Prohledával jsem celý forum,ale nikde jsem nenašel odpovědi. Mám problém s palubním monitorem. Zapne se většinou až po hodině jízdy,
až se auto ohřeje.Někde jsem se dočetl,že by to mohl být snad nějaký měnič. Nevíte někdo,jestli se to dá nějak opravit nebo vyměnit?
Ahoj ,
Prohledával jsem celý forum,ale nikde jsem nenašel odpovědi. Mám problém s palubním monitorem. Zapne se většinou až po hodině jízdy,
až se auto ohřeje.Někde jsem se dočetl,že by to mohl být snad nějaký měnič. Nevíte někdo,jestli se to dá nějak opravit nebo vyměnit?
Ahoj všem. Vím,že bude mít hodně lidí s tímhle problém,takže tady je řešení.
Oprava do 300kč.
Koupil jsem přes FK technics tady v Praze invertor, 2ks,odkaz zde:
http://www.elektroeden.cz/studena-katod ... +dp123412/
Prodají Vám to i s výbojkou,použije se jen ten invertor.
Zapojení:
Je tam napájecí konektor 2-piny (červeno-černý),propojí se oba dva invertory tímhle napájecím kabelem , červená (+12V) se zapojí na PIN 11 (konektor,který vede do monitoru od motorového prostotu (12-pin modrý), pak se připojí černý drát od invertoru na PIN 2 toho stejného konektoru (kostra).
Od invertoru budete mít ještě jeden výstup. Zase dvoupinový konektor.Dráty nemají žádnou barvu ,jsou oba dva bílý. Připojujou se rovnou k zářivce,která osvětluje LCD. K zářivce vede bílý konektor,vedou z něj 4 dráty. 2x bílý a 2x šedý.
Pravý (bílý) drát od každého invertoru se připojí na bílý drát vedoucí z konektoru k zářivce,levý (bílý) drát od každého invertoru se zapojení na šedý drát od zářivky.
A vše je funkční

Ješte bych chtěl poděkovat doemixxovi za jeho čas a informace,který mi dal.
