nezkoušel někdo při nazouvání pneu nechat naplnit nějakym tim speciálnim gelem kterej by v případě defektu gumu zalepil? něco sem o tom slyšel ale co je na tom pravdy? ani se kola nemusí vyvažovat, jen po nazutí jedeš stabilní rychlostí dokud neuschne
kdysi dávno jsem měl mondeo a v rámci úsporných opatření jsem si koupil zimní gumy značky Kormozmrd (Kormoran) Jak to jezdilo na sněhu asi nemá cenu komentovat, ale přísáhám, každý měsíc jsem měl dvakrát píchnuto....
protože to zaprasí celou pneu zevnitř a nemá to moc velkou životnost..
myslim že vyrobce udává stím dojet max 100km..v minulem zaméstnání sem konstruoval zvedáky do aut, a tahle sada byla součastí spolu s kompresorem do nejnovější sedmičky, tak mam asi dvě doma
Myslím si že pletete dvě věci dohromady. Pneumatika s gelem je prodávaná jako nová a při propíchnutí se sama zalepí. Pak je tu opravný sprej který pneumatiku zalepí, musí se pak jet chvíli pomalu a není to na trvalo a pneumatika je uvnitř pak zasraná. Ale ten první způsob je trvalý a viděl jsem testy a fakt dobrý, jde to udělat dodatečně ale lepší je rovnou tu pneumatiku tak koupit, není o moc dražší.
hlavne se to spojuje s funkcí toho vyvazovani.. je to celkem dost drahy ale zase se to vyplati u sportovnich aut kde je potreba mit vyvazeno fakt precizne a ne jen tak na vyvazovacce.. prakticky ten gel to jizdou vyvazi prakticky sam a na setinu presne, presne v tom miste kde to ma bejt.. jako to proste zadna vyvazovacka neudela...
nema nekdo zkusenost s motorem 4.2i V8 nekdy od r2003? (ne FSI!)
Zvazuju bud A8 nebo E65. U audi mam vyhodu tu, ze jsem v autorizaku VIP zakaznik se slevou 50% na praci a dily, coz se asi muze vyplatit.
Ale prej Tiptronic radi zoufale a zivotnost ma kolem 250tkm, motor ma rozvody remenem a kazda A8 ma vzduch, kterej taky odchazi kolem 250tkm.
U E65 mi dela starosti servis, ze nemam servisaka bmw a nejaka trubka v motoru, ktera praska.
Nevim, jak na tom jsou obe auta se spolehlivosti co se elektoniky tyce.
Slysel jsem, ze pro LPG jsou lepsi motory BMW a i jejich V8 je spicka. U A8 me laka Quattro.
Tak nevim no.
kámoš co má u nás v písku autoservis dělá hlavně bmw, ale dost často taky 4 kruhy, několik 4,2 už dělal a vracej se mu v pravidelných intervalech, jednak řemen u v8 je kravina,,, bál bych se, a navíc pořád nějaký cívky který nejsou zrovna na pár jako u bavora.... pokud tě láká quatro tak se na něj vykašli, kup e65, tou stejně vyjedeš všude a když se bojíš se zadkem tak kup na zimu starou 325ix a sedmu nech v garáži
ja bych E65 bral hlavně kvuli vybavě a technickymu pokroku v kterym se A8 měřit nemuže
jinak u E65 nepraska žadna trubka, jen tam odchazi o kroužek na jedne vodní trubce, teda není to nijak častý jev, ale když už se to dělá tak je to ojeb.
Proč pořád nadáváte na 735 ? Vždyť to taky nemusí bejt špatná kára ne? 200KW taky není špatny...Kdyby byla v dobrý výbavě tak bych si jí klidně koupil...