Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw 740d e38 nebo 730d e38?
wutce píše:Koukam,že jsem jedinný který jezdí 730d každej den a automat mi řadí jak tejden stará dsg v novej slepici. Je to o přístupu jak Vás samotných tak těch co to huntovali před Vámi. Mám to jen 2 roky a najeto 370 ale spokojenost největší. Než se olej ohřeje tak řadit manuál a to vždy. při každým stání delším jak 7 sekund dávám N a slouží mi přimo královsky. Zřejmě jsem dobře vybral. olej jsem vyměnil preventivně a směju se všem paralympionikům 2.5tdi V6 tiptronic:-)))) dead
To ale neděláš dobře s tím neutrálem.
Navíc jsi neřekl kolik jsi s tím najel,píše se tu že ten automat většinou vydrží 100-200tis,pokud jsi s tou sedmou najel přes 200tis (o tom silně pochybuju...) tak potom můžeš říkat jak se k němu hezky chováš a jak to pomáhá

no mě přijde taky lepší řadit při delším stání "N", nejsem žádný znalec, ale zdá se mi, že se motor snaží auto tlačit přes brzdy pořád dopředu a to podle mě musí mít nežádoucí vliv jak na tu převodovku, která pořád musí přenášet, řekl bych, poměrně velkou sílu, tak na brzdový obložení, který tu sílu musí zadržet a spotřeba si myslím že bude taky větší než při zařazeném "N".
Docela by mě to zajímalo, jak to tedy je. Když byste někdo věděl, kdo tomu rozumí, rád se nechám poučit...
Docela by mě to zajímalo, jak to tedy je. Když byste někdo věděl, kdo tomu rozumí, rád se nechám poučit...
pokud mas Dcko a stojis na brzde tak ti kola i prevodovka stoji brzdy to neojizdi, ojizdi to maximalne tvoji nohu a lenost (v e65 to resi autopark a je klid) a zbytek si krasne drzi v prokluzu menic (predstavte si treba vystavenou spojku) a tomu je to uplne u prdele, kapalina proste koluje no... radit dusledne Nko je pekna picovina to samy jako podrazovat z kopce a brzdit motorem, to je takovej napor na lamely ktery musej furt spinat odpinat (pri kazdym sepnuti nepatrne proklouznou po sobe coz maji radi) a nebo jim neustale menit razantne smer krouticiho momentu ktery musi podrzet.... nejdriv od motoru na kola a pak kdyz tam nekdo z kopce mrdne trojku tak musi prezit kopanec od kol na roztoceni motoru... no moc prikladne chovani...
to ze to nekomu z vas jeste drzi z toho nedela pravidlo, to je proste stesti. ja mel na automatu v e32 nalitano skoro milion a jako jeste to "jezdilo" s e38 sem zkousel kde co a kdyz vidim treba dnesniho majitele jak se k tomu chova a ta prevodovka ne a ne zdechnout a to se s ni zachazi tak extremne ze nejake razeni z kopce je proti tomu pica ale porad je to jen o stesti a nahode, az jednou klekne tak se to proste stane...
takze se k tomu chovejte jako prasata dal a uvidite... bud to vyjde nebo ne.. choice is yours...
to ze to nekomu z vas jeste drzi z toho nedela pravidlo, to je proste stesti. ja mel na automatu v e32 nalitano skoro milion a jako jeste to "jezdilo" s e38 sem zkousel kde co a kdyz vidim treba dnesniho majitele jak se k tomu chova a ta prevodovka ne a ne zdechnout a to se s ni zachazi tak extremne ze nejake razeni z kopce je proti tomu pica ale porad je to jen o stesti a nahode, az jednou klekne tak se to proste stane...
takze se k tomu chovejte jako prasata dal a uvidite... bud to vyjde nebo ne.. choice is yours...
Jde spíš o to aby jsi nezařadil Dčko a hned nedupnul na plyn.Respektive aby jsi nepřidával plyn ve chvíli kdy se řadí rychlost (má to trošku prodlevu od přesunutí voliče...)
Nicméně třeba v terénu často ani nic jinýho nezbývá,třeba ve chvíli kdy je potřeba auto "rozhoupat" dostává ten automat hodně na prdel.Na druhou stranu v Landu je starej jednoduchej automat kterej snese opravdu hodně hrubý zacházení v terénu a nalítá 400tis. kilometrů s naloženým plaťákem.Ale nic není věčný...
Koneckonců ani s manuálem nemá člověk klid.Dnešní slavný dvouhmoťáky vydržej 200tis. sotva a stojej kolem 20k + spojka + třeba v mém případě u Báwa ložiska v převodovce...A je to na stejnejch penězích jak repas automátu
Nicméně třeba v terénu často ani nic jinýho nezbývá,třeba ve chvíli kdy je potřeba auto "rozhoupat" dostává ten automat hodně na prdel.Na druhou stranu v Landu je starej jednoduchej automat kterej snese opravdu hodně hrubý zacházení v terénu a nalítá 400tis. kilometrů s naloženým plaťákem.Ale nic není věčný...
Koneckonců ani s manuálem nemá člověk klid.Dnešní slavný dvouhmoťáky vydržej 200tis. sotva a stojej kolem 20k + spojka + třeba v mém případě u Báwa ložiska v převodovce...A je to na stejnejch penězích jak repas automátu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob 18.07.2009 00:00
Každý pohyb voličem, opotřebovává lamely v automatu, stejně jako každé řazení, voličem "nekvedlat" zbytečně, jednoduchá rada, dát D a když stojím někde, tak brzda, ne řadit N... samozřejmě, je to jen věc, nikdo neví jak se k automatu choval předchozí majitel, ale každopádně výměna oleje, není od věci, samozřejmě i filtru a hlavně u někoho, kdo ví co dělá...