Gordon píše:Chlapi nevíte jak je na tom se spolehlivostí w221? Má cenu kupovat 5-6let starou ojetinu za 600 - 700t?
Tohle ti tady nikdo moc nerekne, jsou to pomerne nova auta a je jich tu malo. Zkus nemecke Mercedes skupiny, tam bude lepsi sance na info.
Jinak obecne na zaklade zkusenosti se starsimi Mercedesy (zejmena W210) plati, ze Mercedesy maji stejne problemy jako BMW plus podle vseho jejich prevodovky v kombinaci s dieselovymi motory odchazi vyrazne drive nez u BMW (casto uz lehce pres 200.000km) a AIRMATIC trpi v ceskych podminkach extremniho zimniho soleni silnic. Vysledkem jsou odchazejici mechy (cca 30.000Kc za kus), nekdy odejde i kompresor (to je cca 40.000Kc za kus), takze kompletni oprava AIRMATICu vyjde na nejakych skoro dveste tisic. Ovsem nastesti celkem malokdy odejde vsechno najednou. Celkove servisni naklady na W220 byly vyssi nez u BMW 7 E65 a Audi A8 4E.
Tak se bez podivat k Mercedesum, oni ti to spocitaji. Daji se sehnat na Ebay buhvi odkud za nejakych patnact tisic, ale i v nemeckem mercedesu stoji tisic EUR. U nas jak je hezkou tradici jeste vice.
Pokud budu bohatý tak pojedu do servisu a nechám se oškubat. Pokud bohatý nejsem a chci jezdit v takovém autě, nezbyde mi než viset na netu a všechno si sehnat a udělat sám. Některé servisy nabízí jeden tlumič i za dvojnásobek toho co se dá koupit v americe a ještě vylepšený. Občas čtu na netu že někdo dal 200 i za výměnu zozvodů.
Rozvodová sada stojí pár šušní, spíš jdu do kolen když vidím kolik stojí rozvodová sada na escorta TD a nebo peugeot 106. Vlastně kdo má tyhle auta může skoro jezdit se sedmou.
celkem zajímavé téma,zajímám mě jak tohle dopadne.tři roky zpátky jsem taky uvažoval o koupi E65,nakonec z toho sešlo,ale to se tenkrát jednalo o ropáka 740D,takže problému asi tak o milion víc.
Jinak jestli sháníš 745i tak koukni do inzerce,wutce prodává svou, s celkem zajímavou cenovkou.¨
Rozhoduji se mezi E65 FL 730d a E61 FL 530d. E65 FL je neskutecne pekny auto a na ceste jsi proste pan, ale jak se to zacne srat...
Nevi nekdo, jak je na tom 7er vs. 5er? Sevis, poruchy, naklady?
roti píše:Rozhoduji se mezi E65 FL 730d a E61 FL 530d. E65 FL je neskutecne pekny auto a na ceste jsi proste pan, ale jak se to zacne srat... Nevi nekdo, jak je na tom 7er vs. 5er? Sevis, poruchy, naklady?
no osobně bych radši E65, je to víc muziky za stejný prachy a hlavně je to auto navržený na větší porci km, takže menší pravděpodobnost že se posere při stejné vybavě, nicmene další vyhoda je ta že jak se ti bude ten třilitr srát protože nafta je nahovno, tak budeš mít u E65 víc mista kolem motoru a líp se ti to bude spravovat
Snejk píše:rekl bych uplne nastejno ale u e65 opet plati vetsi auto, nezajem o dily tudiz lepsi ceny....
ja bych řekl že napravy a další věci sou kvalitněji navrženy, že to vydrží víc km bez investic, ale nebude to nějak brutální rozdíl a jak píše snejk, levnější díly
Když to tady tak čtu hlavně tu první stranu tak mám pocit že jsem si to auto neměl ani kupovat..mám jednu z prvních ročníků mám teda na hovno navigaci, na hovno elektroniku, prostě všechno špatný..mám E65 dva a půl roku a jediný co se mi rozbilo s elektriky je ten tuner co jsem psal a to jsou všechny mé závady, ale je možný že to asi ještě přijde. Mám najeto 220tis a nemůžu si stěžovat. Podle mě radši 360 tis poctivejch km než historka jak s tím pán jezdil jen na chalupu a má to najeto jen 140tis..Taky by se mi líbil facelift ale holt každej nemá tolik love..
u 7mi je důležitá kvalitní baterie. jinak skáčou chyby airbagů atd.. odtud ta "zlobivá elektronika". je to určitě o zacházení - ale myslim, že 7ma v dobrých rukách je neskutečný držák a to platí i o kvalitě použitých materiálů.. za 7let jsem vlastně dělal jen drobnou renovaci kůže a volantu.. +měnil turbo:)
Já mám E65 745i úplně jednu z prvních, je to 2001/12 najeto 300 000km. Mám jí cca dva roky. Co se spolehlivosti týče, tak jediný co jsem dělal byla hned po koupi hadice k chladiči která jse mi utrhla z příruby, po roce a půl jsem dělal vodní pumpu díky svojí blbosti, protože mi chyblel kousíček na jedný lopatce u vrtule a nevyvážeností mi pumpa odešla. Motor jde hladce a tiše, jen při delším stání po rozjezdu zakouří, ale to neřeším. Olej měním po 10 000km a doleju zhruba 1-1,5 litru oleje mezi výměnama. Co mi teď odešlo je cd měnič v palubce, sežral mi cd a nechce mi je vydat zpět. Na motoru krom oleje, filtru a vodní pumpy jsem měnil jednu cívku ke svíčce. Jinak je celkem klid a doufám že to tak ještě nějakou dobu zůstane. Já bych se koupě určitě nebál. Můžeš si koupit cokoliv a muže se ti to posrat stejně jako každý jiný auto. Já až někdy prodám E65 tak jdu určitě zase do ní po FL nebo si počkám až spadne F01.
Cena je zajimava. Docela nizka, ale nemusi to nic znamenat. Nicmene bych auto podrobil poradne prohlidce, STK a samozrejme projel a otestoval. Ale i tak tam muze byt nejaky skryty problem, do ktereho budes muset investovat... Ja si u sveho nevsiml ulomene lopatky na tlacne vrtuly a musel jsem menit vizkoz. spojku, vrtuly a vodni pupmu...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
jestli se někdo rozhoduje o e65 tak nejlépe po FL od roku 2005, který jsou na tom se spolehlivostí lépe. Mám 750iL ve fullu a jediný problém bývá převodovka, kterou jsem po původním praseti (čti majiteli) musel vyměnt. Když budete měnit olej po 80tis. bude vše OK.
Motor 4,8 je držák a tahem roztočí zeměkouli 400tis.km je pro něj plivnutí pakli-že se k němu chováš a má běžnou péči.
neměnil bych za nic. Kdo si jednou koupí 7er už z ní nevyleze
kdo nechce jezdit do BMW tak mám experta na e65. To co nezvládli ani v origo servisu zmáknul...