Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 750il - řadí při vysokých otáčkách
to je zvlastni, takhle pri vyssich otackach mi to radi kdyz dam rezim sport. Ale jestli ti to dela bezne na Dcko tak je to divny, zkus vymazat adaptacni hodnoty automatu, bud pres diag. nebo podle navodu - funguje to :
1. Get in your car, it doesn't matter if you close the door or not.
2. Turn the key to the on (not start) position, the position just before the starter turns over. BMW: press start button – foot off brake - all idiot lights on.
3. Press the gas pedal to the floor with the key in the "on" position. BMW: All idiot lights on.
4. Hold the pedal to the floor for five seconds, then turn the key back to the "off position". BMW: foot off brake press start button - all idiot lights now off (don't remove the key), then release the gas pedal.
5. Wait a full 2 minutes for a full electronic alignment. Don't remove the key.
6. Start engine, drive the car, notice the difference.
1. Get in your car, it doesn't matter if you close the door or not.
2. Turn the key to the on (not start) position, the position just before the starter turns over. BMW: press start button – foot off brake - all idiot lights on.
3. Press the gas pedal to the floor with the key in the "on" position. BMW: All idiot lights on.
4. Hold the pedal to the floor for five seconds, then turn the key back to the "off position". BMW: foot off brake press start button - all idiot lights now off (don't remove the key), then release the gas pedal.
5. Wait a full 2 minutes for a full electronic alignment. Don't remove the key.
6. Start engine, drive the car, notice the difference.
ne funguje je to i u e65. klic mas, jenom nevypada jako klasickej klic.
sednes do auta, klic zasunes, ale nedrzis brzdovej pedal, zmacknes jednou start ( opet bez brzdy ), naskoci ti vnitrni osvetleni, hudba atd. Zmacknes plyn.pedal na zem co jde, a drz 30 vterin. Pak pust plyn , zmackni klic, on ti jako povyjede ( nevytahuj ), a vyckej cca 1-2min. Pak klic vytahni a znova normalne nastartuj, hotovo.
Rychlejsi to je udelat pres diagnostiku.
sednes do auta, klic zasunes, ale nedrzis brzdovej pedal, zmacknes jednou start ( opet bez brzdy ), naskoci ti vnitrni osvetleni, hudba atd. Zmacknes plyn.pedal na zem co jde, a drz 30 vterin. Pak pust plyn , zmackni klic, on ti jako povyjede ( nevytahuj ), a vyckej cca 1-2min. Pak klic vytahni a znova normalne nastartuj, hotovo.
Rychlejsi to je udelat pres diagnostiku.
potrebujes 7litru ( radsi 8 ) oleje Shell 1375.4, v bmw cca 500kc/litr, filtr kterej je soucast vany, takze vana prevodovky - cca 4500-5500kc v bmw. Pak bych jeste koupil 2 tesneni na mechatronik, ktery casto odchazej a kdyz uz se to dela je skoda je nevymenit , stoji obe cca 500kc. No a plus prace, neni to zadna hruza, sikovnymu mechanikovi das tak 1-2tis kc za praci.Veselac píše:kolik to tak stojí? Aby to se mnou nelajzlo hned jak jsem jí koupilking píše:vymen olej v prevodovce - i s filtrem, 110tis , uz nejvyssi cas)
ok, tak to jde, bál jsem spíš šesti místných částek, to by mě mrzelo hned po koupi. Ještě jedna otázka je to těžký udělat? Protože 330ku jsem dával svému automechanikovi, který dělá BMW a jsem s ním nejen já spokojen. Sedmičku ale ještě nědělal, tak nevím jestli by to pro něj bylo těžký nebo to mám od vést do BMW (je na dovolené, tak jsem se ho ještě neptal).king píše:potrebujes 7litru ( radsi 8 ) oleje Shell 1375.4, v bmw cca 500kc/litr, filtr kterej je soucast vany, takze vana prevodovky - cca 4500-5500kc v bmw. Pak bych jeste koupil 2 tesneni na mechatronik, ktery casto odchazej a kdyz uz se to dela je skoda je nevymenit , stoji obe cca 500kc. No a plus prace, neni to zadna hruza, sikovnymu mechanikovi das tak 1-2tis kc za praci.Veselac píše:kolik to tak stojí? Aby to se mnou nelajzlo hned jak jsem jí koupilking píše:vymen olej v prevodovce - i s filtrem, 110tis , uz nejvyssi cas)
to cukaní je to že si smazal adaptace a ta převodovka není naučena řadit. Tohle mi udelali v BMW bychl smazal to a poslal me s tim jezdit a převodvka zažala kopat. Pak jsem narazil na člověka který dělal v Německu a řekl že ta převodvka se musí s diagnostikou projet a odřadit vsechny stupne od urcitych otacek a ne hned s tím jezdit ve meste. Od te doby prevodvka radi jak nova Bylo to taky na e65 750i a u BMW řekli že je na výměnu!!! I člověk co opravuje automaty řekl, že špatně smazané adaptace mohou způsobovat škubaní a špatné řazeníVeselac píše:tak to zabaralo, moc děkuju
jediné co mě dál trápí je cukání při podřazování na nižší rychlosti. Třeba ve městě když jedu z kopce zhruba ve 40km/h pak začne řadit a dost to cukáa na to že mám najeto zatím 110tis. tak se mi zdá, že je brzo na to aby byla převodovka v háji
setkal se s tím někdo?
Ja byl tady http://www.bwmotors.cz/ a tady mi prave bylo receno ze jen smazat to nestaci. Technik smazal adaptace a pak s diagnostikou jel auto projet nasledovala zkusebna jizda. Od te doby to radi krasne a nic necuka a ani nekope. Me to kopalo pri jednom stupni asi na 4 nad 3tis otacek. Ted je vsechno ok. Zacalo to prave od te doby kdyz mi v autorizovanem servisu smazal technik adaptace a poslal me s tim jezdit ze je to ok.Veselac píše:co teda s tím?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Adaptace už máš asi smazané, ted je třeba tu převodovku (AGS) adaptovat v provozu :Veselac píše:co teda s tím?
Für die Adaption des CVT-Getriebes sind folgende Schritte wie angegeben durchzuführen.
I. Kupplungsadaption
Bei den folgenden Schritten ist das Bremspedal zu betätigen.
- Kalte Motor starten. Bei erhöhter Leerlaufdrehzahl für 10 s in N schalten, dann für 10 s in D schalten im Display wird xP in Position angezeigt. Folgendes zehnmal wiederholen:
- Für 3 s in N schalten, dann für 3 s in D schalten. Im Display wird xP in Position P angezeigt. Folgendes zehnmal wiederholen:
II. Übersetzungsadaption
Das Fahrzeug auf eine Geschwindigkeit > 80 km/h beschleunigen. Das Gaspedal und dann stehen. Das Getriebe adaptiert sich für 4500, 4000, ..., 1500 und 1400 U/min. Im Display wird P bei Position P gezeigt. Der Motor hat nun Betriebstemperatur erreicht. Die Leerlaufdrehzahl beträgt 800 U/min. Schritt 2 bis 3 wiederholen. Zündschloss in Stellung 0 schalten
Achtung:
Mindestens 10 min warten vor evtl Abklemmen von Batterie und/oder DME-Motorsteuergerät.
Pokud neumíš německy, použij tohle http://translate.google.cz/#de|cs|
tak jsem to přeložilstarML píše:Adaptace už máš asi smazané, ted je třeba tu převodovku (AGS) adaptovat v provozu :Veselac píše:co teda s tím?
Für die Adaption des CVT-Getriebes sind folgende Schritte wie angegeben durchzuführen.
I. Kupplungsadaption
Bei den folgenden Schritten ist das Bremspedal zu betätigen.
- Kalte Motor starten. Bei erhöhter Leerlaufdrehzahl für 10 s in N schalten, dann für 10 s in D schalten im Display wird xP in Position angezeigt. Folgendes zehnmal wiederholen:
- Für 3 s in N schalten, dann für 3 s in D schalten. Im Display wird xP in Position P angezeigt. Folgendes zehnmal wiederholen:
II. Übersetzungsadaption
Das Fahrzeug auf eine Geschwindigkeit > 80 km/h beschleunigen. Das Gaspedal und dann stehen. Das Getriebe adaptiert sich für 4500, 4000, ..., 1500 und 1400 U/min. Im Display wird P bei Position P gezeigt. Der Motor hat nun Betriebstemperatur erreicht. Die Leerlaufdrehzahl beträgt 800 U/min. Schritt 2 bis 3 wiederholen. Zündschloss in Stellung 0 schalten
Achtung:
Mindestens 10 min warten vor evtl Abklemmen von Batterie und/oder DME-Motorsteuergerät.
Pokud neumíš německy, použij tohle http://translate.google.cz/#de|cs|
I. Spojovací úpravy
Následující kroky pedálu brzdy v činnost.
- Studený start motoru. Při vysokých volnoběžných otáčkách za 10 s přepínačem v N, pak pro 10 s na D xP přepnout na displeji se objeví na svém místě. Opakujte v následujících časech:
- Po dobu 3 s přepínačem v N, pak off po dobu 3 s do D. XP na P displeji se zobrazí poloha. Opakujte v následujících časech:
Překlad II úpravy
Vozidlo na rychlost> 80 km / h rychlosti.Plynový pedál a pak se zastaví. Přenos se přizpůsobuje 4500, 4000, ..., 1500 a 1400 ot. / min. Na displeji je zobrazen v poloze P P. Motor dosáhl provozní teploty.Volnoběžných otáček je 800 ot / min. Opakujte kroky 2 - 3. Spínač zapalování v poloze 0
Upozornění:
Nejméně 10 minut čekat, než případně odpojení akumulátoru a / nebo řídicí jednotka motoru DME.
....a moudrej z toho nejsem, vím že otravuju ale jak vidím šroub nebo drát utíkám, tak je to pro mě těžky

předem moc děkuju

tak zresetováno, trochu se to zklidnilo ale dnes jsme byli s přítulkou na výletě a když jsem odjížděl z parkoviště tak jsem na D jel dozadu. Hned to na mě zařvalo ať zajedu do BMW servisu kvůli převodovce. Znovu jsem nastartoval a v pohodě, dojel jsem domů úplně v pohodě bez výstrah až ke konci. Asi tak po 20km začala převdovka zase řadit až ve 4tis. ot/min. Teď kdybych sednul do auta, tak zase bude řadit normálně
je to záhada

je to záhada