyz se neumeji chovat a kurvi jen jmeno BMWkalashnikow píše:spousta lidí dává auto do autorizáku a origo díly
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
to bylo auto pro známého, přiběhl s tím, že si našel někde u zlína nějakiu olítanou mrdku s 220tis, tak jsem mu našel tuto v hradci, kterou prodávali v mercedesu, kam přišla protiúčtem, šlo tam hlavně o ty km a o celkový stav, to auto nikdy v zimě nejelo a km seděly, což je na 30d 8 let starou celkem rarita. jinak ano..., nemá l7, soft close, a méžná ještě něco, udivilo mě, že v tom není ani cd changer, jedinou závadu, co to mělo, byl nefungující kroužek pod volantem, za ten chcou 12tis a když tady v olomouckém bmw chtěl aktualizovat jednotky a bla bla..., tak mu řekli, žeby to dělali 3 měsíceJaraX píše:rooc to bych chtěl vidět tu vybavu u te 730D, beztak neměla skoro nic jako všechny 730d.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
a už to začína, nema L7, nema soft close, nema changer,rooc píše:to bylo auto pro známého, přiběhl s tím, že si našel někde u zlína nějakiu olítanou mrdku s 220tis, tak jsem mu našel tuto v hradci, kterou prodávali v mercedesu, kam přišla protiúčtem, šlo tam hlavně o ty km a o celkový stav, to auto nikdy v zimě nejelo a km seděly, což je na 30d 8 let starou celkem rarita. jinak ano..., nemá l7, soft close, a méžná ještě něco, udivilo mě, že v tom není ani cd changer, jedinou závadu, co to mělo, byl nefungující kroužek pod volantem, za ten chcou 12tis a když tady v olomouckém bmw chtěl aktualizovat jednotky a bla bla..., tak mu řekli, žeby to dělali 3 měsíceJaraX píše:rooc to bych chtěl vidět tu vybavu u te 730D, beztak neměla skoro nic jako všechny 730d.) jinak auto zachpvalé nevybydlené, dokonce jsem ti i volal, jestli bys nejel s náma do toho píchnout diagnostiku, ale byls někde na cestě
předpokladam že DVD changer taky nema, odvětravana kuže taky asi nebude, vzadu nejspíš nebude druhej idrive, nejspíš ani nebude mit ledničku chlazenou, hydrokufr možna taky ne, aktivni tempomat možna taky nema, bezkličovej start taky ne, apod apod.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
na druhou stranu JaraXi i vybava je otazkou vkusu. Ja osobne bych treba lednicku nechtel - jezdim na hory a prijde mi praktictejsi skivak nez lednicka. Ostatni souhlas 
Nafta mi nevadi, ale misti pani JaraX a hlavne Snejk mi to vysvetlit. Nehlede na to, ze snad naftovy F01 jsou jen 3.0l a ruzny pocet turb

Nafta mi nevadi, ale misti pani JaraX a hlavne Snejk mi to vysvetlit. Nehlede na to, ze snad naftovy F01 jsou jen 3.0l a ruzny pocet turb
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: úte 14.06.2011 00:00
V mém okolí je spousta lidí, co dává auto do autorizovaného servisu, konkrétně BMW Autec Vysoké Mýto.hurvajs77 píše:ty nezklames JaraXy...JaraX píše:...to bych chtěl vidět tu vybavu u te 730D.... Moje treba zase tak spatnou vybavu nemela, ikdyz uznavam, ze proti 745 jsou vetsinou 730 s mensi vybavou.
tak o tom silne pochybuji... Mozna tam jezdi s novym autem v zaruce. Osobne moc neverim tomu, ze 3ti majitel bude jezdit do autorizaku s autem treba za 300tis. A vzhledem k tomu, ze autorizaky v CR funguji jak funguji, tak je to spise zaporna vec. Radeji sverim auto nekomu kdo tomu opravdu rozumi a ma k tomu vztah (rozumej Snejkovi), nez smejdum v BMW. Je to smutne, ale je to tak. Znama ma X1. S napravama byla u Bychla asi 8x. Pres 3/4 roku nemohla auto skoro pouzivat, protoze stalo s servisu a udajne s nim neco delalo. Stejny pristup maji i ostatni ceske autorizaky. Kdyz jsem jeste mel E61, tri roky stare auto, tak jsem chtel v koupit orig. mapove podklady. Zajel jsem do Renocaru v Praze a technik mi arogantne oznamil, ze na tak stare auto se uz mapy nedelaji a ze si mohu nechat udelat upgrade za 60tis. Podobony zazitek mam i v ACR auto v CB. A na tomhle foru nejsem sam, kdo nadava na cesky autorizaky. Podle mne by bylo lepsi je zavrit, kdyz se neumeji chovat a kurvi jen jmeno BMWkalashnikow píše:spousta lidí dává auto do autorizáku a origo díly
Já osobně netvrdím, že je to výhoda. A to že to třetí majtel nedělá, je pochopitelné, ale ne každá E65 má už třetího majitele.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ja myslel ledničku v loketce, neboli chlazenou příhrádku, kterou plno třilitrů v naftě nemá chlazenou, vzadu lednička je k hovnu,hurvajs77 píše:na druhou stranu JaraXi i vybava je otazkou vkusu. Ja osobne bych treba lednicku nechtel - jezdim na hory a prijde mi praktictejsi skivak nez lednicka. Ostatni souhlas
Nafta mi nevadi, ale misti pani JaraX a hlavne Snejk mi to vysvetlit. Nehlede na to, ze snad naftovy F01 jsou jen 3.0l a ruzny pocet turb
jsem zvědavej kdy konečně pochopíš že motor je taky vybava, a když se za ten motor připlacelo tak je prostě lepší. když stal víc 745i než 730D tak je určitě 730d lepší

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
a kdy Ty zase pochopis, ze jsou lidi co jim nafta zase tak moc nevadi a jsou spokojeni i s 730d, ackoliv pro Tebe je to shit, zelva, holomama a buh vi co jeste... V rodice jsme naftu meli uz nekolikrat a nikdy s ni nebyl problem. Ty sam mas asi spatne zkusenosti s naftou, ktere ja nemam. Nicmene uz jsem tu nekolikrat psal, ze pristi auto bude asi benzin a s nejvetsi pravdepodobnosti 760iL. A ver tomu, ze pokud se nestane s mym motorem nic, tak na naftu nezanevru. Ackoliv jsi mne ty i Snejk uargumentovali fin. vyhami LPG, tak si i nadale myslim, ze pokud by to bylo takove terno a bozska vec, dava to primo BMW. Proste se nemohu zbavit pocitu, ze motor byl zkonstruovan pro benzin a tudis LPG mu musi skodit, alespon v minimalni mire. Ale aby jsi mel klid na dusi, tak uznavam, ze 745 je motoricky lepsi, mnohem zivejsi coz ale neznamena, ze mi 730 nestaci nebo ze budu okamzite menit
.
Tohle hadani je uplne zbytecne. Ja svuj nazor napsal i duvody, presne tak ty. Muzes najit narachanou 745 i 730. Treba casem po nejakych spatnych zkusenostech na naftu zanevru a nebude mi moc pres prah.

Tohle hadani je uplne zbytecne. Ja svuj nazor napsal i duvody, presne tak ty. Muzes najit narachanou 745 i 730. Treba casem po nejakych spatnych zkusenostech na naftu zanevru a nebude mi moc pres prah.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
hurvajzi nech toho obhajovani nafty
je to proste kram a hotovo a spokojenej by s tim nemel byt nikdo
jedinej spokojenej s naftou muzu bejt ja protoze aspon mam porad co opravovat dyt ja bych se uplne unudil ja si nepamatuju ze by nekdo prijel s opravou benzinoveho motoru.. to se stane tak jednou za mesic nejake hovnoprace se svickama remenama a olejema ale nafta ta je vdecna... to se sere porad 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
Snejku, ja ji ale neobhajuji... Jen rikam, ze s ni nemam spatne zkusenosti. A sam vis, ze jsme se minule bavili, ze dalsi auto bude benzin 

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 868
- Registrován: ned 13.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha - západ
- Klubové ID: 3068
myslíš tu trubku za 500,- kvůli které musíš rozmrdat celý motor?Snejk píše:hurvajzi nech toho obhajovani naftyje to proste kram a hotovo a spokojenej by s tim nemel byt nikdo
jedinej spokojenej s naftou muzu bejt ja protoze aspon mam porad co opravovat dyt ja bych se uplne unudil ja si nepamatuju ze by nekdo prijel s opravou benzinoveho motoru.. to se stane tak jednou za mesic nejake hovnoprace se svickama remenama a olejema ale nafta ta je vdecna... to se sere porad
