Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Prosím o pomoc při shánění vahadla :-(

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
joska
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: ned 19.06.2011 00:00

#1 Příspěvek od joska »

Zdravim kluci. Před pár dny jsem koupil bmw e32 motor 3.5 v automatu. Auto na volnoběh nepálilo na všechny válce(první od rozvodů nepáli) jakmile se člověk ale rozjel nebo trochu brnknul o plyn už to jelo sametově na všechny a nebyl jedinej problém. Co se ale nestalo včera začlo to blbnout i za jízdy. Myslel jsem si že to bude svíčkama což se nepotvrdilo.Kabeli jsem zkoušel prohodit ale ten první válec je teď už prostě uplně mrtvej. Svíčka mokrá, jiskru hází, nová svíčka ale po projetí je stále jako nová neopálená ostatní chytaj barvu(skoušel jsem víc svíček ne jen jednu). takže to absolutně nechápu. Ještě dotazy:má ten motor rozvod řetězem? nemůžou bejt posunutý rozvody? nemůže bejt propálenej píst nebo ventyl? Ještě něco, nemá to něco společnýho s hláškama který na mě blije palubák? coolant level, owners manual. jsem zoufalej 3tí den po koupi auta a už stojí s problémem :-( za jakejkoliv nápad děkuju :!:
joska
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: ned 19.06.2011 00:00

#2 Příspěvek od joska »

tak jsem sundal ventil dekl a nevim v jaký míře je tolerovatelná emulze ale já bych v motoru nechtěl mít žádnou tady se jí nachází docela dost. to je první problém a druhej problém je ulomený vahadlo na prvnim válci nemá někdo sací vahadlo na třiapůlku?
joska
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: ned 19.06.2011 00:00

#3 Příspěvek od joska »

Koupím vahadlo úpomožte mě prosím sehnet :( typ motoru sem dám zítra ale je to 3.5 6 vál v řadě. vahadlo prvního válce sání :!:
Odpovědět