A8 D3 neni spatne auto. Proti E65 ma i vyznamne vyhody, takze bych rekl ze je to na vkusu kazdeho soudruha.caknakis píše:To by radši spáchal asistovanou sebevraždu, než by si koupil A8
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 vs e60 - rádce při koupi
Napriklad:JaraX píše:jo a jaky?
a) design - ten je samozrejme subjektivni, ale obecne konzervativni design jako ma Audi starne pomaleji nez extravagance E65. Ta uz dneska vypada zejmena vpredu jako hodne out, subjektivne bych rekl, ze Audi A8 vypada starim podobne jako pofaceliftova E65, ale to uz jsou jine penize
b) modernost - Audi byla zejmena vybavou technologicky vyspelejsi a vypada zejmena uvnitr moderneji, ma barevny multifunkcni display, lepsi grafiku informacniho systemu, vybavu kterou ma E65 az po faceliftu typu multimedia konektor, bezklicove otevirani/startovani ... Obecne kdyz sednu do A8 mam lepsi pocit z interieru a hlavne dojem, ze je auto o pet let mladsi nez stejne stara E65 a jeji cervene budiky jak z minuleho stoleti (vlastne kecam A8 mela barevne displaye uz v tom minulem stoleti

c) dostupnost na trhu - sehnat benzinovou E65 zejmena 2004+ je docela dobry porod, u Audi A8 byla 4.2 kupodivu i v dobe vseobecneho dieselovani velmi casta motorace. Audi A8 ma obvykle i lepsi vybavu, sehnat 745 s komfortnimi sedackami, plnou klimatizaci a lepsim audiem je beh na dlouhou trat, u A8 je na trhu spousta 4.2V8 ktere jsou obvykle v maxu jen obcas je startovani trapne klickem (ale E65 nic jineho nema)
d) quattro - 4x4 standardem u Audi, neni nezbytne ale v nekterych situacich celkem potesi.
e) a v neposledni rade skoro 200kg hmotnostniho rozdilu, coz je rozdil tridy. Audi A8 4.2 vazi mene nez BMW 545 v kombiku.
A pak jsou samozrejme zase veci ve kterych je lepsi E65, ale jak rikam to je na vkusu kazdeho soudruha.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
a) design - ten je samozrejme subjektivni, ale obecne konzervativni design jako ma Audi starne pomaleji nez extravagance E65. Ta uz dneska vypada zejmena vpredu jako hodne out, subjektivne bych rekl, ze Audi A8 vypada starim podobne jako pofaceliftova E65, ale to uz jsou jine penize
design je subjektivni, mě přijde audi hnus kulatej odpornej, ale to nemužu hodnotit, nekomu se libi takovy auto, někomu makovy
b) modernost - Audi byla zejmena vybavou technologicky vyspelejsi a vypada zejmena uvnitr moderneji, ma barevny multifunkcni display, lepsi grafiku informacniho systemu, vybavu kterou ma E65 az po faceliftu typu multimedia konektor, bezklicove otevirani/startovani ... Obecne kdyz sednu do A8 mam lepsi pocit z interieru a hlavne dojem, ze je auto o pet let mladsi nez stejne stara E65 a jeji cervene budiky jak z minuleho stoleti (vlastne kecam A8 mela barevne displaye uz v tom minulem stoleti
)
modernost? dyt ma uplně malej display, display mezi budikama pusobi dojmem že sedím ve fabii, zrovna o modernosti bych u audi vubec nemluvil, v neděli jsme kupovali E66 2003 a normalně ma bezkličovy startovani, aktivni tempomat apod, ukaž mi A8 2003 ktera ma keyless, aktivni tempomat, stolečky vzadu, strop v alcantaře, to auto ma snejk, takže žadnej smyšlenej fake, prostě E66 z roku 2003 ktera ma přimo do vyroby keyless, CD changer, DVD changer, Logic 7, masáže apod, takle vybavenou A8 jsem ještě neviděl, tak mi nějakou ukaž
c) dostupnost na trhu - sehnat benzinovou E65 zejmena 2004+ je docela dobry porod, u Audi A8 byla 4.2 kupodivu i v dobe vseobecneho dieselovani velmi casta motorace. Audi A8 ma obvykle i lepsi vybavu, sehnat 745 s komfortnimi sedackami, plnou klimatizaci a lepsim audiem je beh na dlouhou trat, u A8 je na trhu spousta 4.2V8 ktere jsou obvykle v maxu jen obcas je startovani trapne klickem (ale E65 nic jineho nema)
no nevím teda, ale u 745i jsou comforty, L7 a plna klima uplně běžna věc, řekl bych že tak každy 3ti auto tudle kombinaci nema. navíc nevidim duvod proč kupovat E65 2004+, to auto je uplně stejny jak 2002, stači koupit vybaveny zachovaly auto
d) quattro - 4x4 standardem u Audi, neni nezbytne ale v nekterych situacich celkem potesi.
- quattro je pro většinu lidi spíš nevyhoda, ja jezdím jen ze zadkama, vadí mi 4x4 (jakykoliv) . Tchan ma e60 xdrive a strašně mě tam sere že citím ve volantu plyn, a kupovat si A8 kvuli zimě nema cenu, radši budu trochu s autem zapasit přes zimu, než s nim zapasit celej rok skrz quattro.
e) a v neposledni rade skoro 200kg hmotnostniho rozdilu, coz je rozdil tridy. Audi A8 4.2 vazi mene nez BMW 545 v kombiku.
to si děláš prdel? to že je A8 lehčí má byt jako vyhoda? každy kilo navíc ti přidá bezpečnost. stejně pokud vím tak 4,2 žere víc jak 745i, tak pokud je to auto lehčí a ještě víc žere tak je to teda pěkná mrdka. idealni je když ma sedma tak 2,5 tuny a víc, málo žere, a dobře se chova na cestě, a BMW dokazalo že to není vyloučitelná kombinace.
design je subjektivni, mě přijde audi hnus kulatej odpornej, ale to nemužu hodnotit, nekomu se libi takovy auto, někomu makovy
b) modernost - Audi byla zejmena vybavou technologicky vyspelejsi a vypada zejmena uvnitr moderneji, ma barevny multifunkcni display, lepsi grafiku informacniho systemu, vybavu kterou ma E65 az po faceliftu typu multimedia konektor, bezklicove otevirani/startovani ... Obecne kdyz sednu do A8 mam lepsi pocit z interieru a hlavne dojem, ze je auto o pet let mladsi nez stejne stara E65 a jeji cervene budiky jak z minuleho stoleti (vlastne kecam A8 mela barevne displaye uz v tom minulem stoleti

modernost? dyt ma uplně malej display, display mezi budikama pusobi dojmem že sedím ve fabii, zrovna o modernosti bych u audi vubec nemluvil, v neděli jsme kupovali E66 2003 a normalně ma bezkličovy startovani, aktivni tempomat apod, ukaž mi A8 2003 ktera ma keyless, aktivni tempomat, stolečky vzadu, strop v alcantaře, to auto ma snejk, takže žadnej smyšlenej fake, prostě E66 z roku 2003 ktera ma přimo do vyroby keyless, CD changer, DVD changer, Logic 7, masáže apod, takle vybavenou A8 jsem ještě neviděl, tak mi nějakou ukaž
c) dostupnost na trhu - sehnat benzinovou E65 zejmena 2004+ je docela dobry porod, u Audi A8 byla 4.2 kupodivu i v dobe vseobecneho dieselovani velmi casta motorace. Audi A8 ma obvykle i lepsi vybavu, sehnat 745 s komfortnimi sedackami, plnou klimatizaci a lepsim audiem je beh na dlouhou trat, u A8 je na trhu spousta 4.2V8 ktere jsou obvykle v maxu jen obcas je startovani trapne klickem (ale E65 nic jineho nema)
no nevím teda, ale u 745i jsou comforty, L7 a plna klima uplně běžna věc, řekl bych že tak každy 3ti auto tudle kombinaci nema. navíc nevidim duvod proč kupovat E65 2004+, to auto je uplně stejny jak 2002, stači koupit vybaveny zachovaly auto
d) quattro - 4x4 standardem u Audi, neni nezbytne ale v nekterych situacich celkem potesi.
- quattro je pro většinu lidi spíš nevyhoda, ja jezdím jen ze zadkama, vadí mi 4x4 (jakykoliv) . Tchan ma e60 xdrive a strašně mě tam sere že citím ve volantu plyn, a kupovat si A8 kvuli zimě nema cenu, radši budu trochu s autem zapasit přes zimu, než s nim zapasit celej rok skrz quattro.
e) a v neposledni rade skoro 200kg hmotnostniho rozdilu, coz je rozdil tridy. Audi A8 4.2 vazi mene nez BMW 545 v kombiku.
to si děláš prdel? to že je A8 lehčí má byt jako vyhoda? každy kilo navíc ti přidá bezpečnost. stejně pokud vím tak 4,2 žere víc jak 745i, tak pokud je to auto lehčí a ještě víc žere tak je to teda pěkná mrdka. idealni je když ma sedma tak 2,5 tuny a víc, málo žere, a dobře se chova na cestě, a BMW dokazalo že to není vyloučitelná kombinace.
E65/66 s bezklicovym startovanim? Tak to jsem nikdy nevidel, vsechny E65 co jsem potkal mely startovani systemem strc krabicku do diry a zmakcni tlacitko, nejdebilnejsi system vubec, to uz je lepsi normalni klic.JaraX píše:modernost? dyt ma uplně malej display, display mezi budikama pusobi dojmem že sedím ve fabii, zrovna o modernosti bych u audi vubec nemluvil, v neděli jsme kupovali E66 2003 a normalně ma bezkličovy startovani, aktivni tempomat apod, ukaž mi A8 2003 ktera ma keyless, aktivni tempomat, stolečky vzadu, strop v alcantaře, to auto ma snejk, takže žadnej smyšlenej fake, prostě E66 z roku 2003 ktera ma přimo do vyroby keyless, CD changer, DVD changer, Logic 7, masáže apod, takle vybavenou A8 jsem ještě neviděl, tak mi nějakou ukaž
Stolecky vzadu nevim, nesedim tam, na strop necumim a CD ci DVD changer do toho se davaji takove ty placky co se na nich prodavala hudba ci video nekdy na konci minuleho stoleti? Nema to neco spolecneho s VHS ci gramofonovou deskou?

A nevim jestli takhle vypada pristrojovy stit ve Fabii:

ale osobne bych to oznacil za modernejsi vzhled nez cervena monochromni hruza:

Kazde treti auto? To asi nestaci, na celem Tipcars jsou aktualne slovy dve benzinove predfaceliftove E65 2003+, z toho jedna v dvanactivalu a jedna 735. Osmivalcovych A8cek 11 kusu!JaraX píše: no nevím teda, ale u 745i jsou comforty, L7 a plna klima uplně běžna věc, řekl bych že tak každy 3ti auto tudle kombinaci nema. navíc nevidim duvod proč kupovat E65 2004+, to auto je uplně stejny jak 2002, stači koupit vybaveny zachovaly auto
Stejna auta to nejsou, az do roku 2003 ma sedmicka E65 nepouzitelnou navigaci systemu "hej pane diskdzokej". Takze clovek bud musi shanet 2003+, kterych je malo a nebo to predelavat, coz je ojeb a stoji to penize.
Tak to je chyba BMW, ze jejich 4x4 system je nepouzitelny vsude jinde nez v SUVckach, xdrive u E60 je opravdu naprd, ale Quattro funguje docela dobre.JaraX píše: - quattro je pro většinu lidi spíš nevyhoda, ja jezdím jen ze zadkama, vadí mi 4x4 (jakykoliv) . Tchan ma e60 xdrive a strašně mě tam sere že citím ve volantu plyn, a kupovat si A8 kvuli zimě nema cenu, radši budu trochu s autem zapasit přes zimu, než s nim zapasit celej rok skrz quattro.
Kilo navic bezpecnosti nepridava, naopak bezpecnosti ubira. To co pridava bezpecnosti je material na deformacni zony. Nicmene Audi A8 neni lehci proto, ze by mela toho materialu mene, ale proto ze je pouzity lepsi material, konkretne hlinikova slitina. Takze pri zachovani stejne ci vyssi pevnosti ma mensi hmotnost. To samozrejme ma pozitivni dopad nejenom na bezpecnost, ale i na chovani auta. Vozit sebou 200kg navic jen proto, ze se vyrobce rozhodnul pouzit levnejsi ocel je zbytecne.JaraX píše: to si děláš prdel? to že je A8 lehčí má byt jako vyhoda? každy kilo navíc ti přidá bezpečnost. stejně pokud vím tak 4,2 žere víc jak 745i, tak pokud je to auto lehčí a ještě víc žere tak je to teda pěkná mrdka. idealni je když ma sedma tak 2,5 tuny a víc, málo žere, a dobře se chova na cestě, a BMW dokazalo že to není vyloučitelná kombinace.
Vyssi spotreba u Audi je dana tim, ze ma jednodussi motor, coz je pro majitele ojetiny spise vyhoda. Ja nejsem moc fanouskem zeslozitovanim osmivalcu, ten motor nikdy nebude usporny a zbytecne se pridavaji kurvitka. Osobne bych v aute preferoval M62, coz je tak BMW ekvivalent te audacke 4.2V8 nez N62, ktera sice lepe jede, mene zere, ale zivotnost legendarni M62 proste nema. Stejne tak u Audi se vice doporucuje "zastarala" klasicka 4.2V8 nez jeji modernejsi FSI verzi.
Specialne pro plynare, cim jednodussi osmival tim lepe.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
- včera u mě byl pan s E65 730D 2002 a normálně měl keyless, startoval jsem si to s klíčkem v kapse, takže ten keyless ma i předFL naprosto běžně.
- celo digitálni budíky mi opravdu přijdou mnohem hezčí než ty analogový s maxidotem, jinak taky jde o to jakej jsem dáš screenshot
(tímto prosím snejka o screenshot z jeho auta se zaplym ACC a nastavenou navi)
- dvd changer je opravdu bomba a v kombinaci s Logicem 7 si užiješ takové hudební parády kterou ti nenabídne ani žádna MP3, ani CD které neumí DTS.
- s E65 2002 se naviguju naprosto normálně, krásně se mi vše ovladá a nemám s tím problem.
- o tom že je xdrive nahovno slyším prvně, i lidi co maj xdrive i quattro si ho pochvalujou, naopak v quatrru je citit že to je čtyřkola mnohem víc jak v xdrive, ale prostě mít auto kde řízení a přenos výkonu nemá nic společnýho je vždy lepší, to je fyzika, na svezení je to vždy lepší. proč nejsou formule 1 čtyřkola? nebo zavodni auta?
- audi má jednodušší motor se stejnou spolehlivostí jak BMW složitější motor. navíc věci které tam spoří se serou opravdu minimálně.
- váha je mínus pokud bouráš do pevné překážky (most, beton apod), naopak je váha plus pokud bouráš do auta, to je opět fyzika. Mám vyšokoškolskej diplom z mechatroniky, takže mě o tom opravdu nemusíš poučovat.
vem si dva kusy železa a pošli je proti sobě, pak vem jeden lehčí a pošli je zase proti sobě.
specialně pro plynaře - N62 nam na plynu jede naprosto normalně.
- celo digitálni budíky mi opravdu přijdou mnohem hezčí než ty analogový s maxidotem, jinak taky jde o to jakej jsem dáš screenshot
(tímto prosím snejka o screenshot z jeho auta se zaplym ACC a nastavenou navi)
- dvd changer je opravdu bomba a v kombinaci s Logicem 7 si užiješ takové hudební parády kterou ti nenabídne ani žádna MP3, ani CD které neumí DTS.
- s E65 2002 se naviguju naprosto normálně, krásně se mi vše ovladá a nemám s tím problem.
- o tom že je xdrive nahovno slyším prvně, i lidi co maj xdrive i quattro si ho pochvalujou, naopak v quatrru je citit že to je čtyřkola mnohem víc jak v xdrive, ale prostě mít auto kde řízení a přenos výkonu nemá nic společnýho je vždy lepší, to je fyzika, na svezení je to vždy lepší. proč nejsou formule 1 čtyřkola? nebo zavodni auta?
- audi má jednodušší motor se stejnou spolehlivostí jak BMW složitější motor. navíc věci které tam spoří se serou opravdu minimálně.
- váha je mínus pokud bouráš do pevné překážky (most, beton apod), naopak je váha plus pokud bouráš do auta, to je opět fyzika. Mám vyšokoškolskej diplom z mechatroniky, takže mě o tom opravdu nemusíš poučovat.
vem si dva kusy železa a pošli je proti sobě, pak vem jeden lehčí a pošli je zase proti sobě.
specialně pro plynaře - N62 nam na plynu jede naprosto normalně.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00