
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 pár dotazů
xaler : ano...cena LPG je hnus....ale napiš k tomu kolik stojí nafta a benál....vychází to cenově kolem poloviny že ??
holt doba kdy stál plyn 10Kč je pryč....ale v tý době i benzín stál 24Kč...
takže LPG se pořád vyplatí
holt doba kdy stál plyn 10Kč je pryč....ale v tý době i benzín stál 24Kč...
takže LPG se pořád vyplatí

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
xaler píše:To je otázka jestli se vyplatí, přestavba za 40 tisíc, cena nafty 34.90 občas se dá sehnat za 31,-
35 tisic je přestava E65 se 103 litrovou nadrží, lpg stojí 17kč
745i(750i) 17*14 = 2,38kč km
vs
740d(745d) 35*10 = 3,5 kč km
735i 17*12 = 2,04 kč km
vs
730d 35*8,5 =2,97kč km
a taky ber že do přestavy LPG dáš 35 tisic jednou za par set tisic km,
do nafty dáš 35tisic každych 100 000km do servisu,
jen když ti prasknou svody, což se stane skoro každymu, tak máš opravu 15, a to beru když pujdou vstřiky vytahnou, když ne, tak 40
Když do těch výpočtů dosadím svoje hodnoty tak se ty ceny skro blíží. Já s vámi souhlasím, jezdím vyloženě a pouze na LPG, byl jsem zapřísáhlý odpůrce nafty. Pomalu mě to začíná lákat, Kamarád má mercedesa C220CDI a jezdí za 5,5 litru, já kdybych si koupil to samé na LPG tak budu jezdit tak za 10 litrů, budu mít v kufru závaží, bude se mi tam plést rezerva...
Dynamic drive = aktivní stabilizátory...v zatáčce se ti nenaklání auto
Adaptive Drive = dynamic drive u FL auta...ještě s nějakýma fíčurama navíc...
spešl tempomat...myslíš aktivní tempomat ... Active Cruise Control
EDC .... ano bylo za příplatek a nemají ho zdaleka všechny sedmy...
samosvor....řekl bych že ho sedma nemá...ale potvrdit to musí nějakej odborník...
Adaptive Drive = dynamic drive u FL auta...ještě s nějakýma fíčurama navíc...
spešl tempomat...myslíš aktivní tempomat ... Active Cruise Control
EDC .... ano bylo za příplatek a nemají ho zdaleka všechny sedmy...
samosvor....řekl bych že ho sedma nemá...ale potvrdit to musí nějakej odborník...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
JaraX píše:ale nějak zapomínáš na to že 5,5 nafty je furt víc jak 10lpg a taky na to že nafta vyžaduje nákladnej servis
Ať počítám jak chci tak 5,5 litrů nafty vychází levněji o pár korun. Zase petrolejky jsou dneska levnější a není nutnost vytopit hned peníze do LPG. Ale bavíme se zbytečně dokud to půjde jsem příznivce LPG, akorát poukazuji na to že se výhody začínají pomalu vytrácet i když za to třeba mohou zloději co prodávají LPG za 19,20 Kč, nafta stojí zase naopak 34,90 Kč.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 53
- Registrován: pon 06.02.2012 01:00
- Bydliště: Rakovník
- Kontaktovat uživatele:
když si porovnáš naftovej a benzinovej motor výkovově podobný tak to prosté rozdíl je..
nehledě nato že když u novodobých nafťaků budeš brat naftu někde v agrozetu za par korun o dřiv se dostaví investice v podobě novejch vstŕiků atd..
Neni nad atmosferický motor na LPG.. hlavně o životnost a naklady na opravy..
nehledě nato že když u novodobých nafťaků budeš brat naftu někde v agrozetu za par korun o dřiv se dostaví investice v podobě novejch vstŕiků atd..
Neni nad atmosferický motor na LPG.. hlavně o životnost a naklady na opravy..
Tak nafta stojí 34.90 normálně na několika pumpách, kdybych jí bral v Agrozetu tak je za 31,- Když srovnáš petrolejku co má 120KW a jezdí za 5.5 litrů nafty tak benzín o stejném výkonu bude brát cenově ještě víc. Konkretně on to kupoval s 250 tisíc na tachometru a najel 70 tisíc a auto chtělo dva tlumiče a rameno. Nechci obhajovat petrolejky ale dříve jsem se mu smál já a dneska se mi směje on.
sorry, ale 120kW ma třeba e43 323i tam se dá jezdít v pohodě za 9LPG,
9x 17 = 153kč 100km
5,5 x 35 =192 kč 100km a stejně musíš udělat turbo časem, vstřiky, čerpadlo, jiny čerpadllo, další čerpadlo, to že do toho za 70k nic nedal, znamená že do toho brzo dá.
pro info pokud je tu víc lidi co neumí počítat,
průměrná cena nafty je ted 36,5, LPG 17,50
9x 17 = 153kč 100km
5,5 x 35 =192 kč 100km a stejně musíš udělat turbo časem, vstřiky, čerpadlo, jiny čerpadllo, další čerpadlo, to že do toho za 70k nic nedal, znamená že do toho brzo dá.
pro info pokud je tu víc lidi co neumí počítat,
průměrná cena nafty je ted 36,5, LPG 17,50
Jen tě trochu opravím
9x19,2=172,8
možná se dá jezdit za 9 litrů ale kdybych dal za auto stejně jako on tak do toho zahučím za plyn a on si těch třicet může schovat na pozdější opravy. Já do toho nacpu plyn a po půl roce zjistím že to je krám a při prodeji mi to nové LPG nikdo nezaplatí, taky mě sere to tankování musím jezdit a hledat LPG pak tam čekám jako vocas jestli se mi uráčí někdo natankovat. Jsou to jen drobný střípky ale třeba to tankování mě sere celou dobu co jezdím na LPG.
9x19,2=172,8
možná se dá jezdit za 9 litrů ale kdybych dal za auto stejně jako on tak do toho zahučím za plyn a on si těch třicet může schovat na pozdější opravy. Já do toho nacpu plyn a po půl roce zjistím že to je krám a při prodeji mi to nové LPG nikdo nezaplatí, taky mě sere to tankování musím jezdit a hledat LPG pak tam čekám jako vocas jestli se mi uráčí někdo natankovat. Jsou to jen drobný střípky ale třeba to tankování mě sere celou dobu co jezdím na LPG.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 53
- Registrován: pon 06.02.2012 01:00
- Bydliště: Rakovník
- Kontaktovat uživatele:
investici za přestavbu plynu máš za rok zpátky, ani ne.. a jestli hledáš LPG stanice tak kde bydlíš prosimtě? nU nás v Rakovníku městečko jak hovínko a mame tady 5mist kde brát LPG..
Ä když bereš u benziny nemusíš na nikoho čekat ale můžeš si natankovat sám, pokavaď si absoloval ten jejich dotaznik a nechal si si udělat od nich kartičku.
Ä když bereš u benziny nemusíš na nikoho čekat ale můžeš si natankovat sám, pokavaď si absoloval ten jejich dotaznik a nechal si si udělat od nich kartičku.