Bratr se rozhodl si chipnout své nové BMW řady 7 F01 (740d) od firmy AC Schnitzer, která spolupracuje přímo s firmou BMW a na úpravu poskytuje plnou záruku, narozdíl od běžných, neoriginálních (především se ztrácí záruka vozidla).
Parametry úpravy: Točící moment na 690Nm z původních 600Nm a výkon na 265kW z původních 225kW a zrychlení na 6,1s z původních 6,3s + razantnější zvuk.
Co řikáte na hodnoty a hlavně na kryt motoru, není to bomba?
Přílohy
Nový kryt motoru od fy. Ac Schnitzer.
2011-08-04 15.27.33.jpg (171.56 KiB) Zobrazeno 1428 x
Nový kryt motoru od fy. Ac Schnitzer.
2011-08-04 15.27.19.jpg (182.65 KiB) Zobrazeno 1428 x
Nový kryt motoru od fy. Ac Schnitzer.
2011-08-04 15.29.02.jpg (179.27 KiB) Zobrazeno 1428 x
Starý (sériový) kryt motoru.
2011-08-04 15.26.07.jpg (166.41 KiB) Zobrazeno 1428 x
Pedály plynu a brzdy AC-Schnitzer, hliník.
2011-08-04 15.26.33.jpg (197.51 KiB) Zobrazeno 1428 x
Nádpis AC Schnizer na levé straně kufru.
2011-08-04 15.25.45.jpg (177.38 KiB) Zobrazeno 1428 x
Dělali i nějaký úpravy na převodovce? Ten krouťák je pro GA6HP26Z smrtící
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Nevim,koukam na to jinak.Mit tu kasu koupim 760i,400kw a je to.Tam uz neni treba nic cipovat myslim,je to v zaruce a origo.A cenovy rozdil mezi tim a upravenou nacipovanou 740d nebude zas tak veliky.Pouze muj nazor.
Převodovky jsou slabá stránka aut s nějak zvýšeným výkonem. Já jsem nečipoval motor, ale nechal jsem ho převrtat a převodovku mám už třetí a asi ne poslední.
jozin7 píše:Nevim,koukam na to jinak.Mit tu kasu koupim 760i,400kw a je to.Tam uz neni treba nic cipovat myslim,je to v zaruce a origo.A cenovy rozdil mezi tim a upravenou nacipovanou 740d nebude zas tak veliky.Pouze muj nazor.
souhlas, a jako bonus dostaneš naprosto sametovej chod, ne jako V8d
jozin7 píše:Nevim,koukam na to jinak.Mit tu kasu koupim 760i,400kw a je to.Tam uz neni treba nic cipovat myslim,je to v zaruce a origo.A cenovy rozdil mezi tim a upravenou nacipovanou 740d nebude zas tak veliky.Pouze muj nazor.
souhlas, a jako bonus dostaneš naprosto sametovej chod, ne jako V8d
Tak ona taky F01 740d není V8d, ale třílitr R6 twinturbo. Oproti tomu dvanáctihrnci je tam rozdíl přes mega.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Tady je stejně spousta pacientů, co by tu V12 zprasili plynem, takže ta 740d není až tak špatná volba.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic