Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Koupě E38 730D

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#1 Příspěvek od LukesE39 »

Ahoj chlapi, obracím se na Vás s prosbou při výběru BMW. V první řadě říkám, že s BMW nemám takřka žádné zkušenosti, kromě věčného snění a pár zážitků s otcovou E39 cca 6 let zpátky. Prodávám svoje současné auto - Mondeo ST TDCi a jsem rozhodnutý pro BMW, jen jsem se ještě nerozhodl zda E39 nebo E38. U E39 je mi jedno jaká to bude motorizace, maximálně ale třílitr a jediné co nechci je 525tds. E38 pouze 730d a u obou modelových řad chci jedině automat. K věci, proč sem píšu: prosím majitele nebo Vás, kdo máte zkušenosti s E38 -konkrétně tohle auto vážně vůbec neznám-, zda byste mi mohli říct, na co auta nejvíce trpí, na co si dát pozor a tak. Jinak, pořizovačka bude do 80K, najeto tak do těch cca 250 tis., rok výr. mě nezajímá, jde mi spíš o stav. Jinak kontrola před koupí v BMW servisu bude samozřejmostí.
A abych předešel dotazům, proč chci vlastně baworáka, když ho neznám. Prostě ho chci, Mondeo ST byl můj sen, splnil jsem si ho, teď už je na řadě BMW, takže prosím nerýpat :lol:
Za odpovědi předem děkuji
Thang
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: sob 19.09.2009 00:00

#2 Příspěvek od Thang »

Zkus pouzit okenko hledat, napsat tam 730d a uvidis, co ti to najde... Mraky diskusi a poznatku, ktere ti pomuzou s vyberem. Jinak do 80k kupovat 730d je jako kupovat derave trenky :)

Trvalo mi asi 5sec a nasel jsem :

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=43077

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=83587
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703

#3 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

tak tak....jak psal Thang... za 80tis neseženeš v dobrým stavu e38 FACELIFT (předFL to nebyl třílitr, ale 725 TDS)
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#4 Příspěvek od LukesE39 »

Dík, to jsem nevěděl... 8O Ale hele: http://auto.bazos.cz/inzerat/16351213/BMW-730D-E38.php

Z toho co se mě zatím podařilo zjistit, to taková plína snad nebude...
Cert
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 22.01.2009 01:00
Bydliště: Žďár n/Sáz
Klubové ID: 2238

#5 Příspěvek od Cert »

hlavně se zeptej, jestli dělal repas převodovky a jesi ne, tak si dej rovnou 40tečku bokem :twisted:
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703

#6 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

LukesE39 : tak se na ní jeď podívat...a pak se s námi poděl o dojmy...
podle fotek vypada pekne...ale ta cena je až podezřelá :)
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#7 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Jenomže má vorvanej levej bok,nemá mlhovky a bůh ví co s tím ještě je.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

80 je na naftu malo no, hledal jsem ted pěknou E39 530D do 120 000 a nenašel jsem jedinej kus, a nebavilo mě furt jezdit už.
roti
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: Praha, München

#9 Příspěvek od roti »

ja bych zvolil 740i 4.4 V8, dal bych do toho LPG a budes spokojenej! Plyn stoji 18,-Kc, takze pri spotrebe 12L LPG budes jezdit jak za 6L s naftou a neceka te turbo, vstriky, klapky, parohy, cerpadla, atd... a 210kw je pekna porce!!
730d se 150tkm nesezenes a nez servisovat 300tkm, tak raci V12.
Uživatelský avatar
danbrown
Registrovaný
Příspěvky: 94
Registrován: úte 31.05.2011 00:00
Bydliště: Absurdistán
Klubové ID: 2981

#10 Příspěvek od danbrown »

V kostce:
sedmu jedině 740i a to klidně s plynem. 730d je bezedná kasička a líná lemra (sám jsem jí měl). Nemluvě o tom, že diesel podle mě do takovýhle limuzíny prostě nepatří. Tak jako tak, sedma za 80k je podle mě jasná cesta do finančních pekel :-D
Když chceš pětku, tak nejspolehlivější volba je 528i. Když ji neseženeš tak ber 525i.

Sice píšeš, že máš STčko, ovšem STčko je pouze benzín 3.0 166kW V6, takže moc nechápu tvoje označení TDCi :?:
No ale jestli se chceš pořádně svézt, pořiď si 540i.
Obrázek
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#11 Příspěvek od Filozof »

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=104460

tohle nevypadá špatně a píše bez investic ikdyž je to cenově jïnde.

nebo pak jak píší ostatní 740i s lpg.

na http://www.mobile.de jich najdeš hodně a pěkným stavu navíc jezdili po kvalitní silnici tak se mrkni.
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#12 Příspěvek od LukesE39 »

danbrown: STčko se sice dělalo v 3litru, ale byli i naftový STčka, 2.2 TDCi :wink:

540i určitě ne, nějak mi tohle přijde jako fakt zbytečný auto. Závodit a dělat hovadiny s tím nemám v plánu. Jak zde někdo zmínil, nejvíc se mi zamlouvá 528i, 525i jsou zase drahé, to pak jedině 523i. V pětce mi prostě bude stačit 200 koní ažaž... :lol:

No a k té 740i - hodně mi to vrtá hlavou, ale dodělání plynu bude taky docela raketka... No uvidíme uvidíme, zatím u mě vyhrává ta E39... Kdyby byla pěkná 528iA, a ještě navíc touring, byla by to asi jasná volba 8)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od JaraX »

plyn do osmiválce stojí 32,
jinak to Fordomrdku radši rychle prodej, my ted dali do motor 2,2 Tdci najeto 200 tisic, a 150 litru do toho zahučelo jak nic.
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#14 Příspěvek od LukesE39 »

No však já mám za sebou teďka ku***sky velkou investici do toho slavnýho fordího common-railu...

Jinak to vypadá že půjdu do E39, buď 523iA nebo 528iA... 7er třeba snad až budu velkej.. 8) :lol:

V každým případě Vám všem díky za odpovědi!
Uživatelský avatar
danbrown
Registrovaný
Příspěvky: 94
Registrován: úte 31.05.2011 00:00
Bydliště: Absurdistán
Klubové ID: 2981

#15 Příspěvek od danbrown »

LukesE39 píše: 540i určitě ne, nějak mi tohle přijde jako fakt zbytečný auto. Závodit a dělat hovadiny s tím nemám v plánu. )
Proč zbytečný, kvůli spotřebě?
528i si vezme 9,5 a 540i okolo 11. To už prakticky není rozdíl. Navíc - závodit s tím přece nemusíš, ale:

Obrázek
Thang
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: sob 19.09.2009 00:00

#16 Příspěvek od Thang »

Ty, ta 2.5 zere uplne stejne jako 2.8, takze urcite kup 2.8... :) Bude se ti pak i lepe prodavat

Ja jsem nikdy moc nepochopil, proc bmw delalo tolik R6 : 2.0, 2.2, 2.5, 2.8, zere to vsechno skoro na chlup stejne, akorat to ma jiny vykon.. Diky za vysvetleni, pokud nekdo znate odpoved
Uživatelský avatar
danbrown
Registrovaný
Příspěvky: 94
Registrován: úte 31.05.2011 00:00
Bydliště: Absurdistán
Klubové ID: 2981

#17 Příspěvek od danbrown »

Řekl bych, že to bude mít co do činění s německým systémem výpočtu ceny povinného ručení.
Tam se narozdíl od ČR počítá z výkonu, ne z kubatury.
Obrázek
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#18 Příspěvek od LukesE39 »

Tak vyhrála 528iA Touring :lol: od zdejšího klubáka, pokud vše klapne, o víkendu bude doma :P
Odpovědět