Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e38 - výměna prahů před FL za plastové FL
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
- Bydliště: okolí Brna
- Klubové ID: 3648
Jak piše Jarax, jsou tam jiný spodní dveřní lišty a prahy mají dirky na držáky.. a uplně stejně se ptám - proč ? Radši si očistím, natřu tlumexem a zalakuju klasický plechy než kus palstu kterej po FL sice sluší, ale na před FL jsem ho jako dodělávku ještě v životě neviděl dokonale spasovanej tak, aby mě to nebralo oči..
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Související otázka - nevíte čím ty plastové prahy přilepit? Držáčky nestačí, origo je to navíc přilepené nějakou oboustrannou páskou a ta se už nevyrábí... nemáte zkušenosti s něčím konkrétním?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 346
- Registrován: ned 15.04.2007 00:00
- Bydliště: Čelákovice
- Klubové ID: 1589
Originální kryty prahů ničím přilepené nejsou. Do děr v prahu se zastrčí plastové průchodky a do nich se narazí trny držáků, které drží v drážce prahu. V drážce se mohou držáky posubovat do stran, takže vodorovné rozteče děr nemusí být tak přesné. Díry ale musí být v jedné přímce, jinak se držáky z drážky vylomí. Trn jde do díry zastrčit jenom jednou. Podruhé už v průchodce plastový práh dobře nedrží. Krajní držáky jsou ocelové a vnitřní držáky jsou plastové.
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
V tom všem máš pravdu, ale k tomu je tam navíc ještě lepidlo...Hansen píše:Originální kryty prahů ničím přilepené nejsou. Do děr v prahu se zastrčí plastové průchodky a do nich se narazí trny držáků, které drží v drážce prahu. V drážce se mohou držáky posubovat do stran, takže vodorovné rozteče děr nemusí být tak přesné. Díry ale musí být v jedné přímce, jinak se držáky z drážky vylomí. Trn jde do díry zastrčit jenom jednou. Podruhé už v průchodce plastový práh dobře nedrží. Krajní držáky jsou ocelové a vnitřní držáky jsou plastové.
Díl 2
http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/S ... over_sill/
Gasket znamená těsnění, tak nevim jestli to lepí oboustranně...
V každém případě i když jsem tam dal všechny čudliky nové, stejně práh přesně nekopíruje konvexní tvar u předního blatníku, a podle umístění těch děr to je logické, proto si myslím že tam chybí lepidlo.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 484
- Registrován: úte 12.02.2008 01:00
- Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...
Jistě že to nebude nějak extra složitý nebo co píše Kail..šlo mi spíš o to, že tady na foru se prodávají teď jedny, a ty moje jsou od heveru na jedné straně trochu prohnutý..tak jsem si říkal že bych je koupil ale zajímalo mě jeslti to někdo dělal a když už se to dá na origo prah, tak jestli to právě vůči těm dveřním lištám není moc vystouplý..nikdy jsem to neviděl, ale jak tak čtu, tak to asi nebudu řešit, jestli to je pak poznat,,,bastlit tam nic nechci..JaraX píše:otázka zní proč by to někdo dělal