Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65 na co si dát pozor u motoru v 745i
tak to by sis pomohl s 3,5i... vzdyt jsou to identicke motory... jednoznacne 4,5i ber.. vyvazeny pomer cena/vykon...
co ti poradit no... to mas tezky... pokud vezmes dostatek penez a koupis nejaky slusny kus, tak bys to mel mit bez problemu, nebo este lepsi je kus, ktery uz ma ty problemy za sebou a je po oprave...
tenhle motor je spornej, hodne se jich sere, at uz problemy s chlazenim, tak nejvic problemy s olejem, proste se to podela a zacne ho to zrat nesmysl, a oprava bejva nekdy hodne extremne draha... plus maj i problemy s pistnima krouzkama.. .tam uz to taky neni sranda.... mam ted v okoli dva motory kde je v prdeli pistni cep... takze se jezdi nez to dojezdi. protoze cena opravy je nekde na urovni ceny jineho motoru...
radim, nekupovat to nejlevnejsi, co najdes...,tenhle motor neni zrovna uplne adept na to, ujet 500 000 bez investic.. takze auta co maj vic jak 300 a majitel ti nedokaze ze uz ty problemove veci jsou vyresene... tak na to radsi kasli... urcite bych radsi neco z nemecka co ma min najeto a nejak slusne... ale to mas tezky, dneska se nemuzes poradne spolehnout na vubec nic... ale porad je to vynikajici motor kterej kdyz funguje tak je nezastavitelnej a uplne paradni...
kdyz narazis na bud perfektne opravenej nebo nejakej nehuntovanej... tak te ceka nadherny svezeni za nadherny naklady....
nech si dyztak rezervu, v nejhorsim do toho nasypes treba 50 ale pak mas na dalsich par set tisic pokoj... a stoji to za to...
to je nadhera na e65... ze do ni das 50 a ma to nejakej smysl...
co ti poradit no... to mas tezky... pokud vezmes dostatek penez a koupis nejaky slusny kus, tak bys to mel mit bez problemu, nebo este lepsi je kus, ktery uz ma ty problemy za sebou a je po oprave...
tenhle motor je spornej, hodne se jich sere, at uz problemy s chlazenim, tak nejvic problemy s olejem, proste se to podela a zacne ho to zrat nesmysl, a oprava bejva nekdy hodne extremne draha... plus maj i problemy s pistnima krouzkama.. .tam uz to taky neni sranda.... mam ted v okoli dva motory kde je v prdeli pistni cep... takze se jezdi nez to dojezdi. protoze cena opravy je nekde na urovni ceny jineho motoru...
radim, nekupovat to nejlevnejsi, co najdes...,tenhle motor neni zrovna uplne adept na to, ujet 500 000 bez investic.. takze auta co maj vic jak 300 a majitel ti nedokaze ze uz ty problemove veci jsou vyresene... tak na to radsi kasli... urcite bych radsi neco z nemecka co ma min najeto a nejak slusne... ale to mas tezky, dneska se nemuzes poradne spolehnout na vubec nic... ale porad je to vynikajici motor kterej kdyz funguje tak je nezastavitelnej a uplne paradni...
kdyz narazis na bud perfektne opravenej nebo nejakej nehuntovanej... tak te ceka nadherny svezeni za nadherny naklady....
nech si dyztak rezervu, v nejhorsim do toho nasypes treba 50 ale pak mas na dalsich par set tisic pokoj... a stoji to za to...
to je nadhera na e65... ze do ni das 50 a ma to nejakej smysl...
A taky bych se řídil nějakým postupem při koupi. Projet to a nechat pořádně ohřát což v tomhle sedmikolci už nezjistíš z budíku teploty, padž ten ztratil na důležitosti někde na přelomu let 2002-2003 a tomu kktovi co to vymyslel bych nadělal do rukou. Takže to fakt řádně projet a až dorazíš zpátky z jízdy tak to nech vrčet na volnoběh. nechcípej to! a po pár minutách,klidně pěti to prošlápni jak nadrženej čerstvej držitel řidičáku a koukej přitom jestli to nezakouří. Věř mi. JInak taky při jízdě třeba na trojku dej plnej až na podlahu a pozoruj co ta užasná getribe udělá. Jestli budeš mít pocit že tě někdo zatáhnul za kouli, nebo si projel zrovna díru co měla hloubku jak do řiti:-)) tak bych utíkal jak frickové ve čtyřicátým:-))) podvozek jsem měl možnost poznat cajkovej takže tam ti neporadim,ale to že to musí žehlit jak Rowenta je snad jasný ne? kupuješ 7 ! Brzdy jsou vostrý jak prase což se mi hodně líbilo,takže na ně bacha. když jsem na to poprvý šlápl zvyklej z e 38 tak jsem se málem začal líbat s volantem. za krkem mě bolelo zbytek cesty jak jsem se tomu bránil. Takže mé postřehy a mé rady jsou zde. Dobrej kup přeje 7
Jelikož si pomalu pohrávám s myšlenkou přesedlat do E65 tak bych se rád zeptal na následující body:
- nakolik jsou rozdílné náklady na provoz E38 vs. E65 (prosím realisticky), například přední náprava, zadní náprava, prodávají se taky takové sety na předek/zadek jako na E38 za cca 6-7 tis?
- spotřeba i pojistka je jasná,
- nejčastější problémy které jsem vyčetl - blbě hraje rádio (jen jedna strana atp), žere olej a vodu a kouří, vadné kroužky, v takovém případě s jakou částkou cca počítat za opravy, pokud můžete klidně sem nahoďte i další?
- repase převodovky 80tczk co mi říkal Jarax,
- od jakých km už o tom autě nemá smysl uvažovat? Ano vím že záleží na zacházení ale přeci jen už to není E38,
- co udělat hned po koupi, krom výměny olejů a filtrů (cca 8tis?!), rozvody předpokládám nikoliv, ještě nějaká preventivní akce?
V úvahu připadá jen 730D a nebo 745i v LPG.
- nakolik jsou rozdílné náklady na provoz E38 vs. E65 (prosím realisticky), například přední náprava, zadní náprava, prodávají se taky takové sety na předek/zadek jako na E38 za cca 6-7 tis?
- spotřeba i pojistka je jasná,
- nejčastější problémy které jsem vyčetl - blbě hraje rádio (jen jedna strana atp), žere olej a vodu a kouří, vadné kroužky, v takovém případě s jakou částkou cca počítat za opravy, pokud můžete klidně sem nahoďte i další?
- repase převodovky 80tczk co mi říkal Jarax,
- od jakých km už o tom autě nemá smysl uvažovat? Ano vím že záleží na zacházení ale přeci jen už to není E38,
- co udělat hned po koupi, krom výměny olejů a filtrů (cca 8tis?!), rozvody předpokládám nikoliv, ještě nějaká preventivní akce?
V úvahu připadá jen 730D a nebo 745i v LPG.
DDT píše:blbě hraje rádio (jen jedna strana atp)
U nas na Slovensku nove pod 800 € nekupis. Ja som kupoval z Nemecka u BMW dealera nove za 530 €.
DDT píše:co udělat hned po koupi, krom výměny olejů a filtrů (cca 8tis?!), rozvody předpokládám nikoliv, ještě nějaká preventivní akce?
Vymen hlavne aj olej v automate, ked nevies, kedy bol meneny.
Z casti mas pravdu, ale ten, kto to meni a rozumie sa tomu, tak podla oleja a bordelu v nom (napr. piliny) ti povie, ci ho menit. Ale zase na druhej strane, ak by si novym olejom uskodil prevodovke, to neznamena, ze nevymenis olej a veselo si jazdis dalej. Treba pocitat s tym, ze automat pojde coskoro alebo ak nie hned na repas.