Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Bmw 740d e38 nebo 730d e38?
Caues chci se vás zeptat pošilhávám po 730d e38 a nebo po 740d e38. 3,0 ?Nevim co bude lepsí.Měl jsem 530d touring 132kw.A docela jsem byl zklamany s prevodovky .Repase 45tis a pořád to nebylo ono.Je spolehlivějsí automat u 740d e38?I celkově motor apod? Benzín nechci říkam dopředu.Mam naftu za 20kč 1 L.A pokud by nekdo vedel o nafte v e38,tak dejte vedet.Ale po repasy převodovky.Už to nechci znova zažít. díky moc za vase odpovědi.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
- Bydliště: okolí Brna
- Klubové ID: 3648
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 697
- Registrován: ned 24.10.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 3029
Nechci do tebe rýpat, ale s naftou za dvacku si už dopředu říkáš o problém ať už 730d nebo 740d (teda pokud to není pod rukou shell). Co se týče nákladů tak jednoznačně 730d svezení je zase dobrý v 740d. Automat u těhle aut já beru jako samozřejmost (můj názor). Jednu 730d bych měl na prodej, tak když by ses rozhodl pro tuhle variantu, rád nabídnu. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 868
- Registrován: ned 13.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha - západ
- Klubové ID: 3068
Ono záleží jak se k tomu člověk chová....ale prakticky neznám nikoho, do má 3.0D, používá ji denně a ještě nedělal repasi automatu... u 740D ta skřín kolabuje taky celkem často. První opravdu spolehlivý automat v sedmě byl až u E65 745D, tam je skříň konstruovaná až na 1000nm
Takže bych asi při koupi zohledňoval cenu případného repasu, dneska už jsou ty ceny zase níže...ale do 35 za komplet repas by jses měl vejít,a lespoň takhle mi to řekl můj převodovkář
Je fakt, že 730D je na dálnici ve vyšších rychlostech nudná... nad 150 ta akcelerace stojí fakt za hovno, ale zase to není taková hrůza.... Já s ní najezdím okolo 40 000- 50 000 ročně a v 90% mi ten výkon naprosto dostačuje. Ovšem na dálnici už je celkem poznat, jestli jedeš naložený...s klimou... mám i čtyřlitr a tomu je to jedno, ten jede pořád jak pitomý.
Takže bych asi při koupi zohledňoval cenu případného repasu, dneska už jsou ty ceny zase níže...ale do 35 za komplet repas by jses měl vejít,a lespoň takhle mi to řekl můj převodovkář

Je fakt, že 730D je na dálnici ve vyšších rychlostech nudná... nad 150 ta akcelerace stojí fakt za hovno, ale zase to není taková hrůza.... Já s ní najezdím okolo 40 000- 50 000 ročně a v 90% mi ten výkon naprosto dostačuje. Ovšem na dálnici už je celkem poznat, jestli jedeš naložený...s klimou... mám i čtyřlitr a tomu je to jedno, ten jede pořád jak pitomý.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
co z toho plyne? nafta ničí motorycaknakis píše:Ono záleží jak se k tomu člověk chová....ale prakticky neznám nikoho, do má 3.0D, používá ji denně a ještě nedělal repasi automatu... u 740D ta skřín kolabuje taky celkem často. První opravdu spolehlivý automat v sedmě byl až u E65 745D, tam je skříň konstruovaná až na 1000nm
Takže bych asi při koupi zohledňoval cenu případného repasu, dneska už jsou ty ceny zase níže...ale do 35 za komplet repas by jses měl vejít,a lespoň takhle mi to řekl můj převodovkář
Je fakt, že 730D je na dálnici ve vyšších rychlostech nudná... nad 150 ta akcelerace stojí fakt za hovno, ale zase to není taková hrůza.... Já s ní najezdím okolo 40 000- 50 000 ročně a v 90% mi ten výkon naprosto dostačuje. Ovšem na dálnici už je celkem poznat, jestli jedeš naložený...s klimou... mám i čtyřlitr a tomu je to jedno, ten jede pořád jak pitomý.

obě dvě auta jsou 10-13 let starý a maj najeto od 200 do 500tkm a v podstatě musíš mít štěstí při výběru, někomu vydržel automat 100tkm a někomu 200tkm je to taky o stylu jízdy a zacházení. Takže jediné ět+stí bude když koupíš sedmu s automatem po repasi.Nesmíš do toho lít sračku naftu, protože okamžitě budeš řešit vstřiky a musíš se k tomu chovat jako k dieslu
730d na normální ježdění stačí, protože dnes jezdit na dálnicí nad 150 je bohužel vo hubu,nebo spíš o papíry.A s 740d se dost blbě jezdí 130, jede to jak blbé
a ve 150 to jen lechtáš na čtvrt plynu.Jen když něco zakuká je to hold dražší.Takže ani jedno z těchto aut nedoporučuju pokud má někdo 12litrů na výplatu.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
jak píše M3 maniac, s tou nižší vyplatou je lepší 740i, tam člověk pokud nemá na benzín nejede, ale nemusí obávat nějakého servisu turba.
Automaty od BMW sou super, ale to zacházení dělá strašně moc a troufám si řict že 90% problému s automatem si lidi udělají sami.
sedmička je výborně udělaná, je v ní 1000 servíček, hejblátek, tlačítek, ale prakticky se to nesere,
nejčastější zavada jsou ventily topení, podvozek, a naftové motory, já se svojí 730D najel 110tkm a na auto se nesáhlo, pořád krásně tahá, turbo nejde slyšet apod, ale to auto mě prostě nebaví, ta 740i je prostě někde jinde, 740d není špatná, ale benzín to furt není.
Automaty od BMW sou super, ale to zacházení dělá strašně moc a troufám si řict že 90% problému s automatem si lidi udělají sami.
sedmička je výborně udělaná, je v ní 1000 servíček, hejblátek, tlačítek, ale prakticky se to nesere,
nejčastější zavada jsou ventily topení, podvozek, a naftové motory, já se svojí 730D najel 110tkm a na auto se nesáhlo, pořád krásně tahá, turbo nejde slyšet apod, ale to auto mě prostě nebaví, ta 740i je prostě někde jinde, 740d není špatná, ale benzín to furt není.
já jsem nedávno koupil 730D a před tím jsem jezdil v Oplu 1.6
, takže pro mě doooost velkej skok.... já jsem z toho auta naprosto unešenej a čistě můj názor je že 740D na běžnej provoz jako je ježdění do školy (do práce) je zbytečné... Určitě mě poučí majitelé 740D, že je to jiné svezení a věřím tomu... ale když člověk nejezdí zrovna každej den dálky tak myslím že 730D bohatě stačí. Moje BMW má 142 KW a dosud je to nejsilnější auto, které jsem řídil a na autě se mi hrozně líbí to, že když člověk potřebuje, tak ten výkon má k dispozici a když se s tím nejede zrovná na režim "sport" a na akcelerátoru nemáte cihlu, tak se vejdu do spotřeby 7.5 l nafty. Auto má najeto ke 300 tis. Km a s automatem není žádný problém, občes si škubne při zařazení zpátečky a pří zařazení z manuálu na automat, ale mezi rychlostma řadí naprosto plynule...
jestli byl dělán repas převodovky nevím...

jestli byl dělán repas převodovky nevím...
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Můj automat řadil naprosto neslyšitelně a necitelně ve všech režimech a polohách až do chvíle než se posral... Prostě by s tím repasem měl člověk počítat.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Při kickdownu na dálnici do kopce když se snažil podřadit o dva stupně to najednou cuklo nějak víc, hodil se do nouzáku a hotovo.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Koukam,že jsem jedinný který jezdí 730d každej den a automat mi řadí jak tejden stará dsg v novej slepici. Je to o přístupu jak Vás samotných tak těch co to huntovali před Vámi. Mám to jen 2 roky a najeto 370 ale spokojenost největší. Než se olej ohřeje tak řadit manuál a to vždy. při každým stání delším jak 7 sekund dávám N a slouží mi přimo královsky. Zřejmě jsem dobře vybral. olej jsem vyměnil preventivně a směju se všem paralympionikům 2.5tdi V6 tiptronic:-)))) dead
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Vždyť to říkám, také mi řadil jako týden stará DSG, lépe než teď po repasi, ještě minutu předtím než umřel. Také byl vyměněný olej.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
davat N, kdyz cekas pred semaforem a v podobnych situacich, kdy vis, ze budes cekat dele nez 7s? Pokud se nepletu, tak caste davani eNka prevodovce spise skodi, nez prospeje. Ja, kdyz parkuju z kopce a nechcu tam hned rubnout P, tak dam rucku, trochu (cm) popojedu a hned dam P, me prijde prevodovka konstruovana tak, ze kdyz prepinam z P na D jakoby N ani nezaregistrovala. Treba se pletu, diky za odpoved